آشنایی با پارک جنگلی ناژوان اصفهان | Isfahan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

پارک جنگلی ناژوان اصفهان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با پارک جنگلی ناژوان اصفهان آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این پارک محبوب در اصفهان در ادامه با ما باشید.

اصفهان یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب ایران است که همه ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به آن سفر می کنند. صحبت از جاذبه های دیدنی و تاریخی اصفهان کاری دشوار است زیرا تعداد این جاذبه ها آنقدر زیاد است که نمی توان همه آنها را نام برد. همه با شنیدن نام اصفهان جاذبه های شاخص این شهر چون میدان نقش جهان، کاخ چهل ستون، عالی قاپو، سی و سه پل و .. را به یاد می آورند. شهر زیبای اصفهان علاوه بر شمار بسیار زیاد آثار تاریخی، دیدنی های دیگری نیز دارد. از جمله این مکان ها پارک جنگلی ناژوان است که در ادامه با آن آشنا می شویم.

پارک جنگلی ناژوان (Nazhvan Park) با وسعت ۱۲۰۰ هکتار در غرب شهر اصفهان قرار دارد و از گذشته به عنوان قطب گردشگری طبیعی شهر اصفهان شناخته می شده است. این پارک بزرگ مجموعه‌ای از باغ‌های قدیمی اصفهان را در بر دارد که در جریان توسعه‌ شهری جان سالم به در برده اند. اطراف ناژوان به ‌وسیله باغات کشاورزی، رودخانه زاینده‌رود و بخش شهری احاطه‌ شده است. این پارک جنگلی بعد از زاینده رود ، دومین میراث طبیعی اصفهان به شمار می رود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


پارک جنگلی ناژوان اصفهان
پارک جنگلی ناژوان اصفهان

در طول زمان به همت شهرداری اصفهان امکانات تفریحی متعددی چون مسیرهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، پل‌های پیاده‌روی متعدد، امکانات قایقرانی و … به این مجموعه اضافه شد و آن را به یکی از دیدنی ترین جاذبه های اصفهان تبدیل کرد.

بوستان ناژوان آخر هفته ها پاتوقی برای پیک نیک و خوشگذرانی خانواده های اصفهانی است و مسافران هم به واسطه وجود جاذبه های متنوع پای شان به این پارک باز می شود.

بخش های مختلف پارک ناژوان

  • باغ پرندگان
پارک جنگلی ناژوان اصفهان
پارک جنگلی ناژوان اصفهان

  • موزه صدف
  • تله ‌سیژ
پارک جنگلی ناژوان اصفهان
پارک جنگلی ناژوان اصفهان
  • شهربازي

  • امکاناتی برای کودکان

این پارک علاوه بر فضای جنگلی با آلاچیق‌های دلربایی که دارد، شامل کافه‌تریا، عکس خانه، ترامپلین، پارک بادی، زمین ماسه و دوچرخه‌سواری است. همچنین کلاس‌های آموزشی متعددی مانند آشپزی (مکان مناسبی برای پخت‌وپز یک دیزی سنگی و چای آتشی)، تربیت مختص کودکان، آموزش سلامت روحی و روانی خانم‌ها در حال رسمی شدن است.

آدرس: ایران، اصفهان، اتوبان شهيد حبيب اللهی، ميدان سهروردی، خيابان الفت

ساعت بازدید: همه روزه 24 ساعته

هزینه بازدید: رایگان

شماره تماس: 031-37780030

مقالات بیشتر درباره اصفهان بخوانید :



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨