دهکده جهانی دبی
دهکده جهانی دبی

آشنایی با دهکده جهانی دبی ، امارات | global village

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

دهکده جهانی دبی

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست به نکاتی جالب در مورد دهکده جهانی دبی (global village) خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید .

دهکده جهانی دبی یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دبی است که بسیاری از فرهنگ های سرتاسر جهان را به نمایش می گذارد. در این نمایشگاه می توانید غذاهای سنتی ، لباس ها ، کالاها و صنایع دستی متعلق به هر مرز و بوم را پیدا کرده و اجناس دلخواه خود را خریداری نمایید.

دهکده جهانی دبی

اگر قدم به قدم دهکده جهانی دبی را بگردید ، غرفه های بیش از 300 کشور مختلف نظیر : ایران ، چین ، امارت متحده عربی ، مصر ، بحرین ، سوریه ، افغانستان ، پاکستان ، بوسنی ، تایلند ، هند و … را خواهید یافت . کشورهای آمریکایی و اروپایی در این مجموعه حضور کمرنگ تری دارند . اگر بخواهید کل دهکده جهانی را ببینید باید یک روز وقت صرف کنید .

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


دهکده جهانی دبی
دهکده جهانی دبی

بلیط ورودی دهکده جهانی

بلیط ورودی دهکده جهانی 15 درهم می باشد . کودکان زیر 3 سال و افراد مسن بالای 65 سال می توانند رایگان وارد شوند. بازدیدکنندگان می توانند به صورت آنلاین ، از طریق برنامه تلفن همراه یا حضوری از یکی از دو دروازه ورودی پارک اقدام به خرید بلیط نمایند.

دهکده جهانی دبی

نمایش آتش بازی دو بار در هفته

نمایش آتش بازی ففوق العاده دو بار در هفته برگزار می شود . برای تماشای این نمایش زیبا پنجشنبه و جمعه از ساعت 9 بعد از ظهر به دهکده جهانی مراجعه کنید.

دهکده جهانی دبی

رستوران و کافه های مختلف

در دهکده جهانی دبی بیش از 23 رستوران و کافه مختلف است که منوهای متنوعی از غذاهای ترکی ، مکزیکی ، چینی ، خلیجی ، ایرانی و کوبایی ارائه می دهند. بیش از 120 کیوسک وجود دارد که انواع غذاهای خیابانی از سرتاسر جهان را سرو می کنند .

دهکده جهانی دبی

در این دهکده نمایشگاه سرگرم کننده به نام کارناوال و بیش از 12000 نمایش فرهنگی و سرگرمی ارائه می شود. همچنین انواع شیرین کاری ها و سرگرمی های خیابانی در آن به چشم می خورد.

دهکده جهانی دبی

دسترسی به دهکده جهانی دبی

دو مسیر اتوبوس مستقیم برای فصل بیست و دوم این مکان راه اندازی شده است . یعنی مسیر 102 ایستگاه متروی الراشدیه و مسیر 106 ایستگاه مرکز خرید امارات ، که هر دو ترن رفت و برگشت مستقیم به دهکده جهانی را دارد. همچنین دو مسیر 103 و 104 که مسیر 103 از ایستگاه متروی اتحادیه شروع و از خیابان الرباط به دهکده جهانی می رسد . مسیر 104 از ایستگاه الغبیبه شروع و از طریق ایستگاه متروی الجافلیه به دهکده می رسد . این دو سرویس هر 30 دقیقه یکبار اجرا می شود.

دهکده جهانی دبی



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)