بهترین مکان ها برای خرید کردن در استانبول ، ترکیه (قسمت دوم) | Istanbul

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

خرید در استانبول

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست راهنمای خرید در استانبول را خواهیم داشت. برای آشنایی با بهترین مکان ها و مراکز خرید استانبول در ادامه با ما همراه باشید.

استانبول شهری زیبا و پر از جاذبه های گردشگری است که هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند. یکی از نقاط مثبت این شهر قابلیت خرید کردن و گشت و گذار است، استانبول پر از مراکز خرید عالی با انواع برندها و تنوع قیمت ها است. هرکس که به این شهر زیبا سفر می کند نمی تواند دست خالی برگردد.

علاوه بر مراکز خرید متعدد، استانبول شمار بسیار زیادی خیابان خرید دارد که می توانید تمامی محصولات با کیفیت را پیدا کنید بدون اینکه در شلوغی و ازدحام توریست ها باشید. در ادامه راهنمای خرید در استانبول را خواهیم داشت. در این مقاله بخش دوم راهنمای خرید و آشنایی با بهترین خیابان ها برای خرید کردن در استانبول را خواهیم داشت.

مکان های مناسب خرید در استانبول

خیابان سردار اکرام – Serdar-ı Ekrem

خیابان سردار اکرام (Serdar-ı Ekrem) یک خیابان کوچک سنگفرش شده نزدیک به برج تاریخی گالاتا قطعا یکی از بهترین خیابان های خرید در استانبول است. شما برندهای برتر و معروف را در این خیابان نمیبینید اما این خیابان پر از بوتیک های باحال و جذاب است. تیشرت های باحال را از Les Benjamins بخرید، سوغاتی و چیزهای جالب از Lunapark ، عتیقه جات در Kashif Sofa ، و همچنین از بوتیک شیک Atelier 55 و شوروم طراح ترک Arzu Kaprol دیدن کنید. زمانی که خرید شما تمام شد سری به کافه معروف ماورا (Mavra) بزنید و یک قهوه و کیک شکلاتی خانگی را امتحان کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. و اگر تصمیم گرفتید ساعاتی را با دوستان و خانواده خود دور هم باشید و نوشیدنی بخورید، به تراس جورج هتل (Georges Hotel) بروید و یک نوشیدنی بی نظیر با ویو فوق العاده از شهر داشته باشید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


راهنمای خرید در استانبول
راهنمای خرید در استانبول

خیابان چوکورجوما – Çukurcuma Caddesi

خیابان چوکورجوما (Çukurcuma Caddesi) یکی از اصلی ترین خیابان های عتیقه جات در استانبول است و خانه های نئوکلاسیک زیبا در سرتاسر آن حسی کاملا نوستالژیک به شما می دهد. در خیابان قدم بزنید و عتیقه جات فوق العاده و بوتیک های آن را ببینید و همچنین از موزه معصومیت (Museum of Innocence) که یک ویترین بزرگ از گذشته استانبول است دیدن کنید. بهترین فروشگاه ها در این منطقه Modern Tarih , Objects of Desire , Aslı Günşiray و La Turca هستند. بعد از گشتن و خرید کردن پیشنهاد ما این است که به کافه جوما (Café Cuma) بروید و پنکیک های بی نظیرش را امتحان کنید.

کافه جوما
کافه جوما

خیابان استقلال – İstiklal Caddesi

خیابان استقلال (İstiklal Caddesi) که از میدان تکسیم شروع می شود یکی از اصلی ترین خیابان های خرید در استانبول است که همیشه نیز شلوغ است. در این خیابان می توانید هر برندی که فکر می کنید را پیدا کنید از برندهای داخلی گرفته تا برندهای بین المللی. خیابان استقلال همچنین در حاشیه خود پاساژهای کوچکی دارد که حتما  سری به داخل آنها نیز بزنید. حتما سری به بازار ماهی بی اغلو (Beyoğlu Balık Pazarı) بزنید و سپس کمی آنطرف تر به پاساژ معروف چیچک (Çiçek Pasajı) بروید، یک پاساژ تاریخی معروف که در سال 1876 باز شده است. اگر خسته شدید می توانید سوار تراموا های قرمز رنگ شوید که در طول خیابان حرکت می کنند.

راهنمای خرید در استانبول
راهنمای خرید در استانبول

خیابان عبدی ایپکچی – Abdi İpekçi Caddesi

محله نیشانتاشی به دلیل لوکس بودن آن معروف است، هم برای آتلیه ها و شوروم های طراحان داخلی و هم بوتیک های برندهای معروف جهانی. در خیابان عبدی ایپکچی (Abdi İpekçi Caddesi) شما همه برندها از پرادا (Prada) تا لویی ویتون (Louis Vuitton) و همچنین برندهای لوکس و مطرح ترکیه چون بی من (Beymen) و واککو (Vakko) را خواهید دید. اگر کمی در خرید و پول خرج کردن محتاط هستید می توانید با کمی فاصله به خیابان تشویکیه (Teşvikiye Caddesi) بروید، جایی که برندهایی با قیمت های متنوع چون زارا (Zara)، ماسیمو دوتی (Massimo Dutti) و اسکاچ اند سودا (Scotch & Soda) در آن قرار دارند. همچنین می توانید برای داشتن گزینه های بیشتر و متنوع تر به مرکز خرید شهر (City’s Shopping Center) بروید.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨