بهترین هتل های باکو ، آذربایجان | Baku

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین هتل های باکو

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست بهترین هتل های باکو را خواهیم داشت. برای آشنایی با هتل های شهر باکو، پایتخت آذربایجان در ادامه با ما همراه باشید.

باکو بزرگ‌ترین شهر، بندر و همچنین پایتخت جمهوری آذربایجان به شمار می‌رود که بر ساحل غربی دریای خزر واقع شده است. کشور آذربایجان و شهر باکو یکی از مقاصد گردشگری محبوب در میان ایرانیان است و هر ساله ایرانیان زیادی به آذربایجان سفر می کنند. از آنجایی که آذربایجان کشور همسایه ایران است و فاصله نزدیکی دارد، سفر به این کشور سفری مقرون به صرفه برای شما و خانواده تان خواهد بود. یکی از تصمیمات مهم قبل سفر انتخاب هتل و محل اقامت است. شهر باکو هتل های متنوع زیادی دارد که می توانید طبق سلیقه و بودجه خود مکان مورد نظرتان را انتخاب کنید. در ادامه ما لیستی از بهترین هتل های باکو را برای شما آورده ایم.

بهترین هتل های باکو

هتل هیلتون باکو  – Hotel Hilton Baku

نام هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون برای کسی ناشناخته نیست و جای تعجبی ندارد که در لیست بهترین هتل های باکو  برای خود جایی داشته باشد. این هتل پنج ستاره دارای استخری در آخرین طبقه است که می‌توانید ۲۴ ساعت شبانه روز از آن استفاده کنید. علاوه بر آن، هتل دارای باشگاه و مرکز ماساژ درمانی و تناسب اندام هم هست. این هتل زیبا با نمایی از دریا در نزدیکی بافت قدیمی و تاریخی شهر زیبای باکو واقع شده است و در طول اقامت خود می‌توانید اتاق‌های رو به دریا را انتخاب کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهترین هتل های باکو
بهترین هتل های باکو

همه‌ی اتاق‌ها با آخرین امکانات روز تجهیز شده‌اند و دارای سیستم خنک کننده‌ی مطبوع هستند. امکاناتی نظیر تلوزیون‌های ۳۲ اینچی صفحه تخت، مینی بار و مبلمان فوق العاده شیک چیزهایی است که در همه‌ی اتاق‌ها دیده می‌شود. در طول اقامت خود می توانید از رستوران دریایی و درجه یک هتل نیز استفاده کنید و وعده‌ی غذایی خوشمزه‌ای را در تراس رستوران با نمایی از دریای خزر نوش جان کنید.

آدرس و لوکیشن هتل روی نقشه: هتل هیلتون باکو

هتل فورسیزنز باکو – Four Seasons Hotel Baku

این هتل 5 ستاره از هتل های برتر سایت تریپ ادوایزر و بوکینگ است. می توان هتل فورسیزن را یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های شهر باکو دانست که با اقامت در آن، معنای جدیدی از هتل 5 ستاره را لمس خواهید کرد. حتما دکوراسیون و طراحی سفید رنگ و آرامش بخش آن را دوست خواهید داشت و فضای مدرن و مجللش نظر شما را جلب می کند.

بهترین هتل های باکو
بهترین هتل های باکو

خوب است بدانید این هتل جذاب در کارنامه افتخارات خود عناوینی چون برترین هتل لوکس باکو، برترین هتل اسپا باکو، برترین هتل خانوادگی باکو و از هتل های برتر رومانتیک و تجاری به چشم می خورد. از دیگر امکانات هتل می توان وای فای پرسرعت رایگان، پارکینگ رایگان، استخر در فضای سرپوشیده، ماساژ، صبحانه و … را نام برد.

آدرس و لوکیشن هتل روی نقشه: هتل فورسیزنز باکو

هتل پارک این رادیسون باکو – Park Inn by Radisson Azerbaijan Baku Hotel

این هتل چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از دریای کاسپین (خزر) را در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد. هتل پارک این رادیسون باکو که از سری هتل‌های زنجیره‌ای رادیسون است به ارائه‌ی خدمات بسیار لوکس و با کیفیت مشهور است. با انتخاب هتل پارک این رادیسون برای اقامت خود در باکو می‌توانید تجربه‌ی اقامتی لوکس را داشته باشید.

بهترین هتل های باکو
بهترین هتل های باکو

اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است و می‌توانید در طول اقامت خود از مرکز تناسب اندام و استخر هتل هم استفاده کنید. رستوران هتل با نمای زیبایی از بلوار شهر نیز مکان بسیار مناسبی برای جشن و مهمانی است و می‌توانید از غذاهای درجه یکی که در این رستوران تهیه می‌شوند میل کنید.

آدرس و لوکیشن هتل روی نقشه: هتل پارک این رادیسون باکو

هتل فیرمونت باکو – Fairmont Baku Flame Towers

این هتل که درست در برج‌های مشهور و زیبای «شعله» واقع شده است از بهترین هتل های باکو محسوب می‌شود. تنها با سه دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به خیابان مشهور مارتیرز (Martyrs) برسید. هتل فیرمونت هتلی پنج ستاره و لوکس است که می‌توانید با اقامت در آن مطمئن باشید که ارزش پولی که صرف کرده‌اید را داشته است. می‌توانید برای اقامت خود اتاق‌های رو به شهر یا رو به دریای خزر را انتخاب کنید.

بهترین هتل های باکو
بهترین هتل های باکو

اتاق‌ها مجهز به تهویه‌ی هوشمند هستند و از دکوراسیونی مدرن و زیبا برخوردارند. کلیه‌ی امکانات رفاهی و لوکس در این هتل در دسترس مهمانان قرار دارد. علاوه بر این، اتاق‌های هتل همگی پنجره‌هایی تمام شیشه دارند که در شب منظره‌ای فوق العاده رویایی به اتاق می‌بخشند. کلیه‌ی امکانات و انتظاراتی که ممکن است از یک هتل لوکس داشته باشید را می‌توانید در هتل فیرمونت به دست بیاورید.  حتی می‌توانید از سینمای مجهز IMAX که در برج‌های شعله واقع شده است هم استفاده کنید.

آدرس و لوکیشن هتل روی نقشه: هتل فیرمونت باکو

هتل پولمن باکو – Pullman Baku

یکی دیگر از هتل های لوکس و برتر پایتخت آذربایجان، هتل پولمن باکو است. این هتل 5 ستاره از هتل های برتر سایت تریپ ادوایزر و بوکینگ است. هتل پولمن در میان لیست عناوین و افتخاراتش مواردی چون سومین هتل اسپا برتر باکو، سومین هتل تجاری برتر باکو، سومین هتل لوکس باکو و چهارمین هتل رومانتیک برتر باکو اشاره کرد.

بهترین هتل های باکو
بهترین هتل های باکو

هتل پولمن، هتلی زیبا و با طراحی چشمنواز است که با ترکیبی از عناصر سنتی و مدرن پدید آمده و شما را به اقامتی رویایی و خاطره انگیز دعوت می کند. از امکانات آن وای فای پرسرعت رایگان، پارکینگ رایگان، استخر، ماساژ، صبحانه، رستوران، زمین بازی کودکان و … می باشد.

آدرس و لوکیشن هتل روی نقشه: هتل پولمن باکو

هتل قفقاز باکو سیتی – Qafqaz Baku City Hotel & Residences

این هتل که در قلب شهر باکو واقع شده است نه تنها از بهترین هتل های باکو است بلکه یکی از بهترین هتل‌هایی است که در طول عمر در آن اقامت خواهید داشت. این هتل با طراحی زیبا، مدرن و تمام‌شیشه‌ای خود در دل شهر می‌درخشد. در طول اقامت خود می‌توانید از استخر هتل، مرکز تناسب اندام و ماساژ و مرکز اسپای هتل نیز استفاده کنید. اینترنت پرسرعت وای فای نیز در تمام هتل در دسترس است. می‌توانید با ۳۰ دقیقه پیاده‌روی به بافت تاریخی شهر و مکان‌های توریستی بروید.

بهترین هتل های باکو
بهترین هتل های باکو

اتاق‌های هتل با دکوراسیونی قهوه‌ای رنگ از چوب تزئین شده‌اند و حال و هوای کلاسیک دارند و به آخرین امکانات تفریحی مجهز هستند. اگر می‌خواهید در طول سفر ورزش کنید، می‌توانید به طبقه شانزدهم هتل بروید و از باشگاه فوق العاده مجهز و هوشمند هتل هم استفاده کنید.

آدرس و لوکیشن هتل روی نقشه: هتل قفقاز باکو سیتی

هتل لندمارک باکو – The Landmark Hotel Baku

این هتل 5 ستاره از هتل های برتر سایت تریپ ادوایزر و بوکینگ است.  لندمارک باکو، یکی دیگر از هتل های 5 ستاره و خوب شهر باکو می باشد که قیمت نسبتا مناسبی دارد. هتل لندمارک باکو مجهز به شش رستوران و یک استخر سرپوشیده است که شما را به میهمانی لذت بخشی از امکانات در فضایی زیبا دعوت می کند.

بهترین هتل های باکو
بهترین هتل های باکو

این هتل تنها چند دقیقه با سالن اپرا و باله آذربایجان فاصله داشته و به راحتی می توانید به میدان آبنما و مرکز فرهنگی حیدرعلیف برسانید. از امکانات این هتل لوکس می توان وای فای پرسرعت رایگان، استخر و ماساژ، رستوران، سالن بدنسازی، پارکینگ رایگان و … را نام برد.

آدرس و لوکیشن هتل روی نقشه: هتل لندمارک باکو

هتل ساحلی بیلگاه – Bilgah Beach Hotel

این هتل زیبای ساحلی که دارای ساحل اختصاصی هم هست، از بهترین هتل های باکو به شمار می‌رود که سالانه مسافران زیادی آن را برای اقامت خود در باکو انتخاب می‌کنند. این هتل خدمات بسیار با کیفیتی را در طول اقامت مهمانان به آن‌ها ارائه می‌دهد. اینترنت وای فای رایگان نیز در سراسر هتل در دسترس است. اتاق‌های هتل همگی از دکوراسیونی لوکس و مدرن برخوردارند و در همه‌ی اتاق‌ها، سیستم تهویه و خنک کننده‌ی مطبوع، مینی بار، تلویزیون و غیره وجود دارد. برخی از اتاق‌ها دارای تراسی با نمایی از دریای زیبای خزر هستند.

بهترین هتل های باکو
بهترین هتل های باکو

هتل دارای چهار رستوران مختلف است که می‌توانید در طول اقامت خود از آن‌ها استفاده کنید. این رستورا‌ن‌ها غذای اروپایی و آذربایجانی سرو می‌کنند. هتل دارای مرکز تناسب اندام، مرکز مدیتیشن و اسپا، حمام ترکی و استخر سرپوشیده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر این، کودکان نیز می‌توانند در پارک مخصوص هتل بازی کنند.

آدرس و لوکیشن هتل روی نقشه: هتل ساحلی بیلگاه

هتل ماریوت آبشرون باکو – JW Marriott Absheron Baku

یکی دیگر از بهترین هتل های باکو باز هم از هتل‌های زنجیره‌ای و مشهور در دنیا است. هتل جی دبلیو هتلی ۵ ستاره و از سری هتل‌های زنجیره‌ای ماریوت است که در میدان آزادی شهر باکو و در قلب مراکز تجاری شهر واقع شده است. موقعیت مکانی فوق العاده‌ی هتل و نزدیکی آن به مراکز تجاری شهر باعث شده که این هتل از بهترین هتل های باکو باشد. تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به مراکز اصلی خرید و تجاری باکو بروید. اتاق‌های هتل دارای آخرین تکنولوژی روز هستند و در واقع اتاق‌های هوشمندی هستند که تجربه‌ی‌ اقامتی لوکس را به شما هدیه می‌دهند.

بهترین هتل های باکو
بهترین هتل های باکو

صبحانه را می‌توانید در کافه‌ی زیبای هتل نوش جان کنید و برای صرف ناهار یا شامی خوشمزه به رستوران هتل بروید. این هتل دارای باشگاه و مرکز تناسب اندام بزرگ و بسیار مجهزی است. علاوه بر این، مرکز اسپا و ماساژ درمانی، حمام ترکی، سونای خشک و بخار و غیره از دیگر امکانات هتل است. جالب است بدانید استخر هتل نمای پانورامایی از دریای زیبای کاسپین (خزر) دارد. فرودگاه بین المللی باکو نیز در ۲۵ کیلومتری این هتل واقع شده است.

آدرس و لوکیشن هتل روی نقشه: هتل ماریوت آبشرون باکو

هتل هایت ریجنسی – Hyatt Regency Baku

این هتل زیبا که در بخش تاریخی شهر باکو واقع شده است هتلی پنج ستاره با سطح ارائه‌ی خدمات لوکس است. هتل هایت ریجسی باکو دارای استخر آب گرم و جکوزی در محیط باز است و اینترنت وای فای رایگان نیز در سراسر هتل در دسترس است. دکوراسیون لوکس اتاق‌ها و مجهز بودن اتاق‌ها به آخرین تکنولوژی‌ها باعث شده که مسافران از اقامت خود در این هتل بسیار راضی باشند و آن را به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های باکو انتخاب کنند.

بهترین هتل های باکو
بهترین هتل های باکو

هتل دارای رستوران لوکس اروپایی و آذربایجانی است و می‌توانید در فصل تابستان غذای خود را در تراس زیبای هتل صرف کنید. هتل دارای سونا،حمام ترکی، مرکز اسپا و ماساژ هم هست. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو تنها ۱۵ دقیقه با این هتل فاصله دارد و تنها با ۲۰ دقیقه رانندگی می‌توانید به فرودگاه بین المللی حیدرعلیوف برسید.

آدرس و لوکیشن هتل روی نقشه: هتل هایت ریجنسی باکو

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨