مرکز خرید وادی استانبول
مرکز خرید وادی استانبول

آشنایی با مرکز خرید وادی استانبول ، ترکیه

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مرکز خرید وادی استانبول

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید وادی استانبول آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

استانبول بزرگترین شهر کشور ترکیه می باشد. استانبول یک شهر اورآسیایی و تنها شهری در جهان می باشد که در دو قاره واقع شده است. نیمی از این شهر در قاره آسیا و نیمی دیگر در قاره اروپا می باشد. این موقعیت جغرافیایی باعث شده است سالانه میلیون ها گردشگر به استانبول سفر کنند. این شهر در اغلب روز های سال مملو از توریست و گردشگر می باشد حتی در زمستان ها که استانبول بسیار سرد است. مراکز خرید یکی از نقاط جذاب برای توریست ها می باشد که یکی از آنها مرکز خرید وادی استانبول است.

مرکز خرید وادی استانبول (Vadistanbul Alışveriş Merkezi) یکی از جدیدترین و بزرگترین مراکز خرید استانبول می‌باشد که در شمال استانبول و در منطقه ساری یر و ماسلاک که از مناطق معروف استانبول هستند واقع شده است.

مرکز خرید وادی استانبول

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مرکز خرید وادی در کنار جنگل بکر بلگراد می‌باشد. این پروژه‌ی ۲/۵ میلیارد دلاری، ۱۰۳ هزار متر مکعب وسعت دارد و دارای بیش از ۲۷۰ مغازه است. لازم به ذکر است مرکز خرید وادی استانبول در سال ۲۰۱۷ میلادی افتتاح شده است.

اغلب برندهای بزرگ پوشاک و لوازم خانگی مثل زارا (Zara)، مانگو (Mango)، چرم دسا (Desa)، برند پنتی (Penti)، محصولات جین ماوی (Mavi)، لوازم خانگی بکو (Beko)، برشکا (Bershka) و… در وادی استانبول شعبه دارند. همچنین فروشگاه های معروف کیف و کفش در استانبول نیز در این مرکز خرید شعبه دارند. در فوت کورت وادی نیز می‌توانید انواع غذا ها از آشپزخانه های بین المللی و آسیایی را تجربه کنید.

مرکز خرید وادی استانبول

وادی استانبول یک پروژه بزرگ است که از سه بخش تشکیل شده است :

تراس وادی استانبول: بخش اقامتی پروژه است که شامل ۱۱۱ محل اقامت در ۸ ساختمان لوکس می باشد. این بخش دارای امکاناتی جنبی مثل مرکز بدنسازی، زمین بازی، مهد کودک، سوپر مارکت و آرایشگاه هم هست.

پارک وادی استانبول: پارک وادی استانبول ۷۴600 مترمربع مساحت دارد و متشکل از Ao۴ آپارتمان با مساحت ۲000 متر مربع است.

بلوار وادی استانبول: این بخش یکی از بزرگترین مجتمع های اداری ترکیه، شامل مرکز خرید، خیابان خرید در فضای باز، کافه، رستوران و یک هتل بین المللی ۵ ستاره است. برندهای بزرگ پوشاک، اکسسوری، کیف و کفش، جواهرآلات، لوازم خانگی و لوازم ورزشی و همچنین برندهای معروف ترکیه ای در این مرکز خرید شعبه دارند.

یکی از شعبه های بزرگ سینماکسیمم هم اینجاست که وادی استانبول را به یک مجموعه بی رقیب و کامل تبدیل کرده است. فیلم های روز سینمای ترکیه و جهان را می توانید در سالن های مدرن اینجا تماشا کنید؛ چه دو بعدی چه سه بعدی.

مرکز خرید وادی استانبول

دسترسی

نزدیکترین ایستگاه مترو به مرکز خرید وادی ایستگاه سیران تپه می‌باشد. برای رسیدن به این ایستگاه کافیست، خط M2 مترو استانبول را سوار شوید و در ایستگاه سانایی (Sanayi) پیاده شده و خط F3 را سوار شوید و در ایستگاه سیران تپه یا ایستگاه استادیوم تورک تله کام (استادیوم گالاتاسارای) پیاده شوید. از میدان تکسیم نیز با یک مسیر تاکسی می توان به وادی رسید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)