مرکز خرید جواهر استانبول
مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول ، یکی از محبوب ترین مراکز خرید

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مرکز خرید جواهر استانبول

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید جواهر استانبول آشنا خواهیم کرد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با این مرکز خرید معروف و پرطرفدار بیشتر آشنا شوید.

مرکز خرید جواهر استانبول (Istanbul Cevahir) یکی از محبوب ترین و بهترین مراکز خرید موجود در اروپا نامیده شده است و همچنین به عنوان ششمین مرکز خرید در دنیا شناخته شده است. مغازه های موجود در این مرکز خرید شامل انواع پوشاک برای  بزرگسالان و کوچک سالان و همچنین دارای انواع مغازه های جواهر فروشی و  اسباب بازی فروشی می باشد.

این مرکز خرید در سال 2005 در استانبول افتتاح شد و یکی از زیباترین مراکز و البته بزرگترین در اروپا و ترکیه به شمار می‌رفت. مرکز خرید جواهیر یا جواهر 6 طبقه دارد. تعداد مغازه‌های این مرکز حدود 300 تاست و پارکینگ سرپوشیده آن گنجایش 2500 ماشین را دارد.

مرکز خرید جواهر استانبول

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


جواهیر توسط هلدینگ جواهر ساخته شده و مالکیت آن در اختیار (Cevahir Group) است. طراحی مجتمع تجاری-تفریحی جواهر استانبول نیز توسط مینوری یاساماکی (Minori Yasamaki) انجام گرفته است.

دارا بودن سیستم روشنایی و تهویه هوای مدرن، معماری جذاب، سالن و راهروهای زیبا، روشنایی بیرون فضای مرکز خرید جواهر در استانبول و بالا بودن امنیت و اهمیت بالا به نظافت و پاکیزگی محیط توانسته توجه بسیاری از شهروندان و گردشگران ترکیه را بسوی خود جلب کند.

مرکز خرید جواهر استانبول

امکانات مرکز خرید

  • برندهای معروف و اجناس با کیفیت

در مرکز خرید جواهر استانبول تقریبا می‌توانید هر چیزی را که احتیاج دارید تهیه کنید، بسیاری از برند های معروف بین‌المللی و داخلی همچون: بنتون، ماسیمو دوتی، زارا (Zara)، آدیداس، نایکی، ال سی وایکیکی، مانگو (Mango)، لیوایز، ریبوك، دسا (DESA)، پنتی (Penti)، اسپریت و … در این مركز شعبه دارند.

  • شهربازی سر پوشیده فان‌لب در جواهیر

یک پارک بازی سرپوشیده یا شهربازی در مرکز خرید جواهر برای بچه‌ها در نظرگرفته شده تا خانواده‌ها علاوه بر لذت بردن از خرید، فرزندان‌شان هم بتوانند تفریح کنند. در “فان لب” علاوه بر بازی‌های کامپیوتری، وسایل بازی جذاب دیگری هم وجود دارد که توصیه می‌کنیم حتما تجربه کنید.

  • رستوران‌های مرکز خرید جواهر

در سالن غذاخوری مرکز خرید جواهر شما می‌توانید انواع کافه، رستوران و مغازه‌های فست فود را بیابید. بعد از یک خرید حسابی و تماشای حدود 300 مغازه حتما سری به یکی از کافه‌های جواهر بزنید. کافی‌شاپ دنیای قهوه، کافه‌ای است که می‌توانید طعم دوست‌داشتنی قهوه ترک را در آن امتحان کنید. تراسیم کافه هم چای دم شده دارد و اگر برای برطرف کردن خستگی عادت به نوشیدن چای دم شده دارید اینجا مکان مناسبی است.

در رستوران بای‌دونر هم امتحان کردن اسکندر کباب و دونرهای خوشمزه که با کره تازه سرو می‌شود، یادتان نرود. البته اگر طرفدار غذاهای گوشتی نیستید به رستوران “سالاد سبز” مراجعه کنید.

  • صرافی در مرکز خرید جواهر

اگر پول به اندازه کافی تبدیل نکرده‌اید، نگران نباشید چون صرافی موجود در مرکز خرید جواهر در طبقه اول و در راهرو D آماده خدمت رسانی به گردشگران است.

مرکز خرید جواهر استانبول

دسترسی

مرکز خرید جواهر در منطقه ی خوبی در استانبول قرار دارد، این مرکز خرید در منطقه شیشلی است و فاصله چندانی تا میدان تکسیم ندارد. از اینرو این مرکز خرید دسترسی خوبی دارد و اگر هتل شما در نزدیکی میدان تکسیم قرار داشته باشد به راحتی می توانید به این مرکز خرید برید. برای رفتن به این مرکز خرید هم می توانید از وسایل نقلیه عمومی و هم از تاکسی استفاده کنید.

این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است و نشانی دقیق آن منطقه شیشلی، محله مرکزی، خیابان بیوکدره، پلاک ۲۲ می باشد.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)