محله لونت استانبول ، ترکیه | Istanbul

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

محله لونت استانبول

 در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با محله لونت استانبول آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این محله لوکس در استانبول در ادامه با ما همراه باشید.

استانبول زیبا آنقدر دیدنی های زیادی دارد که اگر بارها به آن سفر کرده باشید باز هم در سفر بعدی تان برایتان تازگی دارد و مکان های جدیدی را به شما پیشنهاد می دهد. محله لونت استانبول که در ادامه با آن آشنا می شویم، یکی از محله های لوکس و گران این شهر محسوب می شود.

لونت (Levent)، محله ای در منطقه بزرگتر بشیکتاش، یکی از مراکز کسب و کار اصلی در استانبول است. این محله واقع در سمت اروپایی با فاصله ای کوتاه به بسفر گزینه ای عالی برای مدیران بالا پرواز است که قصد رفت و آمد آسان به مرکز شهر با استفاده از مترو استانبول را دارند. زیرا محله لونت یکی از قوی ترین منطقه های تجاری استانبول محسوب می شود.با توضیحاتی که در این مقاله خواهیم داد بدون شک در رزرو تور استانبول برای سفرهای بعدیتان از این محله بازدید خواهید کرد

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


محله لونت استانبول
محله لونت استانبول

لونت رقیب اصلی منطقه تجاری ماسلاک از نظر ساخت آسمان خراش های تجاری به حساب می آید. همچنین این محله امکانات عالی شهری نیز دارد از جمله برای خانواده ها تعدادی از مدارس با کیفیت بالا و یک مدرسه بین المللی بریتانیایی در این منطقه قرار دارد.

مجنمع و مرکز خرید سفیر (Istanbul Sapphire) بلندترین آسمان خراش محله لونت است که بین سال های 2010 تا 2016 بلندترین برج استانبول به حساب می آمد. از این برج می توان ویویی از یکی از خیابان های مهم لونت به نام بویوک دره (Büyükdere) را داشت.

محله لونت استانبول
محله لونت استانبول

مراکز خرید بسیار مهم و معروفی از جمله مرکز خرید کانیون (Kanyon Mall)، مرکز خرید زورلو (Zorlu Center) و مرکز خرید اوزدیلک پارک (Özdilek Park) در خیابان بویوک دره محله لونت قرار گرفته اند. پس اگر عاشق خرید در مراکز خرید لوکس استانبول هستید حتما سری به این محله بزنید.

محله لونت استانبول
محله لونت استانبول

یکی از بهترین و شناخته شده ترین هتل های استانبول نیز در منطقه لونت واقع شده است. هتل ویندهام گرند لونت استانبول (Wyndham Grand Istanbul Levent) یک هتل 5 ستاره لوکس در خیابان لونت منطقه بویوک جایی که مراکز تجاری متعددی قرار دارند، واقع شده ‌است. ویژگی برجسته هتل دسترسی مستقیم به ایستگاه مترو چندین مرکز خرید نظیر اوزدلیک پارک از طریق راه زیرزمینی است. در‌نتیجه به راحتی و با هزینه کم می‌توانید به نقاط دیگر شهر بروید. برای مثال میدان تقسیم تنها چهار ایستگاه از هتل فاصله دارد.

محله لونت استانبول
محله لونت استانبول

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨