تله سیژ ناژوان اصفهان | Isfahan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تله سیژ ناژوان اصفهان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با تله سیژ ناژوان اصفهان آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این تله کابین محبوب شهر اصفهان در ادامه با ما باشید.

اصفهان یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب ایران است که همه ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به آن سفر می کنند. صحبت از جاذبه های دیدنی و تاریخی اصفهان کاری دشوار است زیرا تعداد این جاذبه ها آنقدر زیاد است که نمی توان همه آنها را نام برد. همه با شنیدن نام اصفهان جاذبه های شاخص این شهر چون میدان نقش جهان، کاخ چهل ستون، عالی قاپو، سی و سه پل و .. را به یاد می آورند. شهر زیبای اصفهان علاوه بر شمار بسیار زیاد آثار تاریخی، دیدنی های دیگری نیز دارد. از جمله این مکان های تفرحی تله سیژ ناژوان اصفهان است که در ادامه با آن آشنا می شویم.

تله سیژ ناژوان منظره‌ زیبایی از کوه صفه، پارک جنگلی ناژوان و رودخانه‌ی زاینده رود را برابر مخاطبش قرار می‌دهد. طول این تله سیژ نزدیک به 2 کیلومتر است. تله سيژ نوعی تله‌کابین است که جای اتاقک از صندلی برای حمل مسافران استفاده می‌کند. این نوع تله‌کابین بیش‌تر در پیست‌های اسکی یا مناطق خوش آب و هوا استفاده می‌شود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


تله سیژ ناژوان اصفهان
تله سیژ ناژوان اصفهان

تله­ سيژ ناژوان به طول حدود يك هزار و 925 متر (رفت و برگشت 3 هزار و 850 متر) و داراي 60 صندلي سه نفره مي­باشد كه شهروندان و مسافرين مي­توانند با سوار شدن و نشستن بر روي اين صندلي­ها در محيط آزاد بر فراز درختان و رودخانه، در ارتفاع 24 متري از سطح زمين، با سرعت حدود 2 تا 3 متر بر ثانيه حركت نموده و از مناظر زيباي اين پارك طبيعي لذت ببرند.

تله سیژ ناژوان اصفهان
تله سیژ ناژوان اصفهان

خوب است بدانید که ایستگاه اول تله سیژ در ورودی پارک ناژوان قرار دارد و ایستگاه دوم آن در جنوب زاینده رود و کنار باغ پرندگان واقع شده است. اگر سفری به اصفهان داشتید حتما به این مکان تفرحی سر بزنید.

تله سیژ ناژوان اصفهان
تله سیژ ناژوان اصفهان

تله سیژ ناژوان تنها یکی از گزینه های جذاب پارک جنگلی ناژوان است و در این پارک مجموعه ای از دیدنی ها و تفریحات مانند شهربازی، باغ پرندگان، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه ها، آکواریوم، موزه صدف و … انتظار شما را می کشند و شما می توانید از تفریحات بسیاری در پارک ناژوان لذت ببرید.

  • منبع تصاویر: خبرگزاری ایمنا (عکس: آزاده عزیزیان) ، خبرگزاری ایرنا (عکس: پویا فیاضی)

آدرس : ایران، اصفهان، اتوبان شهيد حبيب اللهی، ميدان سهروردی، خيابان الفت، پارک جنگلی ناژوان

ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 11:00 الی 19:00

هزینه بازدید: 25.000 تومان

شماره تماس: 031-95010108

مقالات بیشتر درباره اصفهان بخوانید :



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨