سواحل زیبای چابهار از نگاه دوربین | Chabahar

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

سواحل زیبای چابهار

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره سواحل زیبای چابهار خواهیم گفت. برای آشنایی با این سواحل شگفت انگیز و زیبا، در ادامه با مجله تاپ توریست باشید.

چابهار یکی از شهرهای جنوب خاوری استان سیستان و بلوچستان ایران و تنها بندر اقیانوسی این کشور است که در کرانه دریای مکران و اقیانوس هند قرار دارد. لنگرگاه آن قابلیت پهلوگیری کشتی‌های اقیانوس‌پیما را دارد و از مناطق آزاد بازرگانی ایران است.

با توجه به اینکه سال 1396 استان سیستان و بلوچستان مقصد گردشگری ایرانیان معرفی شده است، فرصت مناسبی برای معرفی بهتر مناطق مختلف گردشگری، تاریخی و دیدنی بلوچستان و سواحل مکران می باشد. مناطق بکر استان سیستان و بلوچستان قطعا ارزش بازدید دارد. تماشای زیبایی های این استان هر گردشگری را به وجد می آورد و ساعت ها از دیدن آن لذت میبرید، مشاهده سواحل ماسه ای بدون سنگ در کنار کوه، جنگل و نخلستان در چابهار جذابیت خاصی به این منطقه داده است.

سواحل زیبای چابهار
سواحل زیبای چابهار

بهتر است در فصل پاییز چابهار را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید. زیرا در این فصل گونه های مختلف از پرندگان به سواحل چابهار مهاجرت کرده و در پاییز سواحل آن میزبان تعداد بیشماری از پرندگان مهاجر است که به تماشای آنها نشستن در این ایام یکی از زیباترین مناظر بشمار می آید. حدود ۴۰ نوع از گونه‌های مختلف پرنده‌ها در قالب دسته‌های ۱۰۰ تایی وارد این منطقه می‌شوند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


در ادامه مجله گردشگری تاپ توریست ویدئویی از این سواحل زیبا و پرندگان مهاجر در حال پرواز در چابهار را برای شما فراهم کرده است. با دیدن این ویدئو قطعا به فکر برنامه ریزی سفری به چابهار و بازدید از این سواحل می افتید.

 

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨