آشنایی با موزه صدف اصفهان | Isfahan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

موزه صدف اصفهان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با موزه صدف اصفهان آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این موزه جالب در شهر اصفهان در ادامه با ما باشید.

اصفهان یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب ایران است که همه ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به آن سفر می کنند. صحبت از جاذبه های دیدنی و تاریخی اصفهان کاری دشوار است زیرا تعداد این جاذبه ها آنقدر زیاد است که نمی توان همه آنها را نام برد. همه با شنیدن نام اصفهان جاذبه های شاخص این شهر چون میدان نقش جهان، کاخ چهل ستون، عالی قاپو، سی و سه پل و .. را به یاد می آورند. شهر زیبای اصفهان علاوه بر شمار بسیار زیاد آثار تاریخی، دیدنی های دیگری نیز دارد. از جمله این مکان ها موزه صدف اصفهان است که در ادامه با آن آشنا می شویم.

موزه صدف اصفهان (Isfahan Seashell Museum) یا موزه صدف های دریایی و نرم تنان جایی است که از آن به عنوان اولین موزه تخصصی صدف و حلزون های دریایی یاد می کنند. این موزه در منطقه تفریحی پارک جنگلی ناژوان جنب آکواریم توسط شرکت زیست تجهیز راه اندازی شد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


موزه صدف اصفهان
موزه صدف اصفهان

در این موزه می توانید گونه های متنوعی را از آب های خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر ببینید و با گونه های موجود دریاها و اقیانوس های مختلف دنیا نیز آشنا شوید. بخشی از آنچه در این موزه می بینید حاصل تلاش کاپیتان دریانورد حسن خواجه است که بیش از ۲۵ سال به جمع آوری نمونه های متنوع مشغول بوده است.

موزه صدف اصفهان
موزه صدف اصفهان

بیش از ۲۰۰۰ نمونه از ۸۰۰ گونه مختلف در این موزه نگهداری می شوند که عبارتند از: نرم تنان شامل صدف های دریایی، خارپوستان شامل ستاره های دریایی، طوطیاهای دریایی و سکه های دریایی، سخت پوستان شامل خرچنگ های دریایی و … که آشنایی با آنها از نزدیک بسیار جالب است.

موزه صدف اصفهان
موزه صدف اصفهان

موزه صدف تنها یکی از گزینه های جذاب پارک جنگلی ناژوان است و در این پارک مجموعه ای از دیدنی ها و تفریحات مانند تله سیژ، شهربازی، باغ پرندگان، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه ها، آکواریوم و … انتظار شما را می کشند و شما می توانید از تفریحات بسیاری در پارک ناژوان لذت ببرید.

اين مجموعه واقع در پارك جنگلی ناژوان، در سالنی به مساحت ۳۰۰ متر مربع در فضائی آرام و دلنشين پذيرای علاقمندان ، اردو های دانشجوئی و دانش آموزی و تورهای گردشگری و طبيعت گردی می باشد.

موزه صدف اصفهان
موزه صدف اصفهان

آدرس: ایران، اصفهان، اتوبان شهيد حبيب اللهی، ميدان سهروردی، خيابان الفت، پارک جنگلی ناژوان

ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 08:30 الی 20:00

هزینه بازدید: برای هر نفر 5.000 تومان

شماره تماس: 03136225210

صفحه اینستاگرام: صفحه موزه صدف اصفهان

مقالات بیشتر درباره اصفهان بخوانید :



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨