تور مجازی ونیز
تور مجازی ونیز

تور مجازی ونیز (ایتالیا) به صورت 360 درجه | Venice

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی ونیز

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی ونیز آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشده اید به ایتالیا سفر کنید در این مطلب با سفر مجازی به ونیز با ما همراه باشید.

ونیز ، جزیره ای در شمال ایتالیا، یکی از شهرهای گردشگرپذیر جهان است و سالانه میلیون‌ها گردشگر به این شهر می‌روند. از دیدنی‌های این شهر می‌توان به میدان سن مارکو محل دفن مرقس یکی از حواریون عیسی مسیح که به سن مارکو مشهور است، اشاره کرد. شهر ونیز به خاطر شکل عجیب و همچنین تعدد آثار تاریخی و هنری و معماری در لیست میراث جهانی یونسکو نیز قرار گرفته که همین امر موجب شده سالانه میلیون‌ها نفر (بیست میلیون به‌طور تخمینی) از سر تا سر جهان برای دیدن این شهر زیبا به ایتالیا سفر کنند.

تور مجازی ونیز
تور مجازی ونیز

موقعیت جغرافیایی ونیز

شهر زیبای ونیز دارای جزایر فراوانی است که تعذاد این جزایر 118 می باشد ، برخی از این جزایر در ونیز توسط پل هایی به یکدیگر وصل هستند . در مرکز شهر ونیز قسمت تاریخی شش گانه به نام های درسودورو، سانتا کروچه، سن پلو، سن مارکو، کانا رجو، کاستلو قرار دارد.این مناطق 150 کانال کوچک را به یکدیگر متصل می کنند و در دو طرف کانال گراند قرار گرفته اند.

حمل و نقل در ونیز 

رفت وآمد در شهر ونیز با قایق انجام می شود و تنها شهری در جهان است که در آن ماشین تردد نمی کند. حتی رفت و آمد پلیس نیز با قایق موتوری است. ونیز خیابان ندارد و تنها وسیله‌ی نقلیه قایق‌های گاندولا (Gondola) یا اتوبوس‌های قایقی (Vaporetto) است که افراد زیادی را به مقاصد متفاوت و جاهای دیدنی ونیز می‌برند. یک گاندولا اجاره کنید و ساختمان‌های زیبا در کنار مسیرهای اصلی را ببینید. بناهای تاریخی با معماری بی‌نظیر چشمان شما را خیره خواهند کرد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


           

امیدواریم که از تور مجازی ونیز لذت برده باشید. لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره ونیز با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)