مرکز خرید زورلو استانبول
مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول ، یکی از لوکس ترین مراکز خرید

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مرکز خرید زورلو استانبول

زورلو سنتر (Zorlu Center) مرکز خریدی مجلل، مدرن و یکی از محبوب ترین مراکز تجاری استانبول است که در بخش اروپایی شهر و در فاصله چند ایستگاه از میدان تکسیم قرار دارد. در زورلو سنتر حدود ۲۰۵ فروشگاه مختلف در وسعتی نزدیک ۱۰۵,۰۰۰ متر مربع قرار گرفته است.

زورلو سنتر را یکی از بزرگ ترین و شیک ترین مراکز خرید استانبول می دانند که در آن شعبه مکعبی و نمادین اپل استور، برندهای مطرح دنیا در زمینه پوشاک، جواهرات، کیف و کفش، اسباب بازی و … همگی زیر یک سقف به چشم می خورند. البته که زورلو سنتر تنها به مغازه های بی شمار و ظاهر بیرونی جذاب خود تکیه نمی کند و وجود امکاناتی چون رستوران ها و کافه های معتبر و مختلف، سینما و امکانات تفریحی دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد.

مرکز خرید زورلو استانبول

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


جالب است بدانید که زورلو سنتر، علاوه بر کارکردی تجاری، همزمان محلی برای برگزاری هنرهای نمایشی است و هتل ۵ ستاره، چندین دفتر و مجتمعی مسکونی از دیگر بخش های این مجموعه وسیع هستند. مرکز خرید زورلو دارای ۲۰۵ فروشگاه و ۴۰ رستوران و کافه است که در مساحتی مجموعا ۷۳ هزار متر مربعی جای گرفته اند.

معماری 

دو گروه معماری امره آرولات (Emre Arolat Architecture) و مراد تابانلی اوغلو (Murat Tabanlioglu Architecture) در همکاری با یکدیگر این مجتمع تجاری را بنا کردند. مناقصه مربوط به انتخاب پیمانکار پروژه در سال 2007 برگزار شد. بعد از شروع پروژه، در نهایت کار ساخت آن در سال 2013 به پایان رسید.

این مرکز خرید به گونه ای طراحی شده است که در سال های مختلف جوایز متعددی از جشنواره های متفاوت برده است. فضای مرکز تجاری زورلو چیزی برابر 105 هزار متر مربع است که 10 هزار متر مربع آن به فضای سبز و قسمت اصلی آن اختصاص دارد.

مرکز خرید زورلو استانبول

امکانات مرکز خرید

امروزه مرکزهای خرید صرفاً اماکنی برای خرید نیستند؛ اکثر مراکز فروشگاهی دارای امکاناتی فراتر از یک فروشگاه می باشند و شامل، مراکز تفریحی، هنری، ورزشی، سینما و تئاتر، اینترنت و … هستند؛ مراکز خرید استانبول نیز از این امر مستثنی نیست و دارای امکانات متعددی است که شامل:

  • تفریحی (شهر بازی،زمین بازی کودکان، ورکشاپ برای کودکان و .. )
  • مراکز هنری (مرکز هنری زورلو سنتر پی اس ام (Zorlu Center PSM))
  • مجموعه ورزشی
  • تئاتر با ظرفیت 770 نفر
  • سالن کنسرت با 2300 نفر ظرفیت
  • 40 رستوران و کافه از رستوران های معروف دنیا و سنتی
  • سینما با 14 سالن و بیش از 1500 نفر ظرفیت
  • پارکینگ با ظرفیت پارک 2200 ماشین
  • پارک ماشین توسط کارکنان
  • واحد های مسکونی
  • واحد های اداری
  • هتل

مرکز خرید زورلو استانبول

هتل لوکس مرکز خرید زورلو استانبول

بر اساس رتبه‌بندی Forbes Travel Guide در سال 2019، هتل رافلز استانبول (Raffles Istanbul Hotel) تنها پنج ستاره واقعی شهر استانبول است! خاص‌ترین منظره از شهر زیبای استانبول و مخصوصا تنگه بسفر را این هتل در مقابلتان قرار داده و از نظر امکانات تفریحی و رفاهی در بهترین حالت ممکن قرار دارد.

مرکز هنری زورلو سنتر پی اس ام

امروز مرکز هنرهای نمایشی مجتمع تجاری زورلو استانبول (Performans ve Sanat Merkezi) که به طور مختصر با عنوان PSM شناخته می‌شود، میزبان رویدادهای متعددی است. برگزاری فستیوال‌ها و کنسرت‌های خواننده‌های محبوب کشور،‌ افراد زیادی را به طور پیوسته به این سالن بزرگ واقع در مرکز خرید زورلو استانبول می‌کشاند.

مرکز خرید زورلو استانبول

نحوه دسترسی

از آنجا که مرکز خرید زورلو استانبول در مرکز شهر و در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد، دسترسی به آن می‌تواند برای شما آسان و بدون دردسر باشد و می‌توانید با انواع وسیله نقلیه عمومی به اینجا دسترسی داشته باشید.

برای دسترسی به مرکز خرید زورلو با استفاده از مترو باید سوار خط M2 شوید و بعد از آن شما باید در ایستگاه گایرت تپه Gayrettepe 7 از قطار پیاده شوید و با کمی پیاده روی به این مکان دسترسی پیدا کنید.

البته راه‌های راحت‌تری مثل استفاده از تاکسی هم وجود دارد اما هزینه آن مقداری بالا است.

مرکز خرید زورلو همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز می باشد.


 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)