منطقه ساری یر استانبول ، ترکیه | Istanbul

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

منطقه ساری یر استانبول

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با منطقه ساری یر استانبول آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این منطقه لوکس در ادامه با ما همراه باشید.

استانبول شهری زیبا ، با آثار فرهنگی بسیار غنی. هر گوشه ای از این شهر رنگارنگ زیبایی خاص خود را دارد و در هر محله شما رنگ های مختلف، کافه های دنج و زیبا و مکان های تاریخی بی نظیر را خواهید یافت. استانبول زیبا آنقدر دیدنی های زیادی دارد که اگر بارها به آن سفر کرده باشید باز هم در سفر بعدی تان برایتان تازگی دارد و مکان های جدیدی را به شما پیشنهاد می دهد. منطقه ساری یر استانبول که در ادامه با آن آشنا می شویم، یکی از منطقه های بسیار لوکس و گران این شهر محسوب می شود.

منطقه ساری یر (Sarıyer) در قسمت اروپایی شهر استانبول قرار دارد که از جنوب توسط محله بشیکتاش، از جنوب غربی با منطقه شیشلی، از شرق با تنگه بسفر، از شمال با دریای سیاه و از غرب با محله ایوب سلطان احاطه شده است. ساریر استانبول یکی از مناطق لوکس و پیشرفته و گران استانبول است. ساریر استانبول شامل ۳۵ محله است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به ماسلاک و امیرگان اشاره کرد. این منطقه از نظر موقعیت اجتماعی و فرهنگی رتبه A را به خود اختصاص داده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


منطقه ساری یر استانبول
منطقه ساری یر استانبول

ساری یر در خلیج دریای سیاه قرار گرفته که تا غرب دهانه ی بوسفر و روستای کیلیوس ادامه پیدا میکند. موقعیت بی همتای این منطقه در بوسفر، ساری یر را به یکی از بهترین مناطق توریستی و سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

این منطقه علاوه بر امن ترین منطقه نسبت به زلزله، یکی از لوکس ترین و گران ترین مناطق ترکیه است، وقتی که در بسفر قدم میزنید میتوانید کشتی های لوکسی را مشاهده کنید که در کنار عمارت های مدرن و یا مناطق تاریخی قرار گرفته اند و منطقه ساریر استانبول را تبدیل به منطقه ای برای سلبریتی ها و طبقات بالا کرده اند.

منطقه ساری یر استانبول
منطقه ساری یر استانبول

این منطقه در اصل یک دهکده ماهیگیری بوده است. در ساحل این منطقه عمارت های قدیمی که متعلق به سفارت خانه ها و یا مردم ترکیه است و همچنین رستوران های دریایی قرار دارند. مناطق ساری یر و رومِلی کاواگی آخرین نقطه ای است که قایق های مسافربری و قایق های تفریحی در طول بسفر در آنجا توقف می کنند.

محبوبیت این دو منطقه به خاطر رستوران های دریاییشان است. همچنین آنادولو کاواگی و منطقه بیکوز که در ساحل روبه رویی واقع شده اند در هنگام تعطیلات بسیار شلوغ می شوند. تپه های هر دو طرف پوشیده از جنگل های سرسبز است.

منطقه ساری یر استانبول
منطقه ساری یر استانبول

در این منطقه هرچه را که بخواهید برای تان فراهم است از پارک و موزه تا مراکز خرید، سینما ها، مراکز آموزشی، هتل ها و … . جالب است بدانید که لوکیشن سریال محبوب عشق ممنوع در منطقه ساریر بوده و این فیلم در این منطقه ساخته شده است.

جاذبه های گردشگری منطقه ساری یر

  • جنگل بلگراد
منطقه ساری یر استانبول
منطقه ساری یر استانبول
  • پارک امیرگان

  • کاخ ماسلاک
  • موزه ساکیب سابانچی
  • موزه اتومبیل اورال آتامان
  • مرکز خرید ایستینیه پارک

  • مرکز خرید وادی استانبول

  • ورزشگاه ترک تلکام
  • مجموعه تفریحی آتاتورک

این منطقه یکی از لوکس ترین و زیباترین مناطق استانبول به شمار می رود. پیشنهاد می کنیم در سفر به استانبول بازدید از این منطقه را فراموش نکنید. ساریر دارای خط ساحلی طولانی در امتداد بسفر می باشد و در این مسیر کافه رستوران های دریایی خوب قرار گرفته اند. پیشنهاد ما به شما این است که صبحانه را در ساریر از دست ندهید، چای و بورک معروف ساریر در کنار دریا.

منطقه ساری یر استانبول
منطقه ساری یر استانبول

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨