تفریحات شبانه استانبول
تفریحات شبانه استانبول

بهترین تفریحات شبانه استانبول | ترکیه

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تفریحات شبانه استانبول

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با تفریحات شبانه استانبول آشنا خواهیم کرد . پس اگر تصمیم دارید به استانبول سفر کنید پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا انتها مطالع کنید .

مختصری درباره شهر استانبول ترکیه بدانید :

شهر سرزنده استانبول برای بسیاری از آدمها پر از خاطره است و با لبخند و برقی در نگاهشان از این شهر یاد می کنند. در کوچه پس کوچه های این شهر می توانید به مکان های فوق العاده ای برسید، مکان ها و بناهایی که از دوران بسیار قدیم به جا مانده و محبوب بسیاری از گردشگران هستند. شب‌های استانبول خاموشی ندارد، کلاب‌ها، رستوران‌ها، جاذبه‌های دیدنی در کل تفریحات شبانه استانبول تلاش می‌کند تا این شهر را تا صبح زنده نگه دارد و کاملا هم موفق بوده است. این شهر در شب‌های تابستان میزبان خیل عظیم کنسرت‌ها و فستیوال‌هایی از سراسر دنیاست، به طوریکه در گوشه‌ای از شهر موسیقی تمام نشده، جایی دیگر صدای آن برمی‌خیزد.

تفریحات شبانه استانبول
تفریحات شبانه استانبول

پیشنهاد اقامت در استانبول

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل لوکس مرمره تقسیم در نزدیکی میدان پر جنب‌ و‌ جوش تقسیم در شهر زیبای استانبول کشور ترکیه واقع شده‌است. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو و تراموا قرار داشته و فاصله کاخ دلمه باغچه تا هتل پانزده دقیقه پیاده‌ روی است.

این هتل اتا ق‌های لوکس و بزرگی دارد که تمامی آن‌ها مجهز به تهویه‌ مطبوع، تلویزیون، کمد لباس، میز کار، مبلمان و حمام اختصاصی با دوش، وان و نیز سشوار و لوازم‌بهداشتی می‌باشد. چشم‌ اندازی زیبا رو به شهر و تنگه بسفروس از پنجره اتاق‌ ها نمایان است.


شبگردی در استانبول

شب ها در استانبول شاهد شور و حال خاصی خواهید بود.کلاب ها ، رستوران ها و کافه های شهر پر است از گردشگران خارجی.قطعا تا کنون اسم خیابان استقلال را شنیده اید،حتما و حتما سری به خیابان استقلال در شب بزنید تا از شور و حال موجود در آن شگفت زده شوید. شب ها در این خیابان گروه های موسیقی در کنار هم به نواختن می‌پردازند و مردم نیز با آن ها همراه می‌شوند.فروشگاه ها و کافه های متنوع نیز از دیگر مواردی است که به جذابیت این خیابان می‌افزاید.

تفریحات شبانه استانبول
تفریحات شبانه استانبول

شام در کشتی کروز در تنگه بسفر

از مهمترین بخش های استانبول تنگه بسفر است که این شهر را به دو بخش آسیایی و اروپایی تقسیم می‌کند.شب های تنگه بسفر بسیار زیباست و از نورپردازی شگفت انگیزی بهره می‌برد.یکی از بهترین تفریحات شبانه استانبول قایق سواری در تنگه بسفر و یا تور کشتی کروز است.در تور کشتی کروز که یکی از تورهای محبوب است می توانید در یکی از کشتی های کروز مسافربری که به طور مرتب در تنگه در حال رفت و آمد هستند سوار شوید و از رفتن در میان آب های تنگه بسفر لذت ببرید؛ضمن اینکه در این کشتی ها انواع نوشیدنی و خوراکی و شام نیز وجود دارد. صرف شام در کروزهای تنگه بسفر بدون شک به خاطره‌انگیزترین تفریح شما تبدیل خواهد شد. سوار کروزها شوید و هنگام غروب آفتاب و گذر از این تنگه شام‌تان را میل کنید.

تفریحات شبانه استانبول
تفریحات شبانه استانبول

کافه و کلاب‌ها

زمانی که نیمه شب را گذراندید تنها جایی که تا صبح پذیرای شما خواهد بود کافه و کلاب‌ها خواهد بود. می‌توانید در این کافه‌ها به انواع موسیقی‌های زنده پاپ، راک، جاز و… گوش دهید. این کافه‌ها نه تنها خسته نمی‌شوند بلکه خستگی و خواب را از چشم تمامی گردشگران می‌پراند. از جمله معروف‌ترین کافه‌های این خیابان می‌توان به رینا، بابل و آنجلیکا اشاره کرد. با این‌ها تفریحات شبانه استانبول خود را بسازید.

تفریحات شبانه استانبول
تفریحات شبانه استانبول

کلاب بابل ، استانبول

کلوب بابل در فاصله سال های 2001 تا 2007 میلادی موفق به کسب جوایز مختلفی از جمله جایزه یکصد کلوب برتر جاز جهانی شده است. همچنین این کلوب جایزه بهترین محل برگزاری کنسرت را نیز به خود اختصاص داده است. طراحی فضای این کلوب به صورت چندمنظوره انجام شده است. همچنین این کلوب محل برگزاری موسیقی زنده بوده و برخی از معروفترین گروه های موسیقی بین المللی و هنرمندان داخلی ترکیه به اجرای برنامه در این کلوب می پردازند که با بهایی مناسب می توان به تماشای اجرای آنها نشست. در تعطیلات آخر هفته نیز آثار برتر بین المللی از موسیقی جاز، راگی و لاتین اجرا می شود. همچنین در تعطیلات آخر هفته، این کلوب بیشتر مواقع در اختیار گروه های محلی قرار دارد. همچنین یک بار در ماه نیز برنامه ویژه ای توسط DJ در کلوب بابل، برگزار می شود.

تفریحات شبانه استانبول و کلاب های استانبول

کلاب رینا ، استانبول

در بین کلوب های متعدد استانبول، کلوب رینا وسیع ترین محوطه مخصوص رقص و رستوران را دارد. این محل گنجایشی در حدود 2500 نفر دارد. نام این کلوب از روی نام دختری زیبا الهام گرفته شده است. این کلوب یک محل معمولی برای افراد عادی نیست چراکه بیشتر، میلیونرها، مدل ها و هنرمندان معروف به این کلوب می روند. زیبایی خاص این کلوب از جمله دلایل شلوغی و معروفیت آن در سطح جهان محسوب می شود. همچنین چشم انداز فوق العاده پل بسفر، این کلوب را بیش از پیش معروف ساخته است.

تفریحات شبانه استانبول
تفریحات شبانه استانبول

خرید از مراکز خرید استانبول

در هر زمانی که به استانبول سفر کنید گردشگران زیادی را در مراکز خرید این شهر خواهید دید.استانبول به شهر خرید و مراکز خرید مشهور است به طوری که در هر خیابان می‌توانید چند مرکز خرید را مشاهده کنید. یکی دیگر از تفریحات شبانه استانبول بازدید و خرید از مراکز خرید است که می‌تواند روحیه شما را شاد کند.از مراکز خرید معروف استانبول مرکز خرید جواهیر ، مرکز خرید فروم ، مرکز خرید کانیون و … هستند که می‌توانند شما را ساعت ها درگیر خود کنند.

تفریحات شبانه استانبول
تفریحات شبانه استانبول

مقالات بیشتر بخوانید :


 



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)