معرفی بهترین هتل های چابهار | Chabahar

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین هتل های چابهار

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین هتل های چابهار آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با لیستی از بهترین هتل ها در چابهار در ادامه با ما همراه باشید.

چابهار بندری که به دلیل آب و هوای بهاری‌اش به این نام خوانده می‌شود یکی از شگفت انگیزترین بنادر ایران است. این شهر که در جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان واقع شده لقب تنها بندر اقیانوسی ایران را نیز دارد. تنها بندر ایران که به آب‌های آزاد راه دارد و ما را به اقیانوس هند متصل می‌کند. شهر چابهار در جوار سواحل دریای عمان قرار گرفته و این سواحل چابهار، این منطقه را به مقصدی هیجان انگیز در منطقه جنوب ایران تبدیل کرده است.

یکی از مهم ترین انتخاب ها قبل از سفر، انتخاب محل اقامت است که به موارد بسیاری چون موقعیت، نزدیکی به ساحل و مراکز خرید، هزینه و… بستگی دارد. چابهار دارای تنوع زیادی از هتل هاست. اگر به دنبال هتلی مقرون به صرفه هستید بهتر است هتل های 3 و 4 ستاره را انتخاب کنید و اگر می خواهید هزینه کنید، هتل های 5 ستاره بسیار عالی در انتظارتان است. در ادامه لیستی از بهترین هتل های چابهار را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید انتخابی راحت تر داشته باشید.

هتل لیپار چابهار
هتل لیپار چابهار

بهترین هتل های 5 ستاره چابهار

هتل لیپار – Lipar Hotel

هتل لیپار به ‌راحتی پاسخگوی شما با هر سلیقه‌ ایست. ساختمانی بزرگ و دیدنی با نمای سنگی که بین درختان، فضای سبز و دریا ساخته شده و مناظر خاصی را پیش روی مسافران قرار می‌دهد. هتل لیپار که جزو هتل های 5 ستاره چابهار است، به‌ عنوان یکی از بهترین مراکز اسکان مسافران، حتی وزرا و سفرا استفاده می‌شود. اتاق‌های بی‌نظیر با طراحی خوب، نمای رو به فضای سبز و ساحل دریا حتما توقع شما را برآورده خواهد کرد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهترین هتل های چابهار
بهترین هتل های چابهار

البته از زیبایی‌های این هتل که بگذریم، امکانات و خدمات رفاهی مختلف آن هم شاید خیلی چشمگیر و عجیب نباشد، اما بسیار عالی و رضایت‌بخش است. مراکز ورزشی و تفریحی در هتل، سالن بدنسازی و بیلیارد یا کافی‌شاپ و چایخانه سنتی از جمله این امکانات هستند که با حضور در هتل لیپار در اختیار شما قرار می‌گیرد.

هتل سدس – Hotel sudos

هتل سدس یکی از شاهکارهای هتل‌سازی در صنعت گردشگری ایران و جزو بهترین هتل های چابهار میباشد. هتلی بزرگ با برج‌های بلند و شیشه‌ای که انواع مجموعه‌های تفریحی گردشگری مثل مراکز تجاری، مراکز تفریحی، رستوران‌ها و… را در خود جای داده است. این هتل پس از اتمام ساخت‌وساز در زمره هتل های 5 ستاره شهر قرار می‌گیرد.

ساخت این هتل هنوز به اتمام نرسیده است و قطعا بعد از اتمام یکی از لوکس ترین هتل های چابهار خواهد بود. متاسفانه اطلاعات کاملی از شرایط هتل، تصاویر یا امکانات و خدمات آن هنوز در فضای وب وجود ندارد.

بهترین هتل های 4 ستاره‌ چابهار

هتل لاله – Laleh Hotel

هتل لاله هتلی ساده، شیک و مجلل است برای آن‌هایی که دوست دارند در یک جای باکیفیت اسکان داشته باشند. هتل لاله خدمات و امکانات بسیار خوب و البته زیادی دارد. از روم سرویس تا رستوران و خدمات رفاهی متنوع برای مسافران با هر شرایطی را می‌توان در این هتل تجربه کرد. هتل به مراکز تفریحی مثل پارک الغدیر و ساحل مکران دریای عمان بسیار نزدیک‌ است.

بهترین هتل های چابهار
بهترین هتل های چابهار

شما می‌توانید اتاق‌های با ظرفیت کم یا سوییت‌های چهارنفره را برای اسکان خود انتخاب کنید. در این هتل بهترین طراحی و متریال در ساخت اتاق‌ها استفاده شده تا هیچ مسافری احساس کمبود نداشته باشد. محوطه داخلی هتل پر است از غرفه یا اتاق‌هایی که هر درشان به مجموعه‌ای تفریحی باز می‌شود. آتلیه، باشگاه بیلیارد، سونا، استخر، کافی‌شاپ، رستوران، سالن ماساژ، فروشگاه، کتابخانه و… فقط بخشی از امکانات فراهم شده هتل برای مسافران است.

هتل فردوس – Ferdows Hotel

هتل فردوس بین لیست بهترین هتل های چابهار است. این هتل به‌خوبی توانسته عظمت و بزرگی نامی را که برایش انتخاب شده با کیفیت، امکانات و خدماتی که برای مسافران ارائه شده نشان دهد. هتل فردوس جزو هتل های 4 ستاره چابهار است پس نباید انتظار هتلی خیلی لوکس و کم نقص از آن داشت. با این‌حال مدیریت هتل سعی کرده تا مسافر هر چیز که نیاز دارد را به‌ راحتی داشته باشد.

از کافی‌شاپ و رستوران گرفته تا سرویس‌های خدماتی متفاوت برای گروه‌های مخصوص مثل معلولان و جانبازان در این هتل پیش‌بینی شده تا هیچ مسافری حس کمبود نداشته باشد. این هتل زیبا کنار دو بازار بزرگ چابهار ساخته شده است. در اتاق ها می‌توانید به امکاناتی مثل روم‌سرویس، یخچال، صبحانه، میز، تخت‌خواب، کمد، سرویس‌های بهداشتی، فرنگی و ایرانی، حمام و… دسترسی داشته باشید.

هتل شاهان – Shahan International Hotel

هتل شاهان به‌ جرات لقب دلبازترین هتل دنیا را می تواند داشته باشد. در میان بهترین هتل های چابهار هتل شاهان بیشترین فضای‌ باز روبه‌روی هتل را دارد. محیطی متفاوت و زیبا که بیشتر شبیه باغ ویلاهای روستایی است تا هتلی چهار ستاره. مدیریت هتل در همین فضای باز قسمت‌های مختلفی مثل پارکینگ، فضای سبز، محیط استراحت، آلاچیق‌هایی برای تفریح، چایخانه و… را پیش‌بینی کرده است.

بهترین هتل های چابهار
بهترین هتل های چابهار

هتل با دو ساختمان و فازهای جداگانه از مهمان‌ها پذیرایی می‌کند، در حالی‌که اتاق‌ها و نحوه برخورد پرسنل در آن‌ها هیچ تفاوتی با هم ندارد. یکی از ویژگی‌های برتر این هتل برعکس دیگر مراکز اقامتی چابهار سوییت‌های شش نفره است که با بیشترین امکانات برای گروه‌های شلوغ طراحی شده است. استخر، خدمات پزشکی، خدمات ویژه افراد دارای معلولیت جسمی و پارک کودکان را نیز باید به لیست خدمات و امکانات این هتل اضافه کرد.

هتل سنتی دُر بلوچ – Dor Baluch

هتل سنتی در بلوچ دارای 30 واحد اقامتی (کپر) بوده که از این کپرها تعداد 16 واحد آن بصورت کپر گرد و 12 واحد کپر مستطیلی و هم‌چنین 2 واحد کپر به صورت VIP دارد. اگر از علاقه مندان به بافت سنتی هستید و می خواهید در سفر به چابهار هرچه بیشتر حال و هوای زندگی مردم این منطقه و فرهنگگ آنها را لمس کنید، هتل در بلوچ یکی از بهترین انتخاب هاست.

این هتل در فاصله ۱۵ دقیقه ای چابهار به سمت فرودگاه کنارک، به دور از هیاهوی شهر قرار دارد. در محوطه حیاط این مجموعه، سالن سرو صبحانه قرار داره و در کنارش حدود ۱۰ عدد تخت در فضای باز چیده شده است که شبها مسافران میتوانند دور هم جمع شوند و از آسمان زیبای کویر و ستارگانش و همچنین از هوای دلنشین منطقه استفاده کنند. داخل کپر ها کولر گازی، یخچال و دوبطری آب، تخت، روم سرویس با سرویس فرنگی موجود است.

بهترین هتل های 3 ستاره چابهار

هتل آذین – Azin Hotel Chabahar

هتل آذین ساختمانی بلند مثل قلعه‌های قدیمی با نمای آجری است که در بلوار قدس واقع شده است. پیشنهاد می‌کنم اگر دنبال یکی از بهترین هتل های چابهار هستید که نوساز، باکیفیت، خوش قیمت و ساده باشد، حتما سری به هتل آذین بزنید. کیفیت امکانات در این هتل در سطح اعلا و در حد هتلی 5 ستاره است و برای 22 واحد اقامتی نوساز که سال در سال 96 ساخته شده بهترین امکانات و ابعاد را در طراحی استفاده کرده اند.

بهترین هتل های چابهار
بهترین هتل های چابهار

بهتر است بدانید بین تمام مسافرانی که به این هتل رفته و چند شب آن‌جا بوده‌اند یکی از ویژگی‌های مثبتی که مرتبا تکرار شده، رفتار خوب پرسنل هتل است. پرسنل این هتل آموزش دیده و خوش اخلاق هستند. محله بندر نزدیک به این هتل و خیابان‌های اطراف هتل آذین جزو کم سروصداترین مناطق چابهار هستند. اگر اهل شلوغی نیستید، پس حتما هتل آذین را در لیست انتخاب خود قرار دهید.

هتل ونوس – Venus Hotel

هتل ونوس جزو ساختمان‌های دانشگاه دریانوردی است که در محوطه‌ای امن و دور از هر هیجانی قرار دارد. از دور که به ساختمان هتل نگاه کنید، پیش از هر چیزی نمای رنگ ساحلش توجهتان را جلب می‌کند. ساختمان زیبا و دوست‌داشتنی این هتل نوید اتاق‌های خوب و باکیفیت را می‌دهند، اما اگر توقعتان را بالا ببرید ممکن است ذوقتان کور شود.

شاید این‌جا تنها هتلی است که به ساحل چسبیده باشد. ونوس محوطه باز بسیار بزرگی دارد و ویژگی بارز دیگرش استفاده از نمای دریا و ساحل در کافی‌شاپ و طراحی خود ساختمان است. ویژگی بارز و خوب آن کارکنان ماهر در ارتباط و رفتار صمیمانه‌ای است که از خود نشان می‌دهند. هتل ونوس ساحل اختصاصی و محیطی امن برای استراحت خانواده‌ها دارد پس بدون نگرانی یکی از اتاق‌های آن را رزرو و راهی چابهار شوید.

هتل آپارتمان‌های چابهار

هتل آپارتمان شوهاز – Shouhaaz hotel appartment

هتل آپارتمان شوهاز هتلی ساده، شیک، نوساز، ارزان و مناسب برای خانواده هاست. این هتل به ‌معنی واقعی کلمه هتل آپارتمانی ساده و دست‌یافتنی برای آن‌هایی است که کیفیت را با قیمت کم می خواهند. اگر قصد سفر به چابهار را دارید و نمی‌خواهید هتل‌های لوکس چابهار را برای سکونت انتخاب کنید، پس سری به شوهاز در بلوار امام خمینی بزنید.

بهترین هتل های چابهار
بهترین هتل های چابهار

باید بدانید که در این هتل آپارتمان دنبال اینترنت، استخر، کافی‌شاپ، رستوران و از این دست خدمات نگردید، زیرا امکانات این هتل مطابق با هزینه ایست که برای اقامت در یک هتل ساده و معمولی کرده اید. این آپارتمان 30 سوییت کامل و مبله دارد که از نظر کیفیت بسیار عالی هستند.

هتل آپارتمان رویال – Hotel Apartments Royal

هتل آپارتمان رویال در شهر گلشهر چابهار ساخته شده و درواقع از همه چیز دور است. روبه‌روی دانشگاه علمی کاربردی چابهار نشانی دقیق‌تری است که می‌توان برای این هتل استفاده کرد. اگر دنبال هتلی ساده، با قیمت کم هستید که شرایط اقامت در آن خوب باشد و دسترسی مناسبی هم به جاذبه‌های گردشگری چابهار داشته باشید پس حتما سری به هتل آپارتمان رویال بزنید.

سوییت‌های این هتل بسیار بزرگ هستند و برای خانواده‌هایی که قصد سفر دسته‌جمعی دارند، حرف ندارد. اگر دلتان نمی‌گیرد، دوری از دریا برایتان مهم نیست، نمی‌خواهید هر لحظه هوای برخواسته از آب عمان به صورتتان بخورد، پس راهی رویال آپارتمان شوید.

هتل آپارتمان صدف – Sadaf Hotel

هتل آپارتمان صدف یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر چابهار است. از جمله مهم‌ترین امکانات هتل می‌توان به لابی، لاندری، نظافت اتاق، کرایه خودرو و خدمات اتاق اشاره کرد. همچنین این مجموعه دارای رستوران است. هتل از روستای تیس ۷.۶ کیلومتر، از قلعه پرتغالی‌های چابهار ۵.۴ کیلومتر و از پارک ساحلی دریا بزرگ ۸.۲ کیلومتر فاصله دارد.

این هتل یک هتل کاملا معمولی است. اتاق های آن دارای ظرفیت بالا می باشد و مناسب سفرهای شلوغ و دوستانه است. اما از یک هتل معمولی نمی توان توقع امکانات یک هتل چند ستاره را داشت. اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه هستید این هتل می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.

هتل سپیده – Sepideh Hotel

هتل سپیده یک هتل دوستاره اقتصادی است و از هتل های ارزان قیمت چابهار محسوب می‌شود. این هتل ۵۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، ترنسفر رفت و برگشت، پارکینگ و سرویس اتاق اشاره کرد. این هتل یک هتل کاملا معمولی و مناسب سفرهای اقتصادی است.

اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون، تهویه مطبوع، یخچال و حمام هستند. هتل تا فرودگاه ۴۵ دقیقه با ماشین، تا ترمینال ۱۵ دقیقه با ماشین و تا ساحل ۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. اگر به دنبال سفری ارزان هستید می توانید این هتل را در گزینه هایتان داشته باشید.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨