محله گالاتا استانبول ، ترکیه | Istanbul

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

محله گالاتا استانبول

در این مقاله از معرفی دیدنی های استانبول شما را با محله گالاتا آشنا خواهیم کرد. پس اگر تور استانبول رزرو کرده اید و یا تصمیم دارید به استانبول سفر کنید تا انتهای این مقاله با مجله سفر تاپ تراول همراه باشید

استانبول ، شهری که در آن آسیا و اروپا با یکدیگر ملاقات می کنند یکی از شگفتی های تاریخی و نوآوری های معاصر است. استانبول که زمانی قسطنطنیه نامیده می شد، یک کشف فرهنگی است. محله گالاتا یکی از بهترین محله ها و پر از کافه های زیبا و بوتیک های مد روز، فرصتی عالی برای ملاقات با مردم محلی را ارائه می دهد.

محله گالاتا استانبول (Galata) بخشی از یک منطقه بزرگتر به نام بی اغلو (Beyoğlu) است که به طور مشخصی توسط برج تاریخی گالاتا شناخته می شود. برج تاریخی ای که منظره آن را از میان خیابان های سنگفرش شده و ساختمان های نئوکلاسیک می توان دید. خیابان گالیپ دده (Galip Dede) را طی کنید تا به میدان برج گالاتا برسید و حتما به خیابان سردار اکرام (Serdar-ı Ekrem) هم سر بزنید و از مغازه های جالب این خیابان لذت ببرید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


برج گالاتا همچون نمادی با کلاه مخروطی شکل خود در آسمان استانبول خودنمایی می کند. شما می توانید منظره ای پانوراما از شهر شلوغ استانبول را از بالای برج داشته باشید و حتی از رستوران و باری که در طبقات بالایی آن قرار دارد لذت ببرید.

هر گوشه از خیابان های محله گالاتا استانبول چیزی برای کشف کردن دارد بنابراین در تمام گوشه های آن پرسه بزنید. اگر خسته شدید سری به محبوب ترین کافه این محله یعنی کافه ماورا (Mavra) بزنید، جایی که مردم محلی دوست دارند در تمام ساعات روز آنجا باشند.

صبحانه در کافه پرایوتو

قطعا یکی از بهترین مکان ها در استانبول برای لذت بردن از یک صبحانه کامل ترکی، کافه پرایوتو (Privato Cafe) است که درست در سمت راست خیابان شلوغ گالیپ دده که به خاطر مغازه های فروش تجهیزات موسیقی معروف است قرار گرفته است. صبحانه روستایی این کافه دنج تمام چیزهای کلاسیک را دارد و شامل انواع پنیرهای ترکی، مرباها و شیرینی ها و همینطور خامه، عسل، سالاد گوجه و خیار، تخم مرغ و مقداری چای تازه دم کشیده ترکی است.

محله گالاتا استانبول
محله گالاتا استانبول

دیدن منظره شهر را از برج گالاتا

برج سنگی قرون وسطایی که در سال 1348 توسط ژنئوس ساخته شد و در سال 1717 توسط عثمانی ها به منظور آتش سوزی در شهر مورد استفاده قرار گرفت، برج گالاتا مهمترین مکان تاریخی محله گالاتا استانبول است. در صف بایستید و سپس پله ها را بالا بروید تا به بالای برج برسید، جایی که شما نمای 360 درجه ای از استانبول خواهید داشت. حواستان باشد که دوربین خود را همراهتان ببرید.

محله گالاتا استانبول
محله گالاتا استانبول

قیمت بلیط برج گالاتا؛

برای بالا رفتن از برج گالاتا می توانید بلیط آن را از همان طبقه همکف برج تهیه کنید که مبلغ آن 25 لیر ترکیه می باشد.

ناهار در کافه ماورا

یکی از بهترین کافه ها کافه ماورا (Mavra) در خیابان سردار اکرام محله گالاتا استانبول است. با مردم محلی در کافه صحبت کنید تا داستان هایی از استانبول برای شما تعریف کنند. ناهار خود را در ماورا بخورید. سالادها، پاستاها و گوشت های گریل شده این کافه عالی هستند.

محله گالاتا استانبول
محله گالاتا استانبول

گوش دادن به موسیقی جاز در ناردیس

ناردیس (Nardis) یکی از بهترین کلاب های جاز در شهر است که در یکی از خیابان های پر پیچ و خم در اطراف برج گالاتا واقع شده است. بعد از یک روز گشت و گذار در این محله، می توانید در این بار یک نوشیدنی سفارش دهید و از موسیقی جاز برخی از با استعداد ترین نوازندگان کشور لذت ببرید.

محله گالاتا استانبول
محله گالاتا استانبول

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨