بهترین مراکز خرید تفلیس ، گرجستان | Tbilisi

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین مراکز خرید تفلیس

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بهترین مراکز خرید تفلیس صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با بهترین مکان ها برای خرید در تفلیس در ادامه با ما همراه باشید.

گرجستان کشوری با تاریخچه ای غنی و افسانه های بسیار است. شهر تفلیس پایتخت گرجستان جاذبه های بسیار زیادی دارد که باعث شده است هر ساله توریست های زیادی به این شهر و دیگر شهرهای تفلیس سفر کنند و به عروس شهرهای آسیای میانه و قفقاز مشهور است. در تفلیس پارک های بسیار دیدنی و زیبا وجود دارند و رودخانه از وسط شهر عبور میکند و چشم انداز های کم نظیری در آن بوجود می آورد. این کشور به دلیل مقرون به صرفه بودن و طبیعت بسیار زیبایش ایرانیان زیادی را به سمت خود می کشاند. همانطور که میدانید یکی از بهترین بخش های سفر خرید کردن است.

تفلیس پایتخت گرجستان مراکز خرید لوکس و خوبی دارد که با سفرتان به این شهر می توانید سری به این مراکز خرید بزنید. تفلیس پرطرفدارترین شهر گرجستان برای سفر است پس مراکز خرید زیادی برای خرید دارد که در آن ها می توانید هم خرید های ارزان قیمت داشته باشید و هم لوکس و گران. در ادامه با بهترین مراکز خرید تفلیس بیشتر آشنا می شوید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مراکز خرید تفلیس

تفلیس مال – Tbilisi Mall

این مجموعه بزرگ در بخش غربی شهر تفلیس و در قفقاز جنوبی قرار دارد و اینکه یکی از بزرگترین مراکز خرید در تفلیس به نام “تفلیس مال” می باشد و این مرکز خرید بسیار زیبا و مبتکرانه و طبق اصول معماری سبز طراحی شده است و به نحوی که نشانی از فرهنگ معاصر این کشور نشان می دهد. در ضمن توجه هر گردشگری را که تفلیس آمده است به خود جلب می‌ کند و شما مسافران در تفلیس مال نزدیک به ۱۳۰ برند پوشاک، کیف و کفش فعالیت می کنند را مشاهده می کنید و از دیگر امکانات این مرکز خرید وجود سینما، فود کورت، ۶ کافه، ۲۷۰۰ جای پارک و هایپرمارکت زنجیره ای کارفور و… می باشد و علاوه بر آن  در این مرکز خرید می ‌توان از نمایشگاه‌ های فصلی و گالری‌ های دیدنی که متناسب با حال و هوای چهار فصل سال برپا می‌ شود دیدن نمایید.

  • ساعت کاری: 10:00 تا 22:00
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، بلوار داود آقماشبلی، خیابان کاتو ملکادزه
بهترین مراکز خرید تفلیس
بهترین مراکز خرید تفلیس

مرکز خرید ایست پوینت – East Point

بعد از تفلیس مال یکی دیگر از مراکز خرید تفلیس ایست پوینت است که بعد از ۱۲ دقیقه رانندگی از مرکز شهر به آن دسترسی پیدا خواهید کرد. در این مرکز خرید به غیر از ۱۵۰ مغازه ای که در این مرکز وجود دارد تعداد زیادی از تفریحات متنوع برای کودکان و بزرگسالان وجود دارد که می توانید بعد از خرید برای پالایش روحتان به سمت آن بروید و اوقات شاد و مفرحی را داشته باشید. از جمله این تفریحات می توان به بولینگ، سینما سه بعدی، مغازه های معروف اسباب بازی، باشگاه کودکان، رستوران ها و کافه ها و هایپرمارکت بزرگ کارفور است.

  • ساعت کاری: 10:00 تا 22:00
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان الكساندر تووالچرلیزه

مرانی مال – Merani Mall

این مرکز خرید بزرگ و دیدنی در خیابان روستاولی (Rustaveli) قرار گرفته است که هرچند نسبت به تفلیس مال کوچکتر است اما امکانات بسیار خوبی و ویژه ای دارد و در این مجموعه 4 طبقه  برندهای مطرح دنیا مانند زارا ، ماسیمو دوتی، پارفوا و… مشاهده خواهید کرد و ضمنا اگر حوصله گشت و گذار در مکان های بسیار بزرگ را ندارید ما این مرکز خرید را به شما عزیزان پیشنهاد می ‌کنیم چرا که علاوه بر خرید کردن می‌ توانید لحظات خوشی را در کافه ها و رستوران های متنوع آن سپری کنید؛ در ضمن بهترین و ارزانترین مسیر رسیدن به این مرکز خرید که در مرکز شهر تفلیس قرار دارد استفاده از مترو است.

  • ساعت کاری: 10:00 تا 22:00
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان شوتا روستاولی
بهترین مراکز خرید تفلیس
بهترین مراکز خرید تفلیس

تفلیس سنترال – Tbilisi Central

مرکز خرید تفلیس سنترال دارای فروشگاه های متنوع و متعددی است و در ایستگاه اسکوئر قرار دارد. این مرکز خرید معمولا شلوغ است و همانند سایر مرکز خریدهای تفلیس از لحاظ تنوع محصولات، تمامی نیازهای خریداران را پوشش نمی دهد. بخش مورد علاقه و شلوغ این مرکز خرید هایپر مارکت آن است. اگر قصد بازدید از این مکان را دارید، در نظر داشته باشید که تفلیس سنترال از مرکز این شهر 4.5 کیلومتر فاصله دارد. این مرکز خرید را به افرادی توصیه می کنیم که به دنبال خرید لوازم الکترونیکی هستند در غیر این صورت شاید تفلیس سنترال ارزش طی کردن چند کیلومتر را نداشته باشد؛ البته ناگفته نماند که در این مرکز خرید یک نمایندگی ال سی وایکیکی وجود دارد که دلیل اصلی بازدید گردشگران ایرانی از این مرکز خرید به شمار می آید.

  • ساعت کاری: 10:00 تا 22:00
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، استیشن اسکوئر 2

گالریا تفلیس – Galleria Tbilisi

مرکز خرید گالریا تفلیس نیز می تواند از دیگر انتخاب های شما برای خرید در شهر زیبای تفلیس باشد. این مجتمع تجاری 7 طبقه دارد که از -1 آغاز شده و تا 6 ادامه پیدا می کند. فروشگاه های مرکز خرید گالریا تفلیس در طبقات منفی 1 تا 3 مستقر شده اند و فودکورت مجموعه نیز در طبقه چهارم است. تفرجگاه ها و شهربازی های مجموعه نیز در طبقه های همکف و 2 تا 6 واقع شده اند. اگر برای استفاده از خدماتی مانند صرافی، بانک یا سالن آرایشی به مرکز خرید گالریا می روید، باید در طبقات منفی یک تا 1 در جستجوی این خدمات باشید. فروشگاه های مرکز خرید گالریا تفلیس را می توان به چند دسته اصلی لباس و فشن، کیف و کفش، لوازم ورزشی، عطر، لوازم منزل و زیورآلات تقسیم کرد. این مکان جزو مرکز خریدهای نوساز تفلیس محسوب می شود.

  • ساعت کاری: 10:00 تا 22:00
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان شوتا روستاولی
بهترین مراکز خرید تفلیس
بهترین مراکز خرید تفلیس

مرکز خرید لیلو تفلیس – Lilo Mall

مرکز خرید لیلو در تفلیس نیز هم جایی برای تفریح و هم مکانی برای خرید است. شما از این مکان می توانید کالاهایی مانند لوازم منزل و مبلمان، پوشاک، لوازم جانبی و زینتی، وسایل مربوط به سفر، لوازم الکترونیکی و ساعت را خریداری نمایید. در این مرکز خرید صندلی چرخدار و امکانات مناسب برای افراد مسن و ناتوانان جسمی نیز وجود دارد. یکی از نکات مثبتی که در رابطه با این مرکز خرید گفته می شود این است که تیم مدیریت آن حدود 20 سال از همکاریشان با یکدیگر می گذرد و به همین خاطر تجربه و همکاری بسیار خوب و حرفه ای دارند و لیلو تفلیس را به بهترین شکل مدیریت می کنند.

  • ساعت کاری: 10:00 تا 22:00
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، بزرگراه کاختی

مرکز خرید کارواسلا – Karvasla

مراکز خرید بسیار در شهر تفلیس وجود دارد که می توانید در آن ها بهترین خریدهایتان را انجام دهید. مجتمع خرید کارواسلا در ۸ طبقه طراحی شده است و در خیابان دادیانی تفلیس واقع است. این مرکز خرید دارای دو طبقه پارکینگ اختصاصی است که ظرفیت پذیرش ۳۰۰ طبقه را دارا می باشد. بیش از ۶۰۰ مغازه در ۶ طبقه دیگر این مجتمع به چشم می خورد که می توانید در آن انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم منزل را تهیه و در دیگر طبقات آن از کافه ها و رستوران های آن بهره ببرید.

  • ساعت کاری: 10:00 تا 21:00
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان Nadzaladevi
بهترین مراکز خرید تفلیس
بهترین مراکز خرید تفلیس

سیتی مال گلدانی – City Mall Gldani

در یکی از پر رفت و آمدترین مناطق شهر تفلیس مرکز خریدی به نام سیتی مال گلدانی وجود دارد که دارای ۷ طبقه می باشد. این مرکز خرید دارای ۱۰۰ مغازه با انواع و اقسام برندهای معروف و بین المللی می باشد. مرکز خرید گلدانی طراحی و دیزاین قابل توجهی دارد و از نقاط مختلف شهر نیز دسترسی مناسبی دارد. همانند تمامی مراکز خرید بزرگ رستوران و کافه های خوبی هم در این مرکز خرید وجود دارد.

  • ساعت کاری: 09:30 تا 22:00
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان Omar Khizanishvili

مرکز خرید مگالین – Megalin

اگر برای خرید لوازم خانگی سفر کرده اید بهتر است مستقیم به سراغ مرکز خرید مگالین در خیابان وکوئا بروید چرا که این مرکز خرید به صورت عمده و تخصصی برای فروش لوازم خانگی است و هر چند محصولاتی چون لباس، عطر، کفش، سوغاتی و کتاب نیز در آن به فروش می رسد.  همچنین وجود  یک بانک و صرافی از دیگر امتیازات این مرکز خرید بوده و اگر از اتومبیل کرایه ای استفاده می ‌کنید اصلا نگران جای پارک نباشید زیرا در این مرکز پارکینگی با ظرفیت کافی نیز وجود دارد.

  • ساعت کاری: 11:00 تا 20:00
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان Kereselidze
بهترین مراکز خرید تفلیس
بهترین مراکز خرید تفلیس

مرکز خرید اوراسیا – Eurasia Shopping Mall

این مجموعه در سال 2010 میلادی در خیابان عمر خیزانیشولی ۱۵، مجتمعی 5 طبقه و مدرن با ناماوراسیا افتتاح شد که این مرکز خرید با مساحت ۷۴۰۰ متر مربع دارای بیش از 100 مغازه فشن و لباس با برندهای معروف دنیا است و اینکه در این مجتمع بیش از 100 مغازه به طور خاص به فروش آخرین مدها از بهترین برندهای می‌ پردازند پس اگر طرفدار مد هستید به شما پیشنهاد می‌ کنیم حتما از این مرکز خرید دیدن نمایید. پارکینگ، اینترنت، فضای سبز، باشگاه، پارک بازی کودکان، انواع رستوران ها و فست فود ها، فودکورت و کافی شاپ ها از دیگر امکانات این مجتمع رفاهی تفریحی است که به شما خریدی لذت بخش را هدیه می ‌کند.

  • ساعت کاری: 10:00 تا 20:00
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان Omar Khizanishvili

مرکز خرید جی تی سی – GTC

از دیگر مراکز خرید تفلیس، جی تی سی است که یک مجتمع با برندهای معروف و به روز دنیا است که می توانید محصولات متنوعی نظیر جواهرات، پوشاک بانوان، پوشاک آقایان، لباس های جین، لوازم خانگی، آلات موسیقی، کفش، اسباب بازی، ساعت و… را از آن ها خریداری نمایید. این مرکز خرید در دو طبقه طراحی شده است است و در خیابان وکوئا تفلیس واقع می باشد.

  • ساعت کاری: 11:00 تا 20:00
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان Vekua
بهترین مراکز خرید تفلیس
بهترین مراکز خرید تفلیس

درای بریج مارکت – Dry Bridge Market

یکی از شلوغ ترین بازارهای تفلیس که در تمام روزهای هفته می توانید به آن مراجعه کنید، درای بریج است که در آن می توانید انواع مختلفی از سوغاتی های محلی و دست ساز، انواع و اقسام جواهرات، ظروف نقره، شیشه ای، بدلیجات، فرش و گلیم، انواع خنجر و حتی یادگاری هایی از جمهوری شوروی را می توانید در این بازار پیدا کرده و به عنوان سوغات برای دوستان و نزدیکان خود ببرید. زمان برای مراجعه به بازار درای بریج، آخر هفته هاست. از میدان آزادی تا بازار درای بریج تنها ۲۰ دقیقه پیاده روی پیش روی شما قرار دارد.

  • ساعت کاری: 10:00 تا 22:00
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، میدان آزادی

خیابان پکینی – Pekini Street

خیابانی در شهر تفلیس وجود دارد که شباهت بسیاری به خیابان ولیعصر تهران دارد و در دو طرف آن تعداد زیادی مغازه و نمایندگی های برندهای معروف در آن قرار دارد. از جمله مغازه های محبوبی که در این خیابان وجود دارد مغازه ریور آیلند، Love Moda Lux می توانند بهترین گزینه ها برای خریدهای مناسب و ارزان باشند. از دیگر برندهای معروف موجود در این خیابان می توان به پوما، کالینز، ریباک، لوتو، بنتون، منگو و گارفیلد اشاره کرد. رستوران ها و کافه های فوق العاده ای در این خیابان وجود دارد که می توانید در آن ها خوشمزه ترین وعده های غذایی را میل کنید. فست فودهای مک دونالد، تگزاس و نیویورک برگر نیز گزینه های خوشمزه پیش روی شما هستند.

  • آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان پکینی
بهترین مراکز خرید تفلیس
بهترین مراکز خرید تفلیس

بازار میدان – Median

درست در قلب شهر تفلیس و در زیر میدان این بازار زیرزمینی قرار دارد. این بازار به دلیل بافت فضای سنّتی و محلی آن برای گردشگران بسیار جذاب است. در این مکان گردشگران می‌توانند از وسایل دست‌ساز و آثار هنری مردم تفلیس دیدن کنند و طعم خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های محلی را بچشند. نکته جذاب این بازار این است که گردشگران می‌توانند در حین تماشای آثار تاریخی تفلیس به خرید سوغاتی بپردازند.

  • ساعت کاری: 10:00 تا 22:00
  • آدرس: گرجستان، تفلیس، میدان اسکوار

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨