محله آرناووت کوی استانبول
محله آرناووت کوی استانبول

محله آرناووت کوی استانبول ، ترکیه | Arnavutköy

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

محله آرناووت کوی استانبول

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با محله آرناووت کوی استانبول آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این محله لوکس در ادامه با ما همراه باشید.

استانبول شهری زیبا ، با آثار فرهنگی بسیار غنی. هر گوشه ای از این شهر رنگارنگ زیبایی خاص خود را دارد و در هر محله شما رنگ های مختلف، کافه های دنج و زیبا و مکان های تاریخی بی نظیر را خواهید یافت. محله آرناووت کوی استانبول یکی از محله های ثروتمند این شهر محسوب می شود. و زیبایی آن شما به شدت به خود جذب می کند.

محله آرناووت کوی (Arnavutköy) در حال حاضر قلب شبانه استانبول و یکی از محلات لوکس درست در کنار بسفر است که به دلیل عمارت ها و خانه های زیبای عثمانی در حاشیه و کنار آب و رستوران های ماهی آن شناخته شده و معروف است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:

امروزه شما تعداد بسیاری بارهای عالی با فضایی هیجان انگیز و شاد در این محله خواهید دید که جوان ها عاشق وقت گدراندن در آنها هستند. در طول شب این محله پر از مردمی می شود که در خیابان ببک آرناووت کوی با نوشیدنی در دست در حال خوش گدراندن و لذت بردن از شب خود هستند.

محله آرناووت کوی استانبول
محله آرناووت کوی استانبول

دیدن این محله در طول روز نیز عالی است. می توانید در طول خیابان قدم بزنید و خانه های بسیار زیبای عثمانی را تماشا کنید که با زیبایی خود و با آب های زلال این محله را تزئین کرده اند. عکاسی در این محله و در کنار این عمارت های زیبا را فراموش نکنید.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨