برج های شعله باکو ، آذربایجان | Baku

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

برج های شعله باکو

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با برج های شعله باکو آشنا خواهیم کرد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

برجهای شعله ، نام سه برج در شهر باکو در کشور جمهوری آذربایجان است. این سه برج توسط شرکت آمریکایی هلموث، اوباتا و کاساباوم طراحی گردید.

این برج ها، سه آسمان خراشی هستند که در مرکز شهر باکو، با فرم منحنی به آسمان رفتته اند و به شکل شعله های آتش که سوسو می زنند طراحی شده اند. هویت آذربایجان از لحاظ بسیاری عقاید و مذهب ها دارای ارتباط قوی با آتش است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


برج های شعله باکو

این برج ها دارای چندین کاربری از جمله کاربری اداری، مسکونی، هتل و مرکز خرید هستند و بلندترین ارتفاع برج ها 182 متر (597 فوت) است. این برج های زیبا که همچون شعله های آتش در آسمان کشیده شده اند تبدیل به نمادی از شهر باکو شده اند به طوری که اولین تصویر از باکو با برج های شعله در ذهن تداعی می شود.

برج های شعله باکو

پس از تاریکی، برج ها روشن می شوند تا یک نمایش جذاب از حرکات نور را نشان دهند. رنگ ها بین نارنجی و زرد و همچنین آبی، قرمز و سبز که رنگ های پرچم آذربایجان هستند تغییر می کنند. برای داشتن بهترین منظره ها و بهترین ویو به بلوار باکو بروید. از این بلوار منظره برج ها واضح و بی نظیر است.

ویدئو از برج های شعله ، آذربایجان

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨