جزیره صیر بنی یاس در ابوظبی ، امارات | Abu Dhabi

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

جزیره صیر بنی یاس

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره جزیره صیر بنی یاس صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این جزیره دیدنی در ابوظبی در ادامه با ما همراه باشید.

کشور امارات متحده عربی و به خصوص شهر دبی یکی از مقاصد توریستی و گردشگری بسیار محبوب در جهان است. این شهر با چهره لوکس، ساختمان های بلند و حس و حال لاکچری خود گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. اما دیدنی ها و معماری های باشکوه این کشور فقط مختص به شهر دبی نمی باشد، بلکه این کشور به طور کلی رو به پیشرفت بسیار زیادی است. یکی از جذابترین مکان‌های دیدنی شهر ابوظبی برای گردشگرانی که امارات و منطقه خلیج فارس را برای گردش و تفریح انتخاب می‌کنند، جزیره صیر بنی یاس است. در ادامه بیشتر با این جزیره زیبا آشنا می شویم.

جزیره صیر بنی یاس (Sir Baniyas Island) یک جزیره زیبا در کشور امارات متحده عربی و جزو شهر ابوظبی است. یکی از جذابترین مکان‌های دیدنی برای گردشگرانی که امارات و منطقه خلیج فارس را برای گردش و تفریح انتخاب می‌کنند، جزیره زیبای صیر بنی یاس است. این جزیره درست در جنوب خلیج فارس و شمال امارات متحده عربی قرار دارد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مساحت جزیره صیر بنی یاس حدود 78 کیلومتر مربع است و در هر قسمت از آن دیدنی‌های خاص و تفریحات متعددی وجود دارد. اغلب افرادی که این جزیره را برای بازدید انتخاب می کنند با کشتی‌های کروز متعددی که در منطقه خلیج فارس فعال هستند خود را به این ناحیه می رسانند.

جزیره صیر بنی یاس
جزیره صیر بنی یاس

طبیعت ناب و حیوانات گوناگون این دیار سبب شده‌اند تا توریست‌ها علاقه زیادی به گشت و گذار در این جزیره داشته باشند. در اینجا همه چیز برای ثبت خاطراتی به یادماندنی آماده است، از تماشای زرافه‌های دوست داشتنی و پلنگ و پرندگان گوناگون گرفته تا حمام آفتاب زیر نور درخشان خورشید.

تصور اغلب گردشگرانی که برای تفریح به امارات می‌روند درباره این سرزمین در تفریحاتی چون کویرنوردی، شترسواری و خرید از بازارها خلاصه می‌شود اما این جزیره خیالات گردشگران را به چالش می‌کشد شاید شما هم تصور نمی‌کردید که در امارات امکان تماشای جاندارانی چون زرافه و شاهین وجود داشته باشد. سفر به این جزیره شبیه تعطیلات در آفریقا، مالدیو و خاورمیانه است.

تفریحات جزیره

از تفریحات جذاب در جزیره می توان به دوچرخه سواری در کوهستان، کایاک، تپه‌نوردی، لند‌سیلینگ و اقامت در هتل‌ها و لذت بردن از امکانات این اقامتگاه‌ها اشاره کرد. در غرب این جزیره امکان لذت بردن از حمام آفتاب، شنا، پیاده روی در فضایی بسیار زیبا و… وجود دارد و گردشگران می توانند به راحتی از قدم زدن در فضایی آرام و دل‌انگیز لذت ببرند.

جزیره صیر بنی یاس
جزیره صیر بنی یاس

ویلاهای باکیفیت و فوق العاده زیبای جزیره و محوطه سرسبز برای پیاده‌روی در قسمت شرق جزیره به چشم می‌خورند. علاقه‌مندان به پرنده‌نگری نیز می توانند در سمت شرق جزیره به از تماشای شاهین‌های باشکوه لذت ببرند.

اقامت در جزیره

نگران اقامت در این جزیره زیبا نباشید. در این جزیره تعداد بسیار زیادی هتل های لوکس و جذاب با منظره دریا و یا طبیعت بی نظیر جزیره وجود دارد. این هتل ها شامل 5 ستاره و یا پایین تر هستند که شما می توانید با توجه به بودجه خود برای اقامت در آنها تصمیم بگیرید.

جزیره صیر بنی یاس
جزیره صیر بنی یاس

هتل های این جزیره با توجه به موقعیت شان در جزیره ای بکر و زیبا اکثرا به صورت ویلایی طراحی شده اند و دیگر خبری از هتل برج های بلند نیست. پس اگر سفر به یک جزیره زیبا و اقامت در سوییتی رو به دریا و اختصاصی از برنامه های آینده شماست. سفر به این جزیره می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

جزیره صیر بنی یاس
جزیره صیر بنی یاس

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨