مراکز خرید استانبول ، معروف ترین مراکز خرید ترکیه

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مراکز خرید استانبول

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مراکز خرید استانبول آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

استانبول شهری زیبا و پر از جاذبه های گردشگری است که هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند. یکی از نقاط مثبت این شهر قابلیت خرید کردن و گشت و گذار است، استانبول پر از مراکز خرید عالی با انواع برندها و تنوع قیمت ها است. در اینجا ما بهترین مراکز خرید استانبول را به شما معرفی می کنیم.

استانبول مال – Mall Of Istanbul

استانبول مال، یکی از بهترین، معروف ترین و بزرگ ترین مراکز خرید شهر وسیع و دوست داشتنی استانبول است که با ظاهر شکیل و برندهای متنوع و جهانی اش، دلایل و انگیزه کافی را به گردشگران استانبول می دهد تا ساعاتی را در این فضای لوکس و مدرن بگذرانند. وقتی استانبول مال را انتخاب می کنید، می توانید منتظر فضایی به وسعت ۳۵۰ هزار متر مربع باشید که درونش ۳۵۰ فروشگاه و مغازه بزرگ و کوچک به چشم می خورد.

از جمله برندهای معروف در این مرکز خرید می توان به ویکتوریا سیکرت، میس سلفریج، ال سی واکیکی، دکالتون و … اشاره کرد. استانبول مال که به صورت اختصاری با عنوان «موی» هم شناخته می شود، لیستی از اولین ها و ترین ها را در کارنامه خود دارد. به طور مثال بزرگ ترین شعبه ویکتوریا سیکرت در ترکیه را در استانبول مال خواهید دید و یکی از بزرگ ترین نمایندگی های ال سی واکیکی در همین مرکز خرید مشهور قرار دارد. همچنین برند مشهور دبنهامز برای دومین فروشگاه خاص خود در ترکیه، استانبول مال را انتخاب کرد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


البته باید بدانید که جذابیت های استانبول مال تنها به فروشگاه های درجه یکش منحصر نمی شود و از دیگر امکانات و تفریحات قابل توجه این مرکز خرید، می توان به بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده اروپا، بزرگ ترین مجموعه سینمایی ترکیه، سالن هنرهای نمایشی و فودکورتی وسیع اشاره کرد.

آدرس: Ziya Gökalp Mahallesi, Süleyman Demirel Blv No:7, 34306 İkitelli Osb/Başakşehir/İstanbul, Turkey

مراکز خرید استانبول

ایستینیه پارک استانبول – Istinye Park istanbul

مرکز خرید ایستینیه پارک دارای ۳۰۰ فروشگاه، اولین سینمای IMAX، برترین برندهای محلی و بین‌المللی، کافه و رستوران‌های خاص است. این مرکز خرید، محیط سبک زندگی شهری منحصر به فردی دارد و بر یک “آمفی تئاتر” توپوگرافیکی طبیعی از همسایه‌های مسکونی قرار دارد. در بالای آن، یک میدان ورودی بزرگ دایره‌ای در میان مرکز تفریحی روباز و منطقه‌ی فروشگاهی شیشه‌ای قرار دارد.

این مال مدرن در کنار فروشگاه‌های محسورکننده و یک مجموعه سینمایی به روزش، جایگاه تنوع زیادی از رستوران‌ها، کافه‌ها و حتی بازار مواد غذایی است. این مرکز خرید ثابت می‌کند که از روز افتتاح با فضاهای زندگی متنوع، برای مشتریانش مکانی متفاوت بوده است؛ فضاهایی جدید مانند منطقه‌ی مد، بلوار، میدان و بازار نوستالژیک!

این مرکز خرید دارای فروشگاه‌های برندهای بزرگ لوکس بین‌المللی مانند دولچه و گابانا، دیور، پرادا، سلین، فِندی، هوگو باس، مکس مارا، زارا، منگو، دبنهایمز و دیگر برندها است. لوکس‌ترین و خاص‌ترین مغازه‌ها بیرون و در مرکز فضای بازی قرار دارند که از طبقه‌ی بالاتر قابل دسترسی است. خیابان برندهای ایستینیه پارک، یک فضای باز که مانند میدان اصلی شهر طراحی شده، نیز به نوبه‌ی خود در ترکیه یک نوآوری محسوب می‌شود. ایستینیه پارک ارائه دهنده‌ی هنر، ورزش، خرید و آشپزی جهانی برای همه کَس است.

این مرکز با ۳۰۰ فروشگاه و ۴۰ رستوران، اکنون نور چشم استانبول است. با این که این اعجوبه‌ی طراحی مناسب سلایق و نیازهای متعدد است،  با ۴۱ برند جدیدی که  وارد ترکیه کرده، ایستینیه پارک تفاوتش را با دیگر مراکز خرید نشان داده است. ایستینیه پارک که روحی تازه در ترکیه و استانبول دمیده، موفق شده تا به مقصدی ضروری برای افرادی شود که می‌خواهند یک روز خوب سپری کنند.

آدرس: Pınar Mahallesi, Katar Cd No:73, 34460 Sarıyer/İstanbul, Turkey

مراکز خرید استانبول

فروم استانبول – Forum Istanbul

مرکز خرید فروم یکی از بزرگترین های استانبول است که به راحتی می تواند یک روز شما را به خود اختصاص دهید. وقتی به سراغ فروم استانبول می روید، فضایی برابر با ۴۹۵,۰۰۰ متر مربع در اختیار شماست که ۲۸۶ برند خارجی و ترکی را در خود گنجانده است. اگر از طرفداران درجه یک خرید هستید، دست کم زمانی در حدود ۵ تا ۶ ساعت را برای بازارگردی کنار بگذارید. چرا که برندهای مشهوری همچون مارکس اند اسپنسر، زارا، استرادیواریوس، منگو، آیکیا، سواروفسکی، دکتلون، نایک، آدیداس و … در انتظار شما هستند.

البته باید بدانید در فروم استانبول تنها خرید سر شما را گرم نمی کند و زمان دارید تا از بزرگترین آکواریوم ترکیه بازدید کنید. این آکواریوم که با نام سی لایف استانبول شناخته می شود، تونلی ۸۳ متری دارد که دومین تونل طولانی آکواریومی اروپا محسوب می شود. پس از آن ها گزینه های جذاب دیگری چون ژوراسیک لند، پیست اسکی روی یخ، سینمای ۵ بعدی تیوکس، بولینگ آتلانتیس، شهربازی های لگولند، فان لب و اختاپوس برای تفریح شما و فرزندان‌تان مناسب اند.

آدرس: Kocatepe Mahallesi, Paşa Cd, 34045 Bayrampaşa/İstanbul, Turkey

مراکز خرید استانبول

جواهیر استانبول – Istanbul Cevahir Mall istanbul

جواهیر استانبول بزرگ‌ترین مرکز خرید اروپا و دو دومین مرکز خرید بزرگ دنیا است. مرکز خرید جواهیر دارای مساحت کل ۶۲۰،۰۰۰ مترمربع در ۶ طبقه است و هزینه‌ی ساخت آن ۲۵۰ میلیون دلار است. ۲۸۰ فروشگاه در آن قرار دارد که برخی از این برندها برای اولین بار در ترکیه به فروش می‌رسند؛ این مرکز ۲۴ رستوران فست فود و ۱۴ رستوران خاص دارد.

زیر سقف این مرکز، سِن بزرگی برای برنامه‌ها و دیگر رویدادها، ۱۲ سینما شامل سینمای IMAX 3D وجود دارد. جواهیر دارای یک سینما برای کودکان، امکانات تفریحی و یک سالن بولینگ است. یک چرخ و فلک بزرگ داخل مرکز خرید می‌چرخد. بزرگ‌ترین ساعت دنیا که اعدادش هر کدام ۳ متر است و از سقف ۲۵۰۰۰ متری شیشه‌ای جواهیر آویزان است.

برخی از برندهای مشهور بین‌المللی داخل این مرکز خرید شامل دوروتی پرکینز، بِنِتون، اسپریت، زارا، آدیداس، داکرز، لیوایز، ریباک، کانورس، ناین وست، استارباکس، برگر کینگ، مک دونالد، کِی اف سی و پیتزا هات است.

آدرس: 19 Mayıs Mahallesi, Büyükdere Cd. No:22, 34360 Şişli/İstanbul, Turkey

مراکز خرید استانبول

زورلو سنتر استانبول – Zorlu Center istanbul

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید زورلو استانبول (Zorlu Center) است ، این مرکز خرید با ۱۸۰ مغازه مختلف و مدرن، یک هتل ۵ ستاره، دفاتر و یک مرکز نشست لوکس و جدید به یکی از مراکز خرید محبوب استانبول تبدیل شده است. جالب است بدانید که نخستین نمایندگی apple در ترکیه به نام مغازه  cube store که منحصرا برای نیویورک است در مرکز خرید زورلو قرار دارد.

در کل، اگر چه استانبول شهر خرید است و مراکز خرید بزرگ و نمایندگی هیا برند ها همه جا هستند، اما ،  اولین فروشگاه های مارک های معروف دنیا Brooks Brothers, Industrie Denim, Cos, Lanvin, Pomellato, Stella McCartney  و  Superdry تنها در مرکز خرید زورلو استانبول قرار دارد. رستوران های بین المللی، ایتالیایی و ترکیه ای ، طعم غذا در آشپزخانه تام و مورینی را از دست ندهید این رستوران برای اولین بار در ترکیه نمایندگی زده و در زورلو معرفی شده است.

آدرس: Levazım Mahallesi, Koru Sokağı No:2, 34340 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

مراکز خرید استانبول

پالادیوم استانبول – Palladium istanbul

مرکز خرید پالادیوم استانبول که در بخش آسیایی استانبول قرار دارد، دارای برندهای مشهور ترک و بین‌المللی در یک فضای سبک زندگی منحصر به فرد است. پالادیوم در استانبول برای نمای بیرونی شیشه‌ای عظیمش شهرت دارد و با مغازه‌هایش در ۵ طبقه، یکی از برجسته‌ترین فضاها در شهر است.این مرکز خرید تعداد زیادی از برندهای محلی و بین‌المللی در منطقه‌ی آتاسحیر را در خود جای داده است.

هزینه‌ی ساخت پالادیوم استانبول حدود ۲۳۰ میلیون دلار بود و در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد. این شاهکار نفیس مدرن دارای ۱۹۰ مغازه است که آن را تبدیل به یکی از بزرگترین مراکز خرید در استانبول می‌کند. بازدیدکنندگان می‌توانند در میان فروشگاه‌های برندهای جهانی‌ همچون گِس، میکائیل کروس، تامی هیلفیگر، زارا و پیرکاردین یا در اَوتلت‌های برندهایی مانند آدیداس و گپ گشت بزنند.

پالادیوم در مقایسه با دیگر مراکز خرید استانبول، یکی از وسیع‌ترین و لوکس‌ترین تجارب خرید را ارائه می‌دهد. پالادیوم محیط خانوادگی سینمای بزرگ و فودکورتی با بیش از ۲۰ رستوران دارد.

آدرس: Barbaros Mahallesi, Halk Cd. 8-B, 34746 Ataşehir/İstanbul, Turkey

مراکز خرید استانبول

کانیون استانبول – Kanyon Shopping Center

اگر ساعت ها و روزها برای بازارگردی در استانبول وقت صرف کنید، باز هم مرکز خریدی جذاب تر و متفاوت تر از کانیون استانبول پیدا نخواهید کرد. این مرکز خرید که در اقدامی جسورانه و خلاقانه، همچون دره ای باریک و عمیق طراحی شده است، دیدنش شما را می تواند سر ذوق بیاورد! این مرکز خرید همچنین در سال ۲۰۰۶ جایزه «نمای معماری شهری» را از آن خود کرده است.

البته کنیون استانبول تنها در طراحی و معماری برتر نیست و در مجموع نیز از جمله مراکز خرید خاص شهر محسوب می شود. این مرکز خرید ۴۰,۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و در کنار بخش تجاری آن، یک برج ۲۶ طبقه اداری و ۱۷۹ واحد اقامتی بسیار لوکس وجود دارد.

کانیون استانبول، یک مرکز خرید چهار بخشی است که در محله بشیکتاش و نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد. در این مجموعه ۱۶۰ مغازه از برندهای معروف ترکی و بین‌المللی، رستوران‌های زنجیره‌ای معروف، کافه، باشگاه ورزشی و ۹ سالن‌ سینما دیده می شود.

آدرس: Esentepe Mahallesi, Büyükdere Cd. No:185, 34394 Şişli/İstanbul, Turkey

مراکز خرید استانبول



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨