راهنمای خرید در استانبول
راهنمای خرید در استانبول

بهترین مکان ها برای خرید در استانبول ، ترکیه (قسمت اول) | Istanbul

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

راهنمای خرید در استانبول

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست راهنمای خرید در استانبول را خواهیم داشت. برای آشنایی با بهترین مکان ها و مراکز خرید استانبول در ادامه با ما همراه باشید.

زمانی که اسم استانبول را می شنوید اولین چیزی که به ذهن شما راه پیدا می کند خرید کردن است و همچنین زمانی که اسم خرید و استانبول همزمان می آید نام گرند بازار به ذهنتان می آید. اگرچه استانبول شمار بسیار زیادی خیابان خرید و مراکز خرید دیگر دارد که می توانید تمامی محصولات با کیفیت را پیدا کنید بدون اینکه در شلوغی و ازدحام توریست ها باشید. در ادامه راهنمای خرید در استانبول را خواهید داشت.

مکان های مناسب خرید در استانبول

نیشانتاشی – Nişantaşı

نیشانتاشی (Nişantaşı) قطعا منحصر به فرد ترین خیابان خرید در استانبول است. شما می توانید تمام فروشگاه های طراحان بزرگ را در این خیابان پیدا کنید و همچنین ساکنان ثروتمند شهر که در بسیاری از کافه ها و رستوران ها این خیابان در حال رفت و آمد هستند.

از پرادا تا کارتیه، از لوئیس ویتون تا تام فورد، نیشانتاشی همه فروشگاههایی را که از یک محله ثروتمند انتظار می رود، دارد. حتما سری به محله تشویکیه (Teşvikiye) که در نزدیکی اینجاست بزنید، جایی که در آن تعداد زیادی رستوران های کوچک، کافه ها، بوتیک ها و بارها وجود دارند که توسط جوان ها باز شده اند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


راهنمای خرید در استانبول
راهنمای خرید در استانبول

گالاتا – Galata 

محله گالاتا (Galata) در محله مرکزی بی اغلو قرار دارد. خیابان استقلال (Istiklal Street) در این محله یکی از اولویت ها برای خرید کردن است. همچنین محله اطراف برج گالاتا به خاطر مغازه های جذاب و طراحان محلی و فروشنده های جوان، قطعا ارزش دیدن و گشتن دارد.

یکی از بهترین خیابان های این منطقه، خیابان سردار اکرام (Serdar-ı Ekrem) است که شما با خیال راحت می توانید مسیرهای سنگ فرش، نماهای نئوکلاسیک و فروشگاه ها و بوتیک های عالی را که شامل لباس های طراحان محلی، عتیقه جات و چیزهای دیگر هستند را ببینید و پیدا کنید.

شما همچنین کافه های زیادی در این خیابان می بینید که میتوانید برای استراحت بنشینید و قهوه بخورید و افراد محلی در حال قدم زدن را تماشا کنید.

ببک و آرناووتکوی – Bebek and Arnavutköy

کمی دورتر از مرکز شهر، محله ببک (Bebek) یکی دیگر از محلات ثروتمند استانبول است که در حاشیه بسفر واقع شده است. علاوه بر رستوران های عالی این محله دارای فروشگا ههای زیادی است که می توانید ساعت ها به دیدن آنها در حاشیه خیابان بپردازید.

شما می توانید بوتیک های عالی با لباس ها و جواهرات بینظیری پیدا کنید. اگر مسیر خود را با قدم زدن در حاشیه بسفر ادامه دهید به محله آرناووتکوی (Arnavutköy) می رسید و در آنجا نیز شمار زیادی رستوران ها و بوتیک های عالی را میبینید.

راهنمای خرید در استانبول
راهنمای خرید در استانبول

مرکز خرید کانیون – Kanyon Shopping Center

اگر شما جز کسانی هستید که دوست دارید تمام خرید خود در یک مکان انجام دهید، یکی از بهترین مکان ها برای شما مرکز خرید کانیون (Kanyon Shopping Center) است. این مرکز خرید برای تابستان عالی است زیرا فضای آن باز است. شما می توانید هر چیزی که دنبال آن هستید را اینجا پیدا کنیدچه محصولات ترکیه و چه برندهای خارجی. کانیون در منطقه تجاری قرار گرفته و شما در ساعت ناهار جمعیت زیادی از کارمندان را در رستوران طبقه بالای آن خواهید دید.

مرکز خرید زورلو – Zorlu Center

یکی دیگر از مراکز خرید فوق العاده در استانبول مرکز خرید زورلو (Zorlu Center) است که به دلیل فروشگاه رسمی اپل و همچنین Crate & Barrel (برند لوازم خانگی، مبلمان و اکسسوری خانه) در آن برجسته است. در طبقه بالای مرکز زورلو تمام برندهای طراحان بزرگ را پیدا می کنید به خصوص یکی از یزرگترین فروشگاه ها، بیمن (Beymen) که معروف ترین فروشگاه در ترکیه است. در طبقه پایین برندهایی چون کوس اند گپ (Cos and Gap) و رستوران ها و کافه ها را خواهید دید.

راهنمای خرید در استانبول
راهنمای خرید در استانبول

خیابان بغداد – Bağdat Caddesi

اگر به قسمت آسیایی استانبول رفتید و به دنبال مرکز خرید بودید، خیابان بغداد (Bağdat Caddesi) یکی از جاهایی است که باید بروید. یک سمت خیابان تمام برندهای عالی چون پرادا و واککو (یکی دیگر از برندهای برتر ترکیه) را خواهید دید و در سمت دیگر برندهایی چون زارا و ماسیمو دوتی را میبینید. شما می توانید یک روز تمام را در این خیابان بگردید و از خرید و تفریح میان مردم محلی لذت ببرید.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨