معرفی بهترین رستوران های چابهار | Chabahar

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین رستوران های چابهار

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین رستوران های چابهار آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با رستوران های برتر چابهار در ادامه با ما همراه باشید.

چابهار بندری که به دلیل آب و هوای بهاری‌اش به این نام خوانده می‌شود یکی از شگفت انگیزترین بنادر ایران است. این شهر که در جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان واقع شده لقب تنها بندر اقیانوسی ایران را نیز دارد. تنها بندر ایران که به آب‌های آزاد راه دارد و ما را به اقیانوس هند متصل می‌کند. شهر چابهار در جوار سواحل دریای عمان قرار گرفته و این سواحل چابهار، این منطقه را به مقصدی هیجان انگیز در منطقه جنوب ایران تبدیل کرده است.

امتحان کردن غذاها و شیرینی های شهرهای مختلف از لذت های سفر و آشنایی با فرهنگ های مختلف است. غذاهای محلی چابهار مانند دیگر شهرهای جنوبی ایران، شامل ادویه های مختلف و تند است. البته انتخاب بهترین رستوران ها از نظر کیفیت غذا و محیط یکی از نکات مهم در سفر شماست. در ادامه ما لیستی از بهترین رستوران های چابهار را به شما معرفی می کنیم.

رستوران ساحلی خلیج
رستوران ساحلی خلیج

رستوران های چابهار

رستوران بام چابهار

اگر از علاقه‌مندان به غذاهای دریایی هستید و می‌خواهید انواع میگو و ماهی را با طعم‌های خاص و متفاوت و کیفیت عالی نوش جان کنید، این رستوران را انتخاب کنید. اجرای موسیقی زنده، برخورد گرم و صمیمانه‌ی کارکنان و موقعیت جغرافیایی رستوران باعث شده که یکی از رستوران‌های محبوب شهر باشد. در این رستوران، حین غذا خوردن، چشم‌اندازهای زیبایی از دریا و بندر چابهار را تماشا خواهید کرد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


آدرس و لوکیشن روی نقشه: چابهار، بالاتر از مجتمع تجاری صدف، رو‌به‌روی مجتمع تجاری پردیس

بهترین رستوران های چابهار
بهترین رستوران های چابهار

رستوران ساحلی خلیج

اگر از علاقه‌مندان به رستوران‌های سنتی با دکور سنتی هستید، این رستوران را انتخاب کنید و از بودن در محیطی با فرهنگ و حال و هوای جنوبی و خوردن غذا در کنار خانواده و دوستان لذت ببرید. غذاهای این رستوران علاوه بر اینکه کیفیت خوبی دارند، بسیار پرحجم هستند، به‌طوری که با سفارش یک پرس می‌توانید دو نفری غذا بخورید. البته اگر کم‌غذا باشید.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: چابهار، میدان شیلات، خیابان دریا

رستوران مُکران

اگر می‌خواهید در یک رستوران ساحلی غذای عالی نوش جان کنید و از دیدن مناظر غروب خورشید در افق ساحل لذت ببرید، این رستوران بهترین گزینه است. موقعیت مکانی رستوران مکران، باعث تمایز آن از سایر رستوران‌های شهر شده است. این رستوران باچهار نوع سرویس دارد؛ فست فود، رستوران، کافی شاپ، غذاهای محلی و قهوه‌خانه. یکی از غذاهای محبوب منوی این رستوران، ماهی کنجدی است که عطر و طعم متفاوتی دارد. معمولا در این رستوران موسیقی پخش می‌شود اما گاهی اجرای موسیقی زنده، حال و هوای آن را عوض می‌کند.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: انتهای خیابان امام خمینی، جنب هتل بین المللی لاله

بهترین رستوران های چابهار - عکس از: Mohmmad Jadgal
بهترین رستوران های چابهار – عکس از: Mohmmad Jadgal

رستوران بلوچ

اگر اهل خوردن غذاهای محلی باشید، از هرکسی که بپرسید، رستوران بلوچ را به شما پیشنهاد می‌کند. بهترین غذاهای محلی و بهترین قلیه ‌ماهی‌ها را می‌توانید در این رستوران امتحان کنید. غیر از قلیه ماهی، سایر غذاهای محلی چابهار مثل بریانی ماهی، کراهی ماهی و میگو، بت ماش، شودوده، بتوهواری و کورک در منوی این رستوران دیده می‌شود. این رستوران به خاطر غذاهای اصیل و عطر و طعم ادویه‌های خاص‌اش، نه فقط در بین گردشگران، بلکه در میان اهالی شهر هم بسیار محبوب است.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: چابهار، بلوار امام خمینی، مقابل پمپ بنزین

رستوران دریایی براسان

این رستوران در پلاژ ساحلی تیس قرار دارد. به گفته‌ی مدیر این رستوران، براسان به‌ معنای برادران است. یکی از غذاهایی که در این رستوران حتما باید امتحان کنید، کرایی نام دارد. این غذا را هم با گوشت قرمز و هم با مرغ تهیه می‌کنند. آن چیزی که این غذا را از سایر غذاهای محلی متمایز می‌کند، ادویه‌های خاص سنتی چابهار است. اگر غذای دریایی و محلی دوست ندارید، در این رستوران می‌توانید انواع خورش یا کباب نیز سفارش دهید.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: چابهار، پلاژ ساحلی تیس

بهترین رستوران های چابهار
بهترین رستوران های چابهار

رستوران دهلی دربار

و اما برویم سراغ یک رستوران محلی دیگر با غذاهای بسیار بسیار تندی که شما را یاد غذاهای هندی می‌اندازد. با این‌که محیط این رستوران بسیار ساده و محلی است اما برخورد دوستانه و صمیمی کارکنان و طعم فراموش نشدنی غذاهایش همه چیز را جبران خواهد کرد. مرغ تندوری، کرایی مرغ، کرایی گوشت و بریانی بلوچی از خوشمزه‌های این رستوران محسوب می‌شود. به خاطر داشته باشید که غذاهای بسیار تند و فلفلی این رستوران برای کودکان و افرادی که ناراحتی‌های گوارشی دارند توصیه نمی‌شود.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: چابهار، بلوار توحید

رستوران تهرانی

اگر بعد از سر زدن به رستوران‌های مختلف و امتحان کردن انواع غذاهای محلی، هوس کباب کردید، به رستوران تهرانی سر بزنید. این رستوران به کباب‌های فوق‌العاده‌اش مشهور است و البته با توجه به کیفیت بالای غذاها، قیمتش نسبت به سایر رستوران‌ها بالاتر است. اما مطمئنا ارزش هزینه کردن دارد و با غذایی باکیفیت و لذیذ از شما پذیرایی می‌کند.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: چابهار بلوار امام خمینی، مقابل مرکز بهداشت

بهترین رستوران های چابهار
بهترین رستوران های چابهار

رستوران‌های مارال

رستوران‌های مارال با دو شعبه در چابهار یکی در منطقه آزاد مجتمع طلا و دیگری واقع در خیابان توحید، تقاطع مکران، از جمله اولین رستوران‌های زنجیره‌ای ارگانیک با ارائه انواع غذاهای ایرانی به میزبانی گردشگران و میهمانان چابهار مشغول‌اند. رستوران های مارال، اولین رستوران زنجیره‌ای ارگانیک منطقه‌ی آزاد چابهار است که بهترین غذاهای ایرانی را سرو می‌کند.

آدرس شعبه ۱ و لوکیشن روی نقشه: چابهار، منطقه آزاد مجتمع طلا

رستوران شیش محل

شیش محل از آن دسته غذاخوری‌هایی است که خود محلی‌ها بیش‌تر به آن‌جا می‌روند و کمتر مسافری را در آن می‌بینید. رستورانی محلی با ظاهری بسیار ساده اما کیفیت غذای خوب که باعث شده بر سر زبان‌ها بیفتد. حجم غذا خوب و پرسنل هم برخورد بسیار دوستانه‌ای دارند. اگر به این رستوران رفتید حتما بریانی‌ بلوچی‌اش را امتحان کنید.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: چابهار، بلوار توحید

بهترین رستوران های چابهار
بهترین رستوران های چابهار

کافی شاپ ساحلی چهارفصل

با اینکه نام چهارفصل با عنوان کافی‌شاپ همراه شده اما فضای آن بیشتر شما را یاد چایخانه‌های ساحلی می‌اندازد. فضایی کاملا سنتی با تخت‌هایی برای نشستن در فضای باز کنار ساحل که به دلیل آزاد بودن قلیان برای خانواده‌ها چندان مناسب نیست. اما اگر به چهارفصل رفتید، چای‌شیر که معروف‌ترین نوشیدنی‌ سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود را حتما امتحان کنید. علاوه بر چای‌شیر و ساندویچ‌های مختلف، بعضی غذاهای محلی مثل بریانی و کرایی هم در این مجموعه سرو می‌شود.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: چابهار، خیابان امام خمینی، ساحل دریا کوچک

بستنی نعمت

هوای همیشه بهاری چابهار جان می‌دهد برای بستنی خوردن، اگر بستنی محلی باشد که چه بهتر! از آن‌جا که در چابهار خیلی نمی‌توانید کافی‌شاپی پیدا کنید پس بستنی نعمت را دریابید. بستنی فروشی نعمت از آن خوشمزه‌های با اصالت چابهار است که می‌توانید در خیابان امام خمینی چابهار دنبالش بگردید و طعم بستنی‌هایش را برای همیشه در خاطرتان ثبت کنید.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: چابهار، بلوار امام خمینی، بعد از بانک کشاورزی

بهترین رستوران های چابهار
بهترین رستوران های چابهار

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨