معرفی بهترین هتل های دبی ، امارات | Dubai

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین هتل های دبی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست با بهترین هتل های دبی با شما خواهیم بود. برای آشنایی بهتر با معروف ترین هتل های دبی در ادامه با ما همراه باشید.

کشور امارات متحده عربی و به خصوص شهر دبی (Dubai) یکی از مقاصد توریستی و گردشگری بسیار محبوب در جهان است. این شهر با چهره لوکس، ساختمان های بلند و حس و حال لاکچری خود گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. دیدنی های دبی فقط معماری های باشکوه و لوکس این کشور نمی باشد، بلکه این کشور به طور کلی رو به پیشرفت بسیار زیادی است و جاذبه های تفریحی متنوعی نیز دارد. دبی به عنوان مقصدی لوکس و گرانقیمت شناخته می شود اما با این حال سفر به آن می تواند سفری مقرون به صرفه باشد و بین ایرانیان بسیار محبوب است.

یکی از مهمترین انتخاب ها قبل از سفر انتخاب هتل محل اقامتتان است. تنوع و تعداد هتل ها در دبی آنقدر زیاد است که هر کس می تواند مطابق بودجه و سلیقه خود هتل دلخواهش را انتخاب کند. در ادامه با ما باشید تا بهترین هتل های دبی را به شما معرفی کنیم. قطعا آشنایی با این لیست به شما در انتخاب هتل برای اقامت در دبی کمک می کند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهترین هتل های دبی

هتل برج العرب دبی | Burj Al Arab Jumeirah

یکی از هتل های لوکس دبی، هتل معروف و نام آشنای برج العرب است. البته با توجه به معروف بودن این هتل باید بدانید که هزینه اقامت در آن هم بسیار بالاست، از همین در صورتی که توان مالی مناسبی دارید این هتل می تواند به عنوان یکی از گزینه های پیشنهادی عالی برایتان مطرح باشد.

بهترین هتل های دبی
بهترین هتل های دبی

در این هتل امکانات در حد بسیار بالایی در اختیار میهمانان است که از جمله ی آن ها می توان به ۹ رستوران مجلل با ویژه ترین غذاها، ۲ استخر روباز در تراس، ۳۲ محل برای آفتاب گیری، یک آکواریوم با ۵۰ گونه ماهی، اتاق کهکشان راه شیری با ۲۹۰۰۰ قطعه کریستال سوآرسکی تنها بخشی از لوکس ترین هتل دبی و حتی جهان می باشد.

تلفن: ۰۹۷۱۴۳۰۱۷۷۷۷

آدرس: امارات، دبی، جاده جمیرا

هتل جمیرا بیچ دبی | Jumeirah Beach Hotel

در میان هتل های ۵ ستاره شهر دبی، هتل جمیرا بیچ هم می تواند به عنوان یکی از گزینه های انتخابی در لیست بهترین هتل های دبی برای ایرانی های قرار بگیرد. مهمانانی که در این هتل اقامت دارند به طور نامحدود می توانند از پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi) استفاده کنند که این هم از دیگر ویژگی های آن است. اتاق های این هتل بزرگ و با امکانات است که اقامت در آن ها را می توان برابر با آرامش دانست.

این هتل یکی از بهترین هتل های دبی برای ماه عسل محسوب می شود، اگر برای ماه عسلتان به دنبال بهترین انتخاب هتل هستید می توانید این هتل زیبا در ساحل جمیرا را برای اقامت خود انتخاب کنید.

تلفن: 97143480000+

آدرس: امارات، دبی، جاده جمیرا

بهترین هتل های دبی
بهترین هتل های دبی

هتل آتلانتیس پالم دبی | Dubai Atlantis Palm Hotel

این هتل ۵ ستاره که در سال ۲۰۰۸ ساخته شده، واقع در جزیره پالم جمیرا در دبی و دارای یک سواحل شنی خصوصی است، یکی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان به خصوص زوج های جوان به شمار می رود و دارای یک منظره خیره کننده از خلیج فارس می باشد. هتل آتلانتیس دارای یک آکواریوم بزرگ هم می باشد که در آن می توانید بازی دلفین ها را تماشا کنید.

تمام اتاق های هتل آتلانتیس پالم دبی الهام گرفته از فرهنگ عربی و اقیانوس آرام و همچنین دارای بالکن با منظره ای زیبا هستند. انواع غذاهای سنتی عربی و بین المللی رستوران های این هتل و انواع نوشیدنی ها در کافه ارائه می شود. مهمانان در این هتل دسترسی مستقیم به بزرگترین پارک آبی در خاورمیانه دارند و برای رسیدن به برج خلیفه نیاز به ۲۵ دقیقه رانندگی خواهید داشت.

تلفن: 97144262000+

آدرس: امارات، دبی، جزیره پالم

هتل جمیرا امارات تاورز | Jumeirah Emirates Towers Hotel

هتل جمیرا یکی از بهترین هتل های دبی است که در لیست هتل‌های ۵ ستاره دبی قرار دارد. این هتل دارای ۴۰۰ اتاق مجهز است که از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی رستوران‌های عالی با غذاهای بین‌المللی اشاره کرد.

بهترین هتل های دبی
بهترین هتل های دبی

اگر شما یکی از کسانی هستید که قصد اقامت در هتل جمیرا تاورز را دارید جالب است بدانید که در هتل جمیرا از سرویس رایگان رفت و برگشت به مراکز خرید دبی، مرکز شهر دبی و … هم برخوردار خواهید بود. با در نظر گرفتن تمامی این نکات، می‌توان گفت که هتل جمیرا یکی از بهترین هتل های دبی است.

تلفن: ۰۰۹۷۱۴۳۳۰۰۰۰۰

آدرس: امارات، جاده شیخ زاید، برجهای امارات

هتل رافلز | Raffles Hotel

یکی دیگر از بهترین هتل های دبی، هتل لوکس رافلز است، این هتل ۵ ستاره دارای ۲۵۲ اتاق است و مرکز خرید وافی دبی که در نزدیکی هتل قرار دارد و با فرودگاه دبی ۱۵ دقیقه فاصله دارد.

هتل رافلز دارای امکاناتی نظیر هم است که بخشی از آن‌ها عبارتند از؛ استخر روباز، سونا، اسپا، ماساژ، جکوزی، منوی ویژه غذای رژیمی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات پرستاری کودک، پارکینگ رایگان، خدمات اتاق VIP و تهویه مطبوع.

تلفن: ۰۰۹۷۱۴۳۲۴۸۸۸۸

آدرس: دبی، بور دبی، وافی مال، جاده شیخ رشید

بهترین هتل های دبی
بهترین هتل های دبی

هتل شانگری لا – Shangri La Hotel

هتل شانگری لا در شیخ زاید دبی قرار دارد. از این هتل تا مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه، ۱۰ دقیقه با ماشین راه است. به فاصله ۵ دقیقه پیاده‌روی از این هتل به ایستگاه مترو خواهید رسید. در فاصله کمتر از پنج دقیقه با ماشین از هتل، پارک ساحلی جمیرا قابل دسترسی خواهد بود. فرودگاه بین المللی دبی تا هتل نیز ۱۵ دقیقه فاصله دارد.

هتل شانگری لا دارای مرکز سلامتی است که در آن امکاناتی مانند اسپا و ماساژ به همراه تب سنتی چین ارائه می‌شود. هتل شانگری لا ۸ غذاخوری نیز دارد. رستوران شانگ پالاس در هتل غذاهای سنتی سرو می‌کند. برای خوردن غذاهای ایتالیایی و دیترانه‌ای می‌توانید به غذاخوری دن آلفونسو در هتل بروید.

تلفن: 97143438888+

آدرس: دبی، بزرگراه شیخ زاید، نزدیک ایستگاه مترو فایننشال

هتل پارک‌ هایت دبی | Park Hyatt Dubai

هتل پارک هایت از دیگر هتل های ۵ ستاره شهر مدرن و بی‌نظیر دبی است که ۲۲۵ اتاق دارد.  پارک هایت یکی از بهترین هتل های دبی است چون  از فرودگاه بین المللی دبی ۲ کیلومتر، از مرکز خرید دبی و برج خلیفه ۱۵ دقیقه با ماشین و از تفرجگاه ساحلی دبی حدودا ۳۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. همچنین امکاناتی که در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است، تجربه خوبی از سفر به دبی برای شما به جا خواهد گذاشت.

بهترین هتل های دبی
بهترین هتل های دبی

از جمله امکاناتی که هتل پارک هایت دبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد عبارت است از اتاق‌های عایق صدا، اینترنت رایگان، سرویس خواب با کیفیت، اتاق‌های تراس‌دار و مبله شده. همه اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، زمین گلف، سالن ورزشی، اجاره خودرو، پارکینگ رایگان، سونا، اسپا، خدمات اتاق VIP، امکانات ویژه معلولین، اتاق سیگار ممنوع، دستگاه قهوه و چای ساز و در حمام و سرویس بهداشتی لوازم آرایشی بهداشتی گوناگونی هستند.

 تلفن: ۰۰۹۷۱۴۶۰۲۱۲۳۴

آدرس: دبی، باشگاه قایق‎‌سواری و گلف

هتل تاج دبی | Taj Dubai Hotel

هتل تاج یکی دیگر از بهترین هتل های دبی است که در مرکز شهر دیره قرار گرفته است. این هتل ۵ ستاره دارای ۲۹۶ اتاق بوده و نکته جالبی که در خصوص آن می‌توان گفت استخر روبازی است که در بام آن وجود دارد است و میهمانان می‌توانند از نمای زیبایی از شهر دبی ببینند. اتاق‌های داخل هتل منظره زیبایی رو به شهر دارند. علاوه برآن چای، قهوه‌ساز و تلویزیون در همه اتاق‌ها موجود است. هتل تاج دارای رستوران‌های متفاوتی است که در آن غذاهای هندی، انگلیسی، غذاهای بین المللی، مدیترانه‌ای ، آسیایی و عربی سرو می‌شود.

از امکانات این هتل در دبی پذیرش ۲۴ ساعته، استخر رو باز هتل تاج دارای تراس آفتاب و محوطه ای جدا برای کودکان است. همچنین مرکز ورزشی و بدنسازی هم از امکانات هتل تاج دبی است. این هتل فضاهای جدایی برای سیگار کشیدن فراهم کرده و سیگار کشیدن در اتاق ها ممنوع است و همچنین ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست. پارکینگ این هتل نیز رایگان است. شما همچنین می‌توانید در مدت زمانی که دراین هتل هستید از اینترنت رایگان استفاده کنید.

تلفن: ۰۰۹۷۱۴۴۳۸۳۱۰۰

 آدرس: دبی، مرکز شهر برج خلیفه

بهترین هتل های دبی
بهترین هتل های دبی

هتل آرمانی دبی | Armani Dubai Hotel

هتل آرمانی هتلی ۵ ستاره و یکی دیگر از بهترین هتل های دبی است که دارای ۱۶۰ اتاق است که هر یک از اتاق ها شامل امکانات نظیر اینترنت و پارکینگ رایگان و دارای سالن ماساژ و اسپای لوکس هستند. این هتل با مرکز خرید دبی پنج دقیقه و از فرودگاه بین‌المللی این شهر هم حدودا ۲۰ دقیقه فاصله دارد.

امکاناتی که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود نظیر سونا، اسپا، ماساژ، جکوزی آب گرم، صبحانه در اتاق، منوی ویژه غذاهای رژیمی، سرویس اتاق‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه معلولین، اتاق خانواده، سالن ورزشی، اتاق عایق صدا، حمام آب گرم هست. راستی ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

تلفن: ۹۷۱ ۴ ۸۸۸ ۳۸۸۸ ۰۰

آدرس: امارات متحده عربی، بلوار شیخ محمد بن رشید، برخ خلیفه

هتل مینا السلام | Mina Al Salam

هتل‌های زیادی در شهر دبی وجود دارد که به جرات می‌توان گفت یکی از دیگری بهتر است؛ هتل مینا السلام یکی از هتل‌ های ۵ ستاره دبی هست که امکانات بسیار خوبی هم دارد. تمامی اتاق‌های هتل مینا السلام دارای استاندارهای بالا و چشم‌اندازی رو به دریا و خلیج هستند. تماشای آب در شهری کویری تضادی هیجان‌انگیز و بی‌نظیر است.

بهترین هتل های دبی
بهترین هتل های دبی

از جمله امکانات هتل مینا السلام دبی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد عبارت از رستوران، فروشگاه، امکانات ورزشی و تفریحی، ساحل اختصاصی، کافی شاپ، پارکینگ، استخر سرباز/سرپوشیده، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، ترانسفر فرودگاهی، امکان نگهداری کودک، استخر و سالن بازی ویژه کودکان، خشکشویی، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، باشگاه بدنسازی، بیلیارد است.

تلفن: ۰۰۹۷۱۴۳۶۶۸۸۸۸

آدرس: امارت متحده عربی، دبی، جاده جمیرا

هتل سوفیتل | Sofitel Hotel

یکی دیگر از هتل‌هایی که در راهنمای بهترین هتل های دبی می‌خواهیم به آن اشاره‌ای داشته باشیم، هتل سوفیتل است. این هتل در فاصله هشت دقیقه‌ای از ساحل جمیران قرار دارد و معماری آن کاملا فرانسوی است. در این هتل لابه‌لای گیاهانی که در باغ آن کاشته شده، گیاهان فرانسوی هم به چشم می‌خورد.

از جمله امکانات این هتل عبارت است از رستوران و کافی شاپ، فروشگاه، پارکینگ، باشگاه بدنسازی و تنیس، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، امکان نگهداری کودک، امکانات ورزشی و تفریحی، ساحل اختصاصی، آسانسور، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، استخر سرپوشیده، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، خشکشویی، سرویس رایگان رفت و آمد و سالن بازی کودکان.

تلفن: ۰۹۷۱۴۴۵۵۶۶۷۷

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جزایر پالم دبی

بهترین هتل های دبی
بهترین هتل های دبی

هتل آدرس مارینا – The Address Dubai Marina

هتل آدرس مارینا یک هتل لوکس و ۵ ستاره در دبی است. این هتل ۲۰۰ اتاق دارد که مجهز به اینترنت رایگان، چای/قهوه ساز، حمام اختصاصی، تلویزیون کابلی/ ماهواره‌ای و نمای زیبا به دبی مارینا هستند. این هتل با ماشین تنها چند دقیقه با مدیا سیتی، اینترنت سیتی و منطقه آزاد جبل علی فاصله دارد. در نزدیکی هتل هم ایستگاه مترو قرار دارد.

این هتل ۵ ستاره و دارای ۲۰۰ اتاق است. امکانات هتل شامل صندوق امانات، سالن اجتماعات، خود پرداز، فروشگاه، استخر رو باز، سونا، اسپا، ماساژ، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، نگه‌داری چمدان‌ها، خدمات دربانی، روزنامه، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه معلولین، سیستم گرمایشی، سالن ورزشی، زمین بازی کودکان، خشکشویی، چک این/چک اوت سریع، صرافی، تهویه مطبوع، محل سیگار کشیدن، وای‌فای (رایگان)، رستوران و پارکینگ رایگان است.

تلفن: 97144367777+

آدرس: دبی مارینا، خیابان المرسا

هتل دارالمسیاف – Jumeirah Dar Al Masyaf

هتل دارالمسیاف دبی یکی دیگر از هتل‌های لوکسی است که در جمیرا قرار دارد. این هتل ۵ ستاره است و یکی از هتل های بسیار لوکس و شیک دبی برای اقامت شما به حساب می آید. این هتل بسیار پرطرفدار در مدینه جمیرا و کنار آب قرار گرفته که یکی از یبایی های منحصر به فرد آن به حساب می آید.

بهترین هتل های دبی
بهترین هتل های دبی

امکانات هتل شامل صندوق امانات، خود پرداز، آرایشگاه، فروشگاه، استخر رو باز، باغ، تراس، زمین تنیس، سونا، اسپا، ماساژ، کلوب کودکان، صبحانه در اتاق، منوی ویژه غذاهای رژیمی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات پرستاری کودک، خدمات اتاق VIP، بوفه، روزنامه، امکانات ویژه معلولین، اتاق خانواده، سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، زمین بازی کودکان، خشکشویی، تنیس روی میز، کتابخانه، ترنسفر فرودگاهی، اجاره خودرو، چک این/چک اوت خصوصی، اتاق بازی، زمین گلف، صرافی، تهویه مطبوع، اسکواش، فروشگاه هدیه، کلوب شبانه/دی جی، حمام آب گرم، سکوی شیرجه، بادسواری، قایقرانی، پارک آبی، واکس کفش، ساحل خصوصی، وای فای (رایگان) و رستوران است.

تلفن: 97143668888+

آدرس: دبی، مدینه جمیرا، خیابان پادشاه سلمان بن عبد العزیز آل سعود

هتل شیراتون جمیرا بیچ دبی | Sheraton Jumeirah beach

از میان هتل های شهر دبی یکی دیگر از گزینه هایی که می تواند جز بهترین هتل های دبی برای ایرانیان باشد، هتل شیراتون است. این هتل ۵ ستاره، در ساحل خصوصی دبی مارینا قرار دارد و مشرف به خلیج فارس است و با ۳ دقیقه پیاده‌روی به ساحل خواهید رسید.

از امکانات ویژه این هتل می‌توان از این موارد یاد کرد: ارائه سرویس‌های ۲۴ ساعته به مسافران تور دبی، رستوران‌هایی با انواع غذاهای آسیایی، ایتالیایی و بین‌المللی را شامل می شود.

تلفن: ۰۹۷۱۴۳۹۹۵۵۳۳

آدرس: امارات، دبی، جاده الصفوح

هتل جمیرا زعبیل سرای – Jumeirah Zabeel Saray 

هتل جمیرا زعبیل سرای هتلی 5 ستاره می باشد و یکی دیگر از هتل‌ های لوکس دبی به شمار رفته که در قسمت غربی منطقه جمیرا پالم قرار دارد و شما گردشگران از اتاق ‌های این هتل می ‌توانید نمایی زیبا از خلیج فارس را ببینید و اینکه اتاق ‌های این هتل مجلل بالکن اختصاصی دارند و به سبک عثمانیطراحی و دیزاین شده اند. این هتل 10 رستوران دارد که انواع غذاهای ترکی، استانبولی، ایتالیایی و سایر غذاهای بین المللی در آن‌ ها سرو می‌ شود.

بهترین هتل های دبی
بهترین هتل های دبی

همچنین جالب است بدانید که از هتل تا ساحل 3 دقیقه پیاده‌ روی لازم است و همچنین سرویس رفت و برگشت از هتل به وایلد وادی ، مدینة جمیرا، هتل جمیرا بیچ، برج خلیفه، مرکز شهر دبی و DIFC برای رفاه حال مسافران وجود دارد و اینکه قیمت هتل نیز در برابر خدمات و امکاناتی که ارائه می ‌کند مناسب می باشد.

تلفن: 97144530000+

آدرس: دبی، جزیره پالم جمیرا

هتل اوبریو | The Oberoi Dubai

یکی از بهترین هتل‌ های دبی که چشم انداز بی‌نظیری هم از برج خلیفه دارد، هتل ۵ ستاره اوبریو است. این هتل ۲۵۲ اتاق با فضای گرم و دوست داشتنی دارد و انتخابی بسیار مناسب برای ایرانیان محسوب می شود.

از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به صندوق امانات، خودپرداز، استخر روباز، اسپا، ماساژ، سالن ورزشی و پارکینگ و اینترنت رایگان پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، خدمات دربانی، خدمات پرستاری کودک، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه معلولین و اتاق خانواده اشاره کرد. لازم به ذکر است که بگوییم قیمت هتل اوبریو به نسبت خدمات آن بسیار مناسب است.

تلفن: ۰۰۹۷۱۴۴۴۴۱۴۴۴

آدرس: دبی، خیابان الامال، مرکز اوبریو

بهترین هتل های دبی
بهترین هتل های دبی

هتل آسیانا | Asiana Hotel

از هتل ۵ ستاره آسیانا هم می توان به عنوان یکی دیگر از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان نام برد. این هتل که از قیمت مناسب ترین به نسبت دیگر هتل های معرفی شده در دبی برخوردار است در منطقه دیره قرار دارد و از متروی صلاح الدین تنها ۵ دقیقه فاصله نیز دارد.

این هتل دارای اتاق های مدرن و بسیار شکیلی می باشد و امکانات رفاهی عالی در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ۵ رستوران‌ آسیانا نیز به‌ دلیل حضور گردشگران زیاد از سراسر جهان، غذاهای آسیایی و البته محلی و بین المللی همواره در میز غذای این هتل آماده است.

تلفن: ۰۹۷۱۴۲۳۸۷۷۷۷

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جاده صلاح الدین، دیره، نزدیک مرکز خرید ریف

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨