مرکز خرید ایستینیه پارک
مرکز خرید ایستینیه پارک

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول ، ترکیه

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مرکز خرید ایستینیه پارک

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

ایستینیه پارک (IstinyePark) یکی از مراکز خرید بین المللی و داخلی در محله ماسلاک در منطقه سارییر استانبول است. طراحی این بنا توسط اومرلر میمارلیک و گروه DDG در سال 2003 صورت گرفت و ساخت آن در سال 2005 آغاز و ایستینیه پارک در سال 2007 افتتاح شد. از ویژگی های این پروژه قرار گرفتن برخی از فروشگاه ها در فضای باز و استفاده از مفهوم بازار است که شامل بخش های فروش در موضوعات خاص می شود.

این مرکز خرید 270 هزار متر مربع دارد که در 87 هزار متر مربع از فضای موجود 280 فروشگاه را در خود جای داده است. 190 هزار متر مربع از مساحت این مجموعه یک بخش مسکونی با 20 مغازه کوچک در بازار است که گویی روح محله های قدیمی در آن دمیده شده است؛ همچنین قسمت وسیعی از آن برای رفاه حال بازدیدکنندگان به فضای سبز باز اختصاص داده شده است. در صورتی که به ایستینیه پارک سر زدید می توانید از مناطق جنگلی در فضای باز آن استفاده کنید و اوقات خوشی را سپری کنید.

مرکز خرید ایستینیه پارک

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


می توان به صورت کلی گفت کالاهایی که در مرکز خرید ایستینیه پارک عرضه می شوند ارزان قیمت نیستند و اغلب آن ها برندهای مشهور دنیا هستند. اگر در جستجوی مرکز خریدی با کالاهای ارزان قیمت به استانبول سفر کرده اید، ایستینیه پارک گزینه مناسبی برای شما نیست مگر آن که در زمان های حراج به این مکان مراجعه کنید. بد نیست بدانید بسیاری از گردشگران برای استفاده از امکانات رفاهی و سرگرمی های این مجتمع تجاری به ایستینیه پارک می روند برای مثال سینمای این مرکز بی همتاست و می تواند خاطره ای به یادماندنی برای تان بسازد.

فروشگاه های مرکز خرید

از گران ترین مراکز خرید استانبول مرکز خرید ایستینیه پارک است؛ با این وجود این مرکز خرید همچون بهشتی برای شیک پوشان و دوستداران برندهای لوکس خارجی و ترند به شمار می آید چرا که کلکسیون های جدید برندهای معروف قبل از هر جایی در آن عرضه می شود. در این مرکز خرید فروشگاه هایی برای فروش پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کفش و کیف، اکسسوری، ساعت و جواهرات، عینک، لباس‌های ورزشی و تجهیزات ورزشی، لوازم خانگی، مراکز سرگرمی، کافه و رستوران، سوپر مارکت و … وجود دارد.

طبقه اول: بیشتر برندهای پوشاک در این طبقه هستند. مثل گوچی، دی اند جی، لورو پیانا، کریستین دیور، میو میو، هوگان و … طبقه همکف از جمله دیگر برندهای معروف این طبقه می توان به هوگو باس، ايرلا، ماچکا، مکس مارا، مکس اند کو و… اشاره کرد.

طبقه منفی: برندهای معروف تری در این طبقه حضور دارند: آديداس، کمیل، دی اند آر، گپه، کوتون، لوبین، نایکی، پوما و …

طبقه منفی دو : علاوه بر پوشاک، عطر و لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی هم در این طبقه پیدا می شود. برندهایی مثل آلتین باتاک، آلفاوکس، بکو، کاراکا و …

طبقه منفی سه: در این طبقه هم پارکینگ این مرکز خریدقرار گرفته است.

رستوران ها و کافه های این مرکز خرید در طبقات منفی یک و دو قرار گرفته اند و علاوه بر این، گزینه دیگر برای تفریح سالن های سینما و تئاتر آن است. این مرکز خرید ۱۲ سالن سینما و تئاتر دارد که می توانیم فیلم های دو بعدی و سه بعدی روز سینمای ترکیه و جهان را در آنها ببینیم. ایستینیه پارک اولین مرکز خرید در ترکیه است که سینمای آی مکس IMAX دارد. آی مکس نام یک برند است که فیلم ها را با کیفیت بسیار عالی و در ابعاد بزرگ نمایش می دهد.

مرکز خرید ایستینیه پارک

امکانات مرکز خرید

پارکینگی به ظرفیت 3600 خودرو، 12 سالن سینمایی، ورزشگاه، تعدادی سالن تئاتر، تعداد زیادی رستوران و کافی شاپ این مرکز خرید را تشکیل می‌دهند. با وجود گذشت کمتر از پانزده سال از افتتاح مجتمع خرید ایستینیه پارک استانبول تا امروز جوایز متعددی دریافت کرده و استانداردهای زیادی را پشت سر گذاشته است. این موضوع در افزایش تمایل مردم استانبول و توریست‌ها برای انتخاب آن به منظور خرید از بین بی‌شمار مرکز خرید استانبول تاثیر زیادی داشته است.

یک سال بعد از تاسیس، این مجتمع با دریافت Shopping Mall developer of the Year Award بهترین مرکز خرید سرتاسر ترکیه انتخاب شد. این جایزه با در نظر گرفتن تعدد مجتمع‌های تجاری این کشور توریستی اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند. یک سال بعد و در سال 2009، مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول پیشرفت بسیار زیادی داشت و نزد مجامع بین المللی به شدت شناخته شد، به طوری که جایزه بهترین مرکز خرید اروپا را از آن خود کرد. این جایزه از سوی ICSC به مجتمع تلعلق گرفت. در همان سال، ایستینیه توسط AMPD نیز بهترین مرکز خرید شناخته شد.

مرکز خرید ایستینیه پارک

دسترسی

مرکز خرید ایستینیه پارک در محله پینار، خیابان کاتار، پلاک 73 قرار دارد. برای رفتن به این مرکز خرید از هرجای استانبول کافی است سوار خط متروی M2 شوید و در ایستگاه ایازآقا ITU-Ayazaga پیاده شوید با یک پیاده روی 500 متری به مرکز خرید یا مال ایستینیه پارک استانبول خواهید رسید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)