رستوران نصرت استانبول

آشنایی با رستوران معروف نصرت در استانبول ، ترکیه | Istanbul

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

رستوران نصرت استانبول

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با رستوران نصرت استانبول که صاحب آن در فضای مجازی با حرکات خاص خود معروف است و استیک های لذیذی را درست می کند آشنا خواهیم کرد.در ادامه با ما همراه باشید.

نصرت گوکچه معروف به سرآشپز ادویه پاش، که بسیاری از شماها مطمئنا اسم او و رستوران های معروفش را شنیده اید، سرآشپزی 35 است که به دلیل استیک های گوشت بی نظیرش و نحوه پاشیدن نمک روی آنها بسیار معروف است. او اولین شعبه رستوران خود را در استانبول افتتاح کرد و سپس شعبه های دیگر را در سایر مناطق و شهرهای ترکیه و سپس دبی، ابوظبی و سایر کشورها گسترش داد. در ادامه با ما باشید تا بیشتر با رستوران نصرت استانبول آشنا شوید.

رستوران نصرت از جمله رستوران ‌هایی است که به واسطه برخی از تفاوت ‌ها، شهرتی جهانی یافته است. اولین شعبه از این رستوران، در سال ۲۰۱۷ شهرتی جهانی یافت که بخش مهمی از آن به واسطه شبکه‌های اجتماعی رقم خورد و صاحب امتیاز رسمی آن که یکی از ماهرترین آشپزهای ترکی در حوزه طبخ گوشت نیز شناخته می‌شود، با استفاده از برخی متدهای تخصصی در حوزه آشپزی، شهرتی جهانی را برای این رستوران به ارمغان آورد.

خانه استیک نصرت در سال ۲۰۱۰ میلادی افتتاح گردید و به سمبلی در بخش استیک بدل گردید. فضایی که می‌توان در تور استانبول آن را به عنوان محل اصلی سرو استیک نیز معرفی نمود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


عمده شهرت وی زمانی شکل گرفت که در ژانویه‌ی ۲۰۱۷ ویدیویی از نحوه‌ی پاشیدن نمک و ادویه روی استیک خود و همچنین بریدن آن با چاقو، در زمان آشپزی، در شبکه‌های اجتماعی قرار داد و به دنبال آن، این ویدیو دست به دست شد. برای همین نحوه‌ی پاشیدن نمک بود که به «سالت بی» مشهور شد. اکنون کافی است saltbae# را در شبکه‌های اجتماعی جستجو کنید تا با حجم زیادی از مطالب مربوط به این آشپز مواجه شوید.

منوی رستوران ها

منوی رستوران نصرت استانبول شامل این غذا ها می شود، در سال 2018 حدود قیمت سالاد 72 لیر، استیک بین 60 تا 220 لیر، بیف 140 تا 760 لیر، بریان 140 تا 340 لیر، برگر 50-60 لیر، پیش غذا 100 تا 145 لیر، فینگر فود 30 تا 60 لیر، دسر مدرن 30 لیر و کوفته 50-60 لیر می باشد. در منو می‌توان به انواع پیش‌غذا و سالادها اشاره کرد. برای غذای اصلی نیز، تمرکز بیشتر بر روی طیف گسترده‌ای از خوراک‌های گوشتی است.

انواع گوشت استیک، کبابی و گریل و همین‌طور برگرهای مختلف. البته برای علاقه‌مندان گوشت سفید نیز، ماهی و مرغ در نظر گرفته شده است. به هر ترتیب از لحاظ منوی غذایی سعی شده است سلیقه‌ی تمامی افراد پوشش داده شود تا از پذیرایی در این رستوران‌ها لذت برده شود.

آدرس رستوران های نصرت

1. رستوران نصرت اتیلر استانبول – Nusr-Et Eriler

رستوران نصرت استانبول

2.  رستوران آنکارا – Nusr-Et Ankara

رستوران نصرت استانبول

3.  رستوران نصرت پالمارینا بدروم – Nusr-Et Palmarina Bodum

رستوران نصرت استانبول

4. رستوران دی هتل ماریس – Nusr-Et D-Hotel Maris

رستوران نصرت استانبول
رستوران نصرت استانبول

5.  رستوران نصرت برگر نیشانتاشی استانبول – Nusr-Et Burger Nisantasi

رستوران نصرت استانبول

6­­­. نصرت برگر ببک استانبول – Nusr-Et Burger Bebek

رستوران نصرت استانبول

7. کانیون استانبول – Nusr-Et Kanyon

رستوران نصرت استانبول

8. رستوران ایستینیه پارک استانبول – Nusr-Et Istinye park

رستوران نصرت استانبول

9. نصرت دبی – Nusr-Et Dubai

رستوران نصرت استانبول

10­­. نصرت ابوظبی – Nusr-Et Abu Dhabi

رستوران نصرت استانبول

11. نصرت دوحه قطر – Nusr-Et Doha

رستوران نصرت استانبول

12. نصرت میامی فلوریدا – Nusr-Et Miami

رستوران نصرت استانبول

13. نصرت نیویورک – Nusr-Et New York

رستوران نصرت استانبول

ویدئوهایی دیدنی از رستوران 


مقالات بیشتر بخوانید :


 



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨