ارزان ترین بلیط هواپیما کیش

 ارزان ترین بلیط هواپیما کیش، فلای تودی

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

سفر به کیش می‌تواند ارزان هم تمام شود، به شرط آنکه راهش را پیدا کنید. این جزیره محبوب جنوب ایران در هر فصلی پذیرای تعداد زیادی گردشگر است، اما در زمستان و به ویژه با نزدیک شدن به سال نو، حال و هوای سفر دوچندان می‌شود. مقصدی گرم و ساحلی با امکانات تفریحی بی‌نظیر برای فرار از سرما و گذراندن یک تعطیلات عالی که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت. اگر شما هم همین حس و حال را دارید، یک بلیط هواپیما کیش با ارزانترین قیمت ممکن بخرید و عازم سفر شوید.

ارزان ترین بلیط هواپیما کیش

زمستان بهترین زمان سفر به کیش

بدون شک بهترین زمان سفر به کیش، زمستان و تعطیلات سال نو است. دمای هوا در بهترین حالت ممکن قرار دارد و از آن گرمای تابستانی و شرجی بودن خبری نیست. مردم هم برای فرار از زمستان به دنبال جایی هستند که لباس گرمی در کار نباشد. پس به خرید بلیط ارزان یا بلیط لحظه آخری و چارتر فکر می‌کنند تا با هزینه کمتر راهی کیش شوند.

همیشه یک منطقه ساحلی گرم در فصل سرد، بهشتی برای پناه بردن است. درست مثل اهالی کشورهای سرد اروپایی که برای فرار از سرما به اسپانیا سرازیر می‌شوند. سواحل کیش هم این روزها همین نقش را بازی می‌کنند. از شنا کردن تا انواع تفریحات آبی و تماشای سواحل زیبای درختان نارگیل، ساحل مرجان و مرد ماهیگیر و… ، همه و همه دنیای متفاوتی را در سرمای زمستان برایتان رقم می‌زند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


جزیره‌ای کوچک اما پر جاذبه!

شاید جاهای دیدنی کیش فهرست بلندبالایی نداشته باشد، اما هرکسی که یک بار سفر به این جزیره را تجربه کرده، باز هم به آن فکر می‌کند. حتی اهالی مشهد هم که شهرشان در صدر فهرست توریستی‌ترین شهرهای ایران است، بلیط مشهد کیش را می‌خرند!

از مهمترین جاذبه های گردشگری کیش می‌توان به شهر باستانی حریره، درخت سبز، آب‌انبار، خانه اعیانی، شهر زیرزمینی کاریز و کشتی یونانی اشاره کرد. با وجود این جاذبه‌ها، تفریح و خرید مهمترین دلایل محبوبیت جزیره زیبای کیش در میان گردشگران است.

ارزان ترین بلیط هواپیما کیش

کیش، مقصد محبوب ایرانی‌ها در غیاب ترکیه

نوروز سال گذشته، کیش به ترکیه کوچک ایرانی‌ها تبدیل شد! با شیوع کرونا و محدودیت‌هایی که تا پیش از ورود واکسن در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ترکیه، اتفاق افتاد، مسافران کیش افزایش یافتند. بسیاری از مردم سفر به جزیره کیش را جایگزین رفتن به ترکیه کردند. حتی هزینه‌ها که بالاتر رفت، کیش همچنان نسبت به مقاصدی مانند آنتالیا مقرون به صرفه‌تر بود.

 امکانات و تفریحات این جزیره، هتل های کیش، مراکز خرید و بسیاری موارد دیگر کافی بود تا مردم را از سرتاسر ایران به این جزیره بکشاند. کیش یک جزیره مدرن است که به خوبی می‌تواند جای سفر خارجی را البته با هزینه‌های کمتر پر کند. طی این سال‌ها امکانات زیادی برای انجام تفریحات مدرن به این جزیره وارد شده است. تفریحاتی که شاید تا پیش از این، برای تجربه آنها باید به یک کشور خارجی سفر می‌کردید.

ارزان ترین بلیط کیش را از کجا بخریم؟

بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند بلیط ارزان کیش را بخرند و بیشتر برای تفریحات این جزیره هزینه کنند. به ویژه که امکانات تفریحی کیش قابل مقایسه با کشورهای خارجی است. در این میان، خرید آنلاین بلیط هواپیما هم کار همه را آسان کرد. فرقی نمی‌کند کجا باشید، با چند کلیک ساده می‌توانید بلیط تهران کیش، بلیط یزد کیش، بلیط اصفهان کیش و … را به راحتی خریداری کنید.

سوال اینجاست، بلیط ارزان هواپیما را چگونه از میان این همه گزینه انتخاب کنیم؟ کافی است نگاهی به خدمات وب‌سایت ارائه‌دهنده بلیط بیندازید و نکات زیر را بررسی کنید:

– آیا این ‌سایت اطلاع‌رسانی دقیق و پیشتیبانی لحظه‌ای ارائه می‌دهد؟

– سرویس خرید ارزان بلیط هواپیما در دسترس قرار دارد؟ یا اصلا چنین سیستمی برایش تعریف شده است؟

– آیا طوری طراحی شده که در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک بدون سردرگمی بتوان بلیط هواپیما خرید؟

سریع و ارزان بلیط بخرید

وقتی گزینه خرید بلیط هواپیما به مقصد کیش را جست‌وجو می‌کنید، حجم انبوهی از اطلاعات پیش‌رویتان ظاهر می‌شود. دغدغه‌ بسیاری از ما سردرگمی در میان حجم زیاد اطلاعاتی است که سایت‌ های فروش بلیط هواپیما در اختیارمان قرار می‌دهند. چرا که واقعا نمی‌دانیم ارزانترین بلیط را از کجا بخریم! سایت‌های مختلف را باز می‌کنیم و سردرگمی‌مان حتی بیشتر هم می‌شود.

این دغدغه‌ را‌ فلای تودی برای خرید بلیط ارزانقیمت هواپیما رفع کرده است. اما چگونه؟ سه گزینه برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما کیش از فلای تودی در اختیار دارید. اول از همه، ایمیل خود را در این سایت ثبت کنید تا به محض ارزان شدن قیمت بلیط هواپیما، اطلاع پیدا کنید. تقویم قیمتی این پلتفرم تمام پروازهای ارزان محدوده تاریخ سفرتان را به شما نشان می‌دهد. نمودار قیمتی هم طراحی شده تا بیشترین، کمترین و متوسط قیمت بلیط هواپیما را در محدوده تاریخ انتخابی مشاهده کنید. به راحتی با این سه گزینه می‌توانید بلیطی ارزان پیدا کنید.

از همه مهمتر، وقتی در این وبسایت بلیط هواپیمای مقصد موردنظر خود را سرچ می‌کنید، اولین گزینه ارزانترین گزینه است. یعنی قیمت بلیط هواپیما کیش یا هر مقصد دیگری به طور پیش‌فرض از ارزان به گران دسته‌بندی می‌شود. از این رو، بدون سردرگمی می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ارزان ترین بلیط هواپیما کیش

مراحل خرید بلیط ارزان از فلای تودی

برای خرید ارزانترین بلیط هوایپما مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

– به وب سایت فلای تودی بروید و وارد منوی پرواز شوید.

– در بخش پرواز داخلی، مبدا و مقصد و یک طرفه یا رفت و برگشت بودن بلیط خود را مشخص کنید.

– وارد کردن تاریخ رفت و برگشت و همچنین تعداد مسافران تنها چند ثانیه زمان می‌برد.

– به طور پیش‌فرض کلاس پروازی روی گزینه اکونومی است، اگر به دنبال پرواز ارزان‌قیمت هستید، این گزینه را تغییر ندهید.

– وقتی روی گزینه جست‌وجوی پرواز کلیک کنید، بلیط‌های در دسترس به ترتیب از ارزانترین به گرانترین به شما نمایش داده خواهد شد.

– وارد این صفحه که شدید، حتما زنگوله سمت راست یا سرویس اطلاع از آخرین قیمت را فعال کنید. با فعال کردن این گزینه از آخرین قیمت‌ها اطلاع پیدا خواهید کرد. بررسی تقویم قیمتی و نمودار قیمتی را فراموش نکنید.

– بلیط مورد نظرتان را بیابید و پس از وارد کردن مشخصات مسافران و پرداخت هزینه، بلیط خود را دریافت کنید.

 اگر در این مسیر با هر مشکلی مواجه شدید، کافی است با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید. ما تا رفع مشکل در کنار شما خواهیم بود. به همین آسانی می‌توانید بلیط هواپیما ارزان برای سفر خود بخرید و هزینه‌های سفرتان را کاهش دهید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)