جزیره یاس ابوظبی ، امارات | Abu Dhabi

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

جزیره یاس ابوظبی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره جزیره یاس ابوظبی صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این جزیره دیدنی در ابوظبی در ادامه با ما همراه باشید.

کشور امارات متحده عربی یکی از مقاصد توریستی و گردشگری بسیار محبوب در جهان است. این کشور با چهره لوکس، ساختمان های بلند و حس و حال لاکچری خود گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. اما دیدنی ها و معماری های باشکوه این کشور فقط مختص به شهر دبی نمی باشد، بلکه این کشور به طور کلی رو به پیشرفت بسیار زیادی است. یکی از جذابترین مکان‌های دیدنی شهر ابوظبی برای گردشگرانی که امارات و منطقه خلیج فارس را برای گردش و تفریح انتخاب می‌کنند، جزیره یاس ابوظبی است. در ادامه بیشتر با این جزیره آشنا می شویم.

جزیره یاس (Yas Island) یک جزیره مصنوعی در ۲۰ کیلومتری ابوظبی، امارات متحده عربی است که به وسیله خودرو، قایق، بالگرد، و هواپیمای آب‌نشین قابل دسترس است. مجموعه دنیای فراری و پارک آبی یاس و شهربازی وارنر برادرز در این جزیره واقع شده‌اند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


جزیره یاس در سال ۲۰۰۶ توسط شرکت آلدر پراپرتی (توسعه‌دهنده اصلی) به منظور محلی چندکاربردی تجملی برای مرکز سرگرمی و فروشگاهی با بودجه ۴۰ میلیون دلار معرفی شد. توسعه این پروژه تا سال ۲۰۱۸ ادامه داشت. ممکن است شما جزیره یاس و جزیره صیر بنی یاس را به اشتباه یک مکان بدانید، اما باید بدانید که این دو مکان، دو جزیره متفاوت هستند که هر دو در شهر ابوظبی قرار دارند.

جزیره یاس ابوظبی مساحت ۲۵ کیلومتر مربع را پوشش می دهد که ۱۷ کیلومتر مربع آن شامل تاسیسات و ساختمان ها می شود. جزیره ی یاس دارای پیست یاس مارینا است که از سال ۲۰۰۹ میزبان مسابقات فرمول یک جایزه بزرگ شرکت هواپیمایی اتحاد ابوظبی بوده است.

جزیره یاس ابوظبی
جزیره یاس ابوظبی

جاذبه های دیدنی و تفریحی

ساحل یاس

ساحل این جزیره بسیار زیبا بوده و مکان مناسبی برای استراحت و تفریح شما با اعضای خانواده تان می باشد. تور های مانگرو همه روزه از ساحل یاس توسط کمپانی ماجراجویی نوخادا برگزار می شوند.

یاس مارینا

یاس مارینا، یکی از بهترین نقاط ابوظبی برای عاشقان غذا است؛ اما جالب است بدانید که همه گزینه‌های پیش روی شما، میزهایی با رومیزی سفید در کنار خلیج و قیمت‌هایی گزاف نیستند. در حالی که ما رستوران «سیپراینی» (Cipriani) را دقیقا به‌خاطر همین دلایل و البته بوراتای واقعا لذیذش دوست داریم، رستوران‌های مشابه و مقرون‌به‌صرفه دیگری چون غذای خیابانی «مستر میاگیز» (Mr Miyagi’s) و «دیابلیتو» (Diablito) روی پشت‌بام، در جزیره یاس وجود دارند. در جزیره یاس همچنین می‌توانید به «مد» (Mad)، بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین کلوپ شهر و همچنین «دو آرنا» (Du Arena)، جایی که هنرمندان مشهور در آن می‌نوازند، بروید. در میان یکی از بهترین رستوران‌های جزیره یاس، می‌توان به «باغ فلینی» (Filini Garden) با کف چوبی، چشم‌اندازهایی زیبا از خور «الرها» (Al Raha Creek) و غذایی خارق‌العاده اشاره کرد.

جزیره یاس ابوظبی
جزیره یاس ابوظبی

پارک آبی یاس

پارک آبی یاس که بزرگ ترین پارک آبی ابوظبی است در جزیره ی یاس ابوظبی واقع شده است. نیویورک تایمز به این پارک، در بین ۲۰ پارک برتر جهان امتیاز دومین پارک آبی برتر را داده است. این پارک آبی هیجان انگیز درحالی که شما را به وجد می آورد و آدرنالین خون شما را بالا می برد و به شما چشم اندازی از فرهنگ و میراث امارت متحده عربی نیز می دهد. سرسره ی بابلز بارل دارای بزرگترین موج های لایه ای قابل موج سواری در دنیا است.

فراری ورلد ابوظبی

سنگ بنای پارک فراری ورلد (دنیای فراری) در سوم نوامبر سال ۲۰۰۷ میلادی گذاشته شد. ساخت آن کمی کمتر از سه سال به طول انجامید و در ۲۷ اکتبر سال ۲۰۱۰ برای اولین بار به روی عموم گشوده شد. یکی از جاذبه های مهم این پارک، فرمولاروسا، پرسرعت ترین چرخ و فلک دنیا است که سرعت آن به ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. همچنین کافه ها و رستوران های بسیار عالی ای در این مجموعه قرار دارند.

جزیره یاس ابوظبی
جزیره یاس ابوظبی

دنیای برادران وارنر

دنیای برادران وارنر ابوظبی نمونه ای از داستان ها و کاراکتر های این استودیو را گرد هم می آورد. مانند ابرقهرمان های دی سی کامیکس شامل بتمن، سوپرمن و وندر وومن. همچنین شخصیت های کارتونی برادران وارنر مانند باگز بانی، اسکوبی دوو و تام و جری. مهمانان تمام سنین می توانند قدم به شهر گاثهام و متروپولیس بگذارند و دنیای کارتونی لونی تونز، هانا باربرا و فرا تر از آن را یکجا تجربه کنند. انتظار می رود این پارک، که یکی از بزرگترین شهربازی های برادران وارنر در جهان خواهد بود، تا سال ۲۰۱۸ افتتاح شود.

پیست یاس مارینا

طول تمام پیست ۵٫۵۵۴ کیلومتر است که میتوان آن را به پنج شکل مختلف برای مسابقات گوناگون پیکربندی کرد. پیست یاس مارینا تنها پیست مسابقه ای است که جایگاه تماشاچیان آن سرپوشیده و دارای سایه بان است، و همچنین دارای پیت لاینی است که بخشی از آن به زیر سطح پیست راه می یابد. دو کمپانی قایقرانی خصوصی به نام های کاپیتان تونی و آژور مارین در یاس مارینا فعالیت می کنند. شرکت سیوینگز از دبی تا یاس مارینا ارائه ی پرواز می کند و برگزار کننده ی تور های ۲۰ دقیقه ای ابوظبی از یاس مارینا می باشد.

جزیره یاس ابوظبی
جزیره یاس ابوظبی

یاس لینکس

یاس لینکس نام یک زمین گلف طراحی شده توسط کایل فیلیپس است که در سال ۲۰۱۲ توسط مجله ی گلف دایجست آمریکا، در رتبه ۲۴ ام بهترین زمین گلف خارج از آمریکا جای گرفت. ۱٫۸ میلیون متر مکعب برای ساخت این زمین گلف قهرمانی، باشگاه گلف، فروشگاه گلف، استخر، استودیو گلف مجازی و اتاق های کنفراس، خاک برداری شده است.

لذت خرید در یاس مال

امارات متحده عربی برای تخفیف‌های ویژه خرید در تعطیلی‌های ملی مانند عید، مشهور است و جالب است بدانید که فروشگاه‌ها در این ایام، ۲۴ ساعته باز هستند. اما جدا از خرید، مراکز خرید پایتخت، برای طراحی و معماری منحصربه‌فردشان مشهور هستند. «یاس مال» با حدود ۴۰۰ فروشگاه، ۲۰ سالن بزرگ و باکیفیت سینمای «لوکس ووکس» (luxe Vox)، محوطه‌های بازی کودکان، بیش از ۶۰ رستوران، بخش هیجانی و ورزشی «ادونچر اچ کیو»، شبیه‌ساز پرواز هواپیما و بخش چالش‌برانگیز جنگی، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید امارات به حساب می‌آید.

جزیره یاس ابوظبی
جزیره یاس ابوظبی

رستوران های جزیره

جزیره یاس دارای چندین رستوران و کافی شاپ بوده که انواع غذا های خوش طعم و باکیفیت بین المللی را برای گردشگران تور امارات سرو می کنند. از رستوران های موجود می توان به رستوران ال پودیو، روستیچریا مدنا، ماما روزلا، ریتورانته کاوالینو و کافی شاپ اسپرسو روسو اشاره کرد.

اقامت در جزیره

در این جزیره چندین هتل برای اقامت گردشگران تور ابوظبی احداث شده است که از معروف ترین آن ها می توان به هتل یاس ویسروی ابوظبی اشاره کرد، این هتل 5 ستاره دارای امکانات بسیاری می باشد. جالب است بدانید که این هتل تنها هتل ساخته شده در کنار پیست اتومبیل رانی در جهان محسوب می شود.

هتل پلازا های یاس شش عدد هستند؛ کرون پلازا جزیره یاس ابوظبی، استیبریج سوییتس جزیره یاس ابوظبی، ردیسون بلو جزیره یاس ابوظبی، پارک این جزیره یاس ابوظبی، روتانا جزیره یاس و سنترو جزیره یاس.

هتل یاس ابوظبی
هتل یاس ابوظبی

آدرس: کشور امارات، ابوظبی، جزیره یاس

وبسایت رسمی: yasisland.ae

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨