3 رستوران بی نظیر در باکو ، آذربایجان | Baku

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین رستوران های باکو

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین رستوران های باکو آشنا خواهیم کرد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

باکو پایتخت آذربایجان یک قدرت فرهنگی و اقتصادی قوی در دریای خزر و یک شهر پر جنب و جوش است که فقط منتظر اکتشاف شماست. با تاریخ غنی که به زمان امپراتوری روم می رسد، فرهنگ غذایی شهر باکو بسیار متنوع و در حال گسترش است. در اینجا ما بهترین و پربازدیدترین رستوران های باکو را به شما معرفی خواهیم کرد.

الون – Eleven Restaurant & Lounge

رستوران الون (Eleven Restaurant & Lounge) یک رستوران ژاپنی عالی در باکو است که در طبقه یازدهم هتل پارک این (Park Inn Hotel) قرار گرفته است و منظره ای بی نظیر از پایتخت آذربایجان را به شما ارائه می دهد. این رستوران یک محل بسیار شیک است که مکانی عالی برای کسانی است که به دنبال سوشی و انواع خوراک های لذیذ ژاپنی و آسیایی می گردند. شب ها رستوران الون به منحصر به فرد ترین مکان در باکو تبدیل می شود و با موسیقی زنده جاز فضاهای آن پر از مردم محلی و توریست ها است.

بهترین رستوران های باکو
بهترین رستوران های باکو

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


اطلاعات بیشتر؛

ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه ، 6:00pm – 2:00am

تلفن تماس: +994515100011

آواز داینینگ – Avaz Dining & Lounge

آواز داینینگ (Avaz Dining & Lounge) یک رستوران سنتی است که هدف آن ارائه فرهنگ آذربایجان است. این رستوران نه تنها دستورهای غذایی معمول از تاریخچه غنی غذاهای آذری را ارائه می دهد بلکه با اجرای موسیقی جاز و محلی در آخر هفته ها فضایی دلپذیر را فراهم می کند. منو رستوران با لیستی از غذاهای سنتی و غذاهای مخصوص سرآشپز همه به تاریخچه غنی آشپزی این کشور در قرن ها، موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و فراوانی سبزیجات و میوه های ارگانیک و محلی است. از جمله غذاهایی که پیشنهاد می کنیم حتما امتحان کنید، ماهی با زنجبیل، سوپ کدو تنبل و کباب بره است.

بهترین رستوران های باکو
بهترین رستوران های باکو

اطلاعات بیشتر؛

ساعات کاری: تمام روزهای هفته ، 11:00am – 12:00am

تلفن تماس: +994125309979

آرت گاردن – The ART Garden  

یک مکان فرهنگی، آرت گاردن (The ART Garden) محلی است در قلب شهر تاریخی باکو که حتما باید امتحان کنید. با فضای ناهار خوری فوق العاده باز و چندین اتاق غذاخوری خصوصی که توسط هنرمندان با استعداد محلی با صحنه های سنتی از منطقه تزئین شده اند، آرت گاردن یک رستوران مجلل است. منو این رستوران شامل انواع شیرینی های کلاسیک شرقی، چای آذری دم کشیده در سماورهای سنتی است که با موسیقی جاز فضایی دل انگیز را برای شما فراهم می کند.

بهترین رستوران های باکو
بهترین رستوران های باکو

اطلاعات بیشتر؛

ساعات کاری: تمام روزهای هفته ، 8:00am – 2:00am

تلفن تماس: +994512257777

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨