مراکز خرید چابهار
مراکز خرید چابهار

معرفی بهترین مراکز خرید چابهار | Chabahar

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مراکز خرید چابهار

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مراکز خرید چابهار آشنا خواهیم کرد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

چابهار یکی از شهرهای جنوب خاوری استان سیستان و بلوچستان ایران و تنها بندر اقیانوسی این کشور است که در کرانهٔ دریای مکران و اقیانوس هند قرار دارد. لنگرگاه آن قابلیت پهلوگیری کشتی‌های اقیانوس‌پیما را دارد و از مناطق آزاد بازرگانی ایران است.

چابهار علاوه بر موقعیت بازرگانی، دارای جاذبه‌های فراوان تاریخی و طبیعی است. آب و هوای این شهر و پیرامون آن همیشه بهاری و معتدل است و به همین دلیل چابهار (چهاربهار) نامیده می‌شود. چابهار که اخیرا با ساحل آبی خود به یکی از نقاط توریستی محبوب تبدیل شده است به مقصدی برای خرید کردن نیز تبدیل شده و دارای مراکز خرید متنوع با اجناس نسبتا ارزان و باکیفیت است که در ادامه به شما معرفی می کنیم. اکثر این مجتمع های خرید در منطقه آزاد چابهار قرار گرفته اند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مجتمع تجاری صدف

مجتمع تجاری صدف یکی از بازارهای چابهار است که همیشه مورد توجه توریست ها بوده است و در آنجا می توانید اجناسی مانند: شکلات، چای، لوازم خانگی، پوشاک، پارچه و موبایل را با قیمت مناسب تهیه کنید. بسیاری از گردشگران چابهار، بازدید از مرکز خرید صدف را در برنامه سفر خود قرار می‌دهند.

مراکز خرید چابهار
مراکز خرید چابهار

آدرس: بلوار شهید ریگی، منطقه آزاد تجاری چابهار، مجتمع تجاری صدف

تلفن : 05435313500

مجتمع تجاری تیس

اگر به اجناس چینی علاقمند هستید مرکز خرید تیس برایتان مناسب است. طبقه‌ی دوم این مرکز خرید کاملا به اجناس چینی اختصاص یافته است. طبقه‌ی زیرین این مجتمع نیز به فروشگاه‌های لاستیک و لوازم آرایش اختصاص دارد. در این مجتمع محصولاتی مانند: لاستیک ماشین، لوازم آرایشی، پتو، لباس راحتی، اسباب بازی و صنایع دستی به فروش می رسد.

مراکز خرید چابهار
مراکز خرید چابهار

آدرس: چابهار، منطقه آزاد چابهار

تلفن: 05435313100

مرکز خرید صالحیار

مرکز خرید صالحیار، در میان مسافران طرفدار زیادی دارد و بعد از مرکز خرید صدف، دومین انتخاب گردشگران چابهار است. بازاری که به خصوص لوازم برقی، پتو و لوازم آرایش و لوازم خانگی گلدن هوس و فوما را می‌توان با قیمت پایین و کیفیت مناسب در آن پیدا کرد.

مراکز خرید چابهار
مراکز خرید چابهار

آدرس: منطقه آزاد چابهار، روبروی مرکز خرید فردوس

تلفن: 05435312727

مجتمع بزرگ پردیس

همیشه با نام بردن مجتمع تجاری صدف اسم مجتمع تجاری پردیس نیز گفته می شود چرا که پردیس با تنوع محصولات و برندها توانسته جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد. اقلامی مانند: مواد خوراکی خارجی، لباس های زنانه مجلسی، انواع تلویزیون ها، لوازم خانگی، محصولات آرایشی فیتومر و انواع کفش را می توانید در این بازار پیدا کنید.

مراکز خرید چابهار
مراکز خرید چابهار

آدرس: چابهار، روبروی پارک چابهار

تلفن: 05435313816

مرکز خرید ابریشم

مجنمع ابریشم جایی برای خرید کالاهای مصرفی و روزانه است. لوازم آرایشی و بهداشتی، و لوازم خانگی از محصولاتی است که در این بازار عرضه می‌شود. این مجتمع کالاهای مصرفی دیگری نیز از جمله: لباس و پوشاک، صوتی تصویری، خوراکی، زیوآلات، بدلیجات و نقره را در اختیار خریدارانش قرار داده است.

مراکز خرید چابهار
مراکز خرید چابهار

آدرس: منطقه آزاد چابهار

مرکز خرید فردوس

مجتمع فردوس یکی از بهترین و معروفترین مراکز خرید در چابهار است که توانسته به بخش تجاری منطقه آزاد رونق ببخشد و بیشتر بر امکانات و محصولات رفاهی تمرکز دارد. برخی از کالاهایی که می توان از این بازار خرید عبارتند از: ظرف و ظروف آشپزخانه، خوراکی جات و تنقلات خارجی، ابزارآلات، کیف و کفش، پارچه و لوازم آرایشی.

مراکز خرید چابهار
مراکز خرید چابهار

آدرس: منطقه آزاد چابهار

تلفن: 05435312500

بازار سنتی یا دکه بازار

از معروف ترین و پر تنوع ترین بازارهای چابهار بازار سنتی دکه بازار است. در این بازار باید ساعت ها وقت بگذرانید و تمام غرفه های آن با دقت بگردید. در این بازار سنتی هر آنچه که فکر کنید پیدا می‌شود. این بازار در مرکز شهر در نزدیکی بلوار امام خمینی قرار دارد. سوغات مخصوص چابهار، پارچه‌های رنگارنگ بلوچی، زیورآلات سنتی، چادربافی، سوزن دوزی، حصیر، معرق، صدف، روسری‌های محلی و روبند و کاموا را می‌توانید از این بازار بخرید. توجه داشته باشید که در این بازار می توانید انواع ادویه جات محلی را نیز خریداری کنید.

مراکز خرید چابهار
مراکز خرید چابهار

آدرس: سیستان و بلوچستان، چابهار، بلوار امام خمینی، خیابان فردوسی

 موقعیت مراکز خرید در منطقه آزاد چابهار



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨