پارک آبی آریا موج البرز
پارک آبی آریا موج البرز

پارک آبی آریا موج البرز ، مجموعه ای تفریحی و ورزشی

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

پارک آبی آریا موج البرز

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با پارک آبی آریا موج البرز آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه دیدنی با ما باشید.

پارک‌های آبی از جذاب‌ترین تفریحاتی هستند که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه واقع شده‌اند. یکی از بهترین آنها پارک آبی آریا موج است که در استان البرز واقع شده و از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این استان به شمار می‌رود. در این پارک انواع وسایل بازی و امکانات دیگر وجود دارند که محیط شاد و پرهیجانی را برایتان به ارمغان می‌آورند. همچنین همه‌روزه از سایر شهرهای کشور در این مجموعه آبی دور هم جمع می‌شوند و ساعت‌ها به تفریح و آب‌تنی مشغول می‌شوند. در ادامه به معرفی و بررسی امکانات پارک آبی آریا موج البرز می‌پردازیم.

معرفی پارک آبی آریا موج البرز

پارک آبی آریا موج در جنوب البرز و شهرستان فردیس واقع شده است. فردیس جاذبه‌های گردشگری متعددی دارد که یکی از بهترین آنها پارک آبی آریا موج است. این پارک برای همه نامی آشنا بوده و در سال‌های گذشته که ساخت پارک‌های آبی در کشور هنوز گسترده نشده بودند بسیاری به این پارک مراجعه می‌کردند. این پارک برای گذراندن اوقات فراغت در آخر هفته‌ها مناسب است و علاقمندان می‌توانند از انواع امکانات آن بهره‌مند شوند. همچنین دارای محیط شیک و زیبایی بوده که هر چه برای تفریح، استراحت و سلامت خود نیاز داشته باشید در آن وجود دارد.

این مجموعه علاوه بر امکانات و تجهیزات به‌روز دارای محیطی بهداشتی بوده و آب آن تمیز است. این پارک برای تمام گروه‌های سنی اعم از کودکان، نوجوانان، بانوان و آقایان مناسب بوده و شما در سانس‌های مختلف می‌توانید از امکانات موجود آن استفاده کنید. ظرفیت این پارک آبی به طور هم‌زمان 200 نفر است که در مقایسه با سایر پارک‌های آبی ظرفیت بالایی دارد. این مجموعه جذاب برای تمام فصول سال مناسب بوده و در هر زمان می‌توانید از امکاناتی مانند استخر، جکوزی، سونا و… استفاده نمایید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


پارک آبی آریا موج البرز
پارک آبی آریا موج البرز

امکانات پارک آبی آریا موج البرز

پارک آبی آریا موج کرج یکی از مجهزترین پارک‌های آبی در ایران است و رضایت مشتریان را به همراه دارد. از مهم‌ترین امکانات این پارک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جکوزی

یکی از محبوب‌ترین بخش‌های این پارک جکوزی است. در این قسمت می‌توانید با ماساژ عضلات خستگی را از خود دور کنید. مجموعه دارای آب گرم بوده که با هدف آرامش و درمان به کار می‌رود.

سونا خشک

سونا انواع مختلفی دارد که در پارک آبی آریا موج کرج چند مدل از آن وجود دارد. سونا خشک در واقع دارای هوای گرم و خشکی بوده و با ایجاد تعریق باعث دفع سموم از بدن می‌شود.

سونا بخار

درون این سونا، بخار و رطوبت وجود دارد که دارای فوایدی مانند کاهش فشار خون، بهبود جریان خون، بهبود سلامت پوست، کاهش استرس، کالری‌سوزی و… است. به افرادی که قصد کاهش وزن دارند پیشنهاد می‌شود از سونا بخار پارک آبی آریا موج البرز استفاده کنند.

سونا بخار
سونا بخار

استخر آب‌درمانی

از دیگر بخش‌های ویژه پارک آبی آریا موج می‌توان به استخر آب‌درمانی اشاره کرد. این استخر نتایج اثربخشی در رفع مشکلات جسمی و روانی داشته است و به ایجاد آرامش و حفظ سلامت کمک زیادی خواهد کرد.

حوضچه آب سرد

مانند استخری است که برای اهداف درمانی به کار می‌رود. تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود سلامت پوست، حفظ شادابی پوست و مو، کاهش استرس و افسردگی و… از مهم‌ترین فواید قرار گرفتن در حوضچه آب سرد هستند.

غار نمک

یکی از متفاوت‌ترین بخش‌های این مجموعه اتاق غار نمک است. نمک خواص زیادی دارد و به‌خاطر وجود یون‌های منفی در درمان بیماری‌های اعصاب و روان بسیار مؤثر است. از دیگر مزایای آن می‌توان به بهبود سلامت عمومی بدن، بهبود تنفس، بهبود سلامت پوست و… اشاره کرد.

غار نمک
غار نمک

اتاق ماساژ

در این اتاق تیم حرفه‌ای از ماساژورها در خدمت شما خواهند بود و با استفاده از تجهیزات مناسب انواع ماساژها را در محیطی آرام‌بخش برایتان انجام خواهند داد. پس از شنا و آب‌تنی پیشنهاد می‌شود حتماً به اتاق ماساژ بروید تا دچار اسپاسم عضله نشوید.

فروشگاه لوازم ورزشی

یکی از قوانین مهم استفاده از امکانات و وسایل هیجان‌انگیز پارک آبی داشتن لوازم شخصی مانند مایو است. در صورتی که فراموش کردید لوازم خود را بیاورید می‌توانید از فروشگاه لوازم ورزشی وسایل موردنیاز خود را تهیه کنید.

کلاس آموزشی

در مجموعه آریا موج کلاس‌های آموزش شنا برگزار می‌شوند که در صورت تمایل می‌توانید در آنها شرکت کنید و با هزینه مناسب شنا را به‌صورت مبتدی و حرفه‌ای آموزش ببینید. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به بوفه، پارکینگ، کارت‌خوان، رخت‌کن مجزا، سونای سرد و انواع استخر ویژه بانوان، آقایان و کودکان اشاره کرد. در نزدیکی مجموعه نیز رستوران و کافی‌شاپ وجود دارد که پس از یک روز هیجان‌انگیز می‌توانید برای رفع خستگی و گرسنگی خود به آنها مراجعه کنید.

کلاس آموزشی شنا
کلاس آموزشی شنا

تفریحات پارک آبی آریا موج البرز

هیجان‌انگیزترین قسمت پارک آبی آریا موج تفریحات آن است. در این پارک تجهیزات و وسایل بسیار سرگرم‌کننده و جذابی وجود دارند و همه گروه‌های سنی می‌توانند در کنار هم ساعات خوشی را تجربه کنند. از مهم‌ترین تفریحات این مجموعه می‌توان موارد زیر را نام برد:

سرسره آبی

از جذاب‌ترین تفریحات پارک آبی آریا موجب سرسره آبی آن است که به‌صورت مارپیچ تهیه شده و پس از یک مسیر نسبتاً طولانی با سرعت به درون استخر وارد خواهید شد.

رودخانه خروشان

با سوار شدن بر تیوب لذت سواری در یک رودخانه خروشان را تجربه خواهید کرد. این رودخانه شبیه به رودخانه‌های واقعی طراحی شده که هیجان زیادی برایتان خواهد داشت.

رودخانه مواج

سوار شدن بر موج‌های رودخانه بسیار لذت‌بخش است و هر کسی نمی‌تواند آن را تجربه کند. پارک آبی آریا موج البرز با ایجاد رودخانه مواج این فرصت را برای شما به وجود آورده تا با فشار موج‌های آب به هر سو روانه شوید.

رودخانه مواج
رودخانه مواج

استخر

چندین استخر در این مجموعه وجود دارد که از نظر دما، ابعاد، عمق و ظاهر با یکدیگر متفاوت هستند. شنا و آب‌تنی به‌عنوان رایج‌ترین تفریح در پارک آبی آریا موج البرز به شمار می‌روند. کیفیت آب و تمیزی استخر از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است و سبب می‌شود شما در محیطی سالم و امن شنا کنید.

تونل مه

از بخش‌های ویژه این مجموعه می‌توان به تونلی اشاره کرد که توسط سیستم مخصوص آب را به‌صورت پودری درون تونل تزریق و پاشش می‌کند و باعث ایجاد مه می‌شود. این تونل قبل از ورود به استخر طراحی شده که با عبور از آن حس خوشایندی به شما دست خواهد داد.

سالن فوتبال دستی

در این سالن بازی هیجان‌انگیز فوتبال دستی را تجربه خواهید کرد. این بازی گروهی به‌صورت دونفره یا چهارنفره انجام می‌شود و شما می‌توانید با دوستان خود به رقابت بپردازید.

سالن فوتبال دستی
سالن فوتبال دستی

جاذبه‌های نزدیک پارک آبی آریا موج البرز

مجموعه آبی آریا موج در فردیس واقع شده و اطراف آن جاهای دیدنی زیادی نیز وجود دارند که عبارت‌اند از:

سینما فردیس

از معروف‌ترین مراکز سینمایی کشور بوده و بازدیدکنندگان زیادی دارد. این سینما مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات صوتی و تصویری است. فضای شیک و مدرنی دارد و به اکران تازه‌ترین فیلم‌ها می‌پردازد. علاوه بر اکران فیلم انواع برنامه‌های فرهنگی نظیر نشست‌های گفتگو، همایش‌های مرتبط با سینما، نمایش فیلم‌های هنری در این سینما برگزار می‌شوند.

پارک فردیس

از زیباترین پارک‌های کرج است که در فضایی آرام و طبیعت دلنشین گردشگران و مسافران را دعوت به پیاده‌روی می‌کند. دارای مسیرهای پیاده‌روی طولانی است و اطراف تنها با درختان بلندقامت و گل‌های رنگارنگ پوشیده شده‌اند. همچنین دارای زمین‌های ورزشی، زمین بازی کودکان و انواع امکانات تفریحی و رفاهی بوده و برای پیک‌نیک و تفریح خانوادگی انتخاب مناسبی است.

پارک فردیس
پارک فردیس

باغ ملت فردیس

از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری فردیس باغ ملت را می‌توان نام برد که وسعت زیادی دارد. این مکان آرام و دلنشین از دیگر پارک‌های پرطرفدار استان البرز شناخته می‌شود و فضای سبز گسترده‌ای دارد. پیاده‌روی و تماشای فضای سبز این باغ استرس شما را کاهش خواهد داد. باغ دارای تجهیزات ورزشی ویژه بزرگسالان و فضای بازی مخصوص کودکان است.

مجموعه ورزشی و تفریحی فردیس

از بزرگ‌ترین مجموعه‌ها با تجهیزات ورزشی و تفریحی متنوع در فردیس است. برای تمام گروه‌های سنی امکانات متنوعی در نظر گرفته است که در کنار هم می‌توانید به ورزش و تفریحات سالم روی آورید. از جمله امکانات آن می‌توان به زمین فوتبال، بسکتبال، والیبال، تنیس، استخرهای شنا و سونا، سالن‌های بدنسازی و فیتنس، زورخانه و اسکواش اشاره کرد.

قوانین پارک آبی آریا موج البرز

  • افراد زیر 5 سال نمی‌توانند از امکانات مجموعه استفاده کنند.
  • امکان استفاده از امکانات برای افراد با قد کمتر از 90 سانتی متر وجود ندارد.
  • قبل از ورود به استخر باید استحمام کنید.
  • افرادی که دارای بیماری‌های پوستی، زخم و جراحات، عفونت و بیماری‌های ویروسی و سرماخوردگی هستند نمی‌توانند از امکانات مجموعه استفاده کنند.
  • رعایت اصول بهداشتی اجباری است.
  • پارک آبی در برابر وسایل شخصی و مدارک مراجعه‌کنندگان مسئولیتی ندارد.
  • رعایت موازین اخلاقی الزامی است و از همراه داشتن مشروبات الکلی، مواد مخدر و قلیان اکیداً خودداری کنید.
  • در صورت حاضر نشدن در سانس مورد نظر امکان استرداد وجه وجود ندارد.
پارک آبی آریا موج
پارک آبی آریا موج

مسیر دسترسی به پارک آبی آریا موج البرز

پارک آبی آریا موج در استان البرز، شهر کرج، فردیس، سه‌راه حافظیه و انتهای کوچه احمدی قرار دارد. این مجموعه به انواع وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی و اتوبوس دسترسی دارد که هر کدام را خواستید می‌توانید انتخاب کنید. همچنین مسافران از سایر شهرها می‌توانند با جستجوی عبارت پارک آبی آریا موج در گوگل‌مپ یا دیگر برنامه‌های مسیریابی در کمترین زمان خود را به این مجموعه تفریحی برسانند.

سخن پایانی

در این مقاله با امکانات و تفریحات هیجان‌انگیز پارک آبی آریا موج البرز آشنا شدید. این مجموعه با ارائه سرویس‌دهی و خدمات متنوع در کیفیت بالا لحظات خوشی را برای گردشگران، مسافران و ساکنین استان البرز آرزومند است.



 الی گشت    

                تور کیش