محله کاراکوی استانبول ، ترکیه | Istanbul

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

محله کاراکوی استانبول

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با محله کاراکوی استانبول آشنا خواهیم کرد. اگر به دنبال محله های زیبای شهر استانبول هستید با تاپ توریست تا انتهای این مقاله همراه باشید

استانبول شهری زیبا ، با آثار فرهنگی بسیار غنی. هر گوشه ای از این شهر رنگارنگ زیبایی خاص خود را دارد و در هر محله شما رنگ های مختلف، کافه های دنج و زیبا و مکان های تاریخی بی نظیر را خواهید یافت.

بدون شک محله کاراکوی (Karaköy) یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین محله های استانبول است که گردشگران زیادی تمایل دارند از این محله دیدن کنند. و هر روز توریست های زیادی علاوه بر خود مردم محلی در این محله پرسه می زنند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


محله کاراکوی دقیقا در کنار آب و یکی از بندرگاه های مهم سابق قرار دارد. کاراکوی رو به زوال بود تا اینکه حدودا در سال 2012 شروع به تبدیل شدن به یکی از مهمترین نقاط شهر کرد.

محله کاراکوی استانبول
محله کاراکوی استانبول

اکنون نماهای تاریخی خریداری و یک به یک بازسازی می شوند تا به کافه ها و رستوران ها و بوتیک های مرسوم، تبدیل شوند. در آخر هفته ها، محله کاراکوی پر از مردم محلی و گردشگران سرگردان است که از محبوبیت این منطقه شنیده اند.

محله کاراکوی استانبول
محله کاراکوی استانبول

یکی از اولین مکان هایی که در اینجا باز شد کافه کاراباتاک (Karabatak Café) بود و بهترین رستوران آن که قابل تحسین است، رستوران کاراکوی لوکانتاسی (Karaköy Lokantası) است که رای شام خوردن در آن حتما باید از قبل رزرو انجام دهید.

محله کاراکوی استانبول
محله کاراکوی استانبول

پیشنهاد اقامت در استانبول

هتل تایتانیک استانبول یک هتل چهارستاره در نزدیکی میدان تقسیم شهر زیبای استانبول واقع شده‌است. این هتل دسترسی بسیار راحتی به جاذبه‌های دیدنی و مراکز تفریحی تجاری شهر دارد. خیابان استقلال با همه مراکز خرید و مکان‌های دیدنی آن در نزدیکی هتل قرار دارد.

اتاق‌های مدرن هتل دارای تهویه‌مطبوع، تلویزیون، تخت‌خواب‌های شیک، میز کار، فضای نشیمن، مینی‌بار و میوه، صندوق‌امانات و نیز حمام به‌همراه لوازم‌بهداشتی و سشوار می‌باشند.


 

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨