بازار فلافل اهواز (خیابان لشکرآباد) | Ahvaz

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بازار فلافل اهواز

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بازار فلافل اهواز صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با خیابان لشکرآباد، در ادامه با مجله تاپ توریست باشید.

اهواز مرکز استان خوزستان و یکی از شهرهای پر جمعیت ایران است. اهواز یکی از بهترین شهرهای ایران که جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. جاهای دیدنی اهواز که یکی از شهرهای صنعتی و نفت‌خیز کشورمان است و اکثر مردمان آن به زبان عربی و فارسی سخن می‌گویند زبانزد خاص و عام است.

اهواز در گذشته و به خصوص در 8 سال دفاع مقدس، شاهد اتفاقات و رویدادهای مهمی بوده که شاید بسیاری از آن‌ها تلخ باشد. اما امروزه این شهر بزرگ، یکی از برترین شهر‌های کشور در زمینه‌های مختلف است و مردمان غیور آن توانسته‌اند آثار خرابی حاصل از جنگ را آباد کنند.  یکی از جذاب ترین کارهایی که میتوان در اهواز انجام داد خوردن فلافل است و یکی از پاتوق های فلافل خوری، مرکز فلافل لشکرآباد است که در ادامه آن را به شما معرفی می کنیم.

بازار فلافل اهواز یکی از مراکز فروش فلافل واقع در خیابان انوشه، لشکرآباد اهواز است. این بازار که به «لشکرآباد» نیز معروف است با وجود صدها مغازه فلافل‌فروشی، یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر اهواز است. فروش اغذیه در این بازار به‌صورت سلف سرویس است که علاوه بر فلافل، سمبوسه، کپه، حمیسه (نوعی غذای عربی که با جگر درست میشود و با نان میخورند و خیلی خیلی تند است) و دیگر خوراکی‌های فوری را عرضه می‌کنند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


فلافل به‌عنوان یک غذای خوشمزه، ساده و سبک که با قیمت مناسبت‌تر از سایر خوراکی‌ها در اختیار مشتری قرار می‌گیرد و در اهواز کسب و کار فلافل فروشی در این محله چنان بالا گرفته و مورد استقبال مردم اهواز، مسافران، دانشجویان و… قرار گرفته که شلوغی و ترافیک بسیار بالای جمعیت و خودروهادر این منطقه موج می‌زند.

بازار فلافل اهواز
بازار فلافل اهواز

بازار فلافل اهواز به عنوان پایتخت فلافل ایران به یک مرکز اقتصادی و گردشگری در این شهر تبدیل شده است که بسیاری از مسافران در سفر به اهواز مخصوصا در ایام نوروز که هوای شهر بهتر می‌شود حتما از این خیابان دیدن می‌کنند.

بازار فلافل اهواز
بازار فلافل اهواز

یکی از ویژگی‌های مهم و برجسته لشکرآباد رفتار محترمانه فروشندگان آن است به طوریکه بعد از اینکه مشتری غذای خود را تمام کرد، بر اساس چیزی که خود مشتری بیان می‌کند از او وجه را دریافت می‌کنند.

بازار فلافل اهواز
بازار فلافل اهواز

شور و هیجان در بازار فلافل بسیار زیاد است و حتی گاهی نوازنده‌هایی نیز در اینجا می‌نوازند. اگر به این خیابان رفتید شاید ابودله را هم دیدید، کسی که آهنگ های اسپانیولی می‌خواند و قهوه می‌فروشد.

فلافل یک غذای خوشمزه و ساده است و قیمت مناسبی نیز دارد. اما باید توجه داشت که سطح بهداشت در فروشگاه های این منطقه بالا نمیباشد و افراد حساس باید از غذا خوردن در این محل بپرهیزند.

بازار فلافل اهواز
بازار فلافل اهواز

ویدئو بازار فلافل اهواز

 

آدرس خیابان لشکرآباد اهواز: استان خوزستان، اهواز، میدان دانشگاه شهید چمران، راسته فلافل فروش های لشکرآباد

ساعت بازدید: همه روزه 24 ساعته

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨