هتل شاه عباسی اصفهان

هتل شاه عباسی اصفهان ☀️ زیباترین هتل خاورمیانه

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل شاه عباسی اصفهان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با هتل شاه عباسی اصفهان آشنا خواهیم کرد. اگر به دنبال رزرو هتل در اصفهان هستید پیشنهاد میکنیم این مطلب را مطالعه کنید.

اصفهان در زمان صفویه دارای چنان شکوه و عظمت و زیبایی بوده است که این زیبایی ها که نتیجه تلاش های شاه عباس بوده است باعث جذب گردشگران زیادی از اقصی نقاط جهان به اصفهان می شده است و همچنین این شهر لقب نصف جهان را گرفته است.

هتل شاه عباسی اصفهان (Abbasi Hotel) در سال 2017 زیباترین هتل خاورمیانه لقب گرفت. معماری مهمانسرای عباسی به‌گونه‌ ای است که وقتی وارد آن می‌شوید انگار به یک سفر مهیج تاریخی دعوت‌ شده‌اید. هتل شاه‌ عباسی در سال 1106 ساخته شد و در سال 1345 موردبازسازی قرار گرفت و به‌ صورت کنونی درآمد. هتل 5 ستاره عباسی با امکانات و خدمات رفاهی مطلوب همه‌ ساله پذیرای میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی زیادی است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هتل عباسی خود یک جاذبه و یک اثر جاودان است و این شکوه و جاودانگی‌اش را در تمام فضاهای خود حفظ کرده است. برای نمونه می‌توان از تالارها و سرسراهایش مثل تالار عالی قاپو نام برد. این تالار از بدو ورودتان با دری منقش توجه شما را به خود جلب می‌کند. داخل تالار که می‌شوید گچ‌بری‌ها و نقاشی‌های زیبایی را می‌بینید که ساخته دست هنرمندان قاجاری و صفوی است. این تالار مناسب جلسات تشریفاتی با ظرفیتی 30 نفره است. علاوه بر این هتل عباسی تالارهای دیگری مثل نقش جهان و تالار آیینه نیز دارد که هر کدام زیبایی خاص خودش را دارد.

از فضاهای بسیار زیبا و تحسین برانگیز هتل عباسی سرسرای ورودی رستوران هتل است که زیباترین گچ‌بری‌ها و آینه کاری‌ها را دارد. در اینجا آن‌قدر غرق زیبایی می‌شوید که فراموش می‌کنید برای چه به آنجا رفته‌اید. در یک سمت سرسرا تصاویر بزرگی نصب شده که تاریخ 150 سال پیش ایران را به تصویر کشیده است. این تصاویر در واقع عکس‌هایی است که از نقاشی‌های دو جهانگرد خارجی گرفته شده است.

هتل شاه عباسی اصفهان

هتل عباسی با سوئیت ها و آپارتمان در سبک ها و ظواهر مختلف به عنوان هتل پنج ستاره اصفهان و در حوزه بافت تاریخی این شهر خودنمایی می کند و زیبایی های منحصر به فرد این هتل از لحاظ اهمیت تاریخ و هنر ناب ایرانی و اسلامی سبب توجه گردشگران خارجی نسبت به آن شده است.

هتل شاه عباس دارای 3 طبقه و با 225 اتاق مانند اتاق پردیس، صفوی، چشم‌انداز و استاندارد همچنین سوئیت قاجار هتل عباسی و سوئیت پردیس هتل عباسی که همگی دارای معماری بسیار زیبا، فضایی رؤیایی و خیال‌انگیز هستند و نه‌تنها برای گردشگران داخلی و خارجی حتی برای شهروندان هم اقامت در آن‌ها هیجان‌انگیز است.

در هتل شاه عباسی غذاخوری های زیادی ازجمله رستوران‌ها، سفره‌خانه سنتی، چایخانه سنتی و کافه‌تریا با محیطی دل‌چسب همراه با معماری و چیدمان خاص وجود دارد، که لذت غذا خوردن را در این هتل تاریخی چند برابر کرده است. علاوه بر این مهمانسرای عباسی در محوطه باغش دارای رستوران، چایخانه سنتی و تریای باغ است. انواع غذاهای سنتی و ایرانی، انواع شربت‌ها و نوشیدنی‌ها منوی این رستوران‌ها را تشکیل می‌دهد.

 

هتل شاه عباسی اصفهان

در ادامه با برخی فضاهای متنوع و بسیار زیبای هتل شاه عباسی آشنا شوید؛

سالن عالی قاپو

هتل شاه عباسی اصفهان

رستوران چهل ستون

رستوران چهل‌ستون با منوی متنوع غذاهای فرنگی و ایرانی، صرف صبحانه در تالار صبحانه که نقش و آیینه‌کاری‌هایی از دوره قاجار دارد.

هتل شاه عباسی اصفهان

رستوران چشم انداز

رستوران چشم‌انداز با تسلط از بلندای بام هتل بر تمام شهر پیشنهاد جذابی برای مسافران داخلی و خارجی مهمانسرای عباسی است.

هتل شاه عباسی اصفهان

تالار زرین

گالری فرش، صرافی، عرضه سوغات خوراکی، فروشگاه طلا، جواهر و ساعت از امکانات دیگر هتل شاه عباس به شمار می‌روند.

از جذابیت‌های هتل عباسی اصفهان می‌توان به امکانات و خدمات بسیار مطلوب، پرسنل مجرب و کارآزموده و دسترسی آسان به مراکز اداری و تجاری مانند: مجتمع خرید انقلاب، سپاهان، کوثر و همچنین خیابان زیبای چهارباغ که دارای مجتمع‌های بزرگ تجاری و بانک‌ها است، اشاره کرد. علاوه بر این‌ها هتل عباسی به اماکن فرهنگی و تاریخی دسترسی راحتی دارد ازجمله آن‌ها می‌توان از سی و سه پل، بازار هنر، کاخ هشت‌بهشت و … نام برد.

هتل شاه عباسی اصفهان

آدرس و تلفن هتل عباسی اصفهان

اصفهان، خیابان چهار باغ عباسی، خیابان امادگاه، هتل عباسی اصفهان

تلفن : 6010 3222 -031

ویدئویی از هتل شاه عباسی اصفهان



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨