برج های اتحاد ابوظبی ، امارات | Abu Dhabi

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

برج های اتحاد

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره برج های اتحاد صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این برج های معروف در قلب شهر ابوظبی در ادامه با ما همراه باشید.

کشور امارات متحده عربی و به خصوص شهر دبی یکی از مقاصد توریستی و گردشگری بسیار محبوب در جهان است. این شهر با چهره لوکس، ساختمان های بلند و حس و حال لاکچری خود گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. اما دیدنی ها و معماری های باشکوه این کشور فقط مختص به شهر دبی نمی باشد، بلکه این کشور به طور کلی رو به پیشرفت بسیار زیادی است. یکی از جاذبه های بسیار معروف و پرطرفدار امارات، برج های اتحاد است که در شهر ابوظبی واقع شده است. ابوظبی پایتخت امارات و بزرگترین شهر این کشور است. در ادامه بیشتر با این برج ها آشنا می شویم.

برج‌های اتحاد (Etihad Towers) مجموعه ای از ۵ برج واقع در ابوظبی، امارات متحده عربی می‌باشد. ساخت و ساز این ساختمان‌ها در سال ۲۰۰۶ شروع و در سال ۲۰۱۱ به پایان رسیده است. هزینه ساخت این مجموعه عظیم بیش از 2.5 میلیارد درهم بوده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این 5 برج در مقابل هتل بسیار لوکس امارات پالاس ساخته شده اند و بد نیست بدانید که طراحی برج های اتحاد توسط شرکت ایتالیایی DBI Design انجام شده است، در نگاه اول ابهت این برج های گران قیمت و زیبا شما را متحیر خواهد کرد.

برج های اتحاد
برج های اتحاد

برج های موجود در این مجموعه

همانطور که قبل تر اشاره کردیم، برج های اتحاد متشکل از 5 برج زیبا و مرتفع هستند که در ادامه لیستی از آن ها به همراه اطلاعات هر کدام را مشاهده می کنید.

– برج شماره 1: ارتفاع این برج 277 متر بوده و ساختمان آن شامل 70 طبقه می باشد.

– برج شماره 2: ساختمان 79 طبقه این برج ارتفاعی در حدود 305 متر دارد.

– برج شماره 3: ارتفاع برج شماره 3 اتحاد 260 متر بوده و دارای 62 طبقه می باشد.

– برج شماره 4: ارتفاع این برج 61 طبقه، 234 متر است.

– برج شماره 5: این برج 217 متر ارتفاع داشته و دارای 56 طبقه می باشد.

جالب است بدانند که برج شماره 2، یکی از بلند ترین ساختمان های موجود در این کشور می باشد، همچنین سکوی بازدید موجود در طبقه 75 این برج یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری موجود در شهر ابوظبی است.

کاربری این برج ها به این صورت است که در آنها دفاتر اداری، آپارتمان ها و یک هتل واقع شده است. یکی از برج‌های اتحاد به هتل جمیرا اختصاص یافته است. هتل 5 ستاره ی جمیرا با نمایی مدرن و لوکس در نزدیکی آبشار و تفرجگاه کورنیش و مارینا مال واقع شده است. از آن جا که این هتل برنده ی معماری معاصر شده است، هتلی بسیار شناخته شده و مطرح در جهان می باشد. هتل اتحاد جمیرا 382 اتاق و سوئیت دارد که تمام آن ها با بر اساس مد روز طراحی و آراسته شده اند.

برج های اتحاد
برج های اتحاد

در این هتل چشم انداز وسیع و چشم نوازی از شهر و خلیج زیر پای شماست و سوئیت های آن دارای اتاق های نشمین جذاب و پیشخدمت هستند، حمام های دلپذیر آن با پنجره های بزرگ نور را به همه جا پخش کرده و با چشم انداز زیبایی که در مقابل شما قرار می دهند، خستگی را از روح و جان می زدایند. سوئیت ها و اتاق های کلوپ به سالنی دسترسی پیدا می کنند که صبحانه ، نوشیدنی و میان وعده به شما ارائه می کنند.

حتی اگر در هتل جمیرا اتحاد اقامت نداشته باشید، در سفر به ابوظبی می توانید از رستوران ها و کافی شاپ های موجود در برج های اتحاد استفاده کنید و غذای خود را با منظره ای بسیار زیبا در ارتفاع میل کنید و خاطره ای به یادماندنی از شهر ابوظبی داشته باشید.

برج های اتحاد
برج های اتحاد

آدرس: امارات متحده عربی، ابوظبی، مجموعه برج های اتحاد

ساعت بازدید: همه روزه 24 ساعته

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨