تور مجازی سانتورینی
تور مجازی سانتورینی

تور مجازی جزیره زیبای سانتورینی به صورت 360 درجه

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی سانتورینی

سانتورینی با نام قدیمی ثرا، جزیره‌ای یونانی واقع در دریای اژه است که در میان محبوب‌ترین جزایر این کشور قرار دارد. با سفر به این جزیره، هرآنچه را که از چنین مکانی انتظار دارید خواهید یافت. در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی سانتورینی آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشدید به کشور یونان سفر کنید در این با سفر مجازی به این جزیره با ما همراه باشید.

جزیره سانتورینی؛ زیباترین و باشکوه‌ترین جزیره یونان

سانتورینی جزیره‌ای افسانه‌ای است که به خانه‌های زیبای سفید و غروب زیبایش معروف است. سانتورینی را می‌توان به عنوان نمادی از یونان معرفی کرد و بهتر است بدانید این جزیره در سال ۲۰۱۱ بر اساس رتبه بندی BBC به عنوان زیباترین جزیره دنیا شناخته شد. ساحلی زیبای سانتورینی با شن‌های زیبا و نرمش، در کنار آبی بی کران دریای مدیترانه، صحنه‌ای است که چشم شما را خیره خواهد کرد.

تور مجازی سانتورینی
تور مجازی سانتورینی

 آب و هوای سانتورینی

فصل گردشگری در سانتورینی از اول آوریل (10 فروردین) یا حوالی عید پاک یونانی (16 آوریل) آغاز می شود. از دسامبر تا مارس (آذر تا فروردین) به دلیل داشتن هوای سردتر، بارش باران و وزش باد، سانتورینی از لحاظ گردشگری رونق ندارد.   زمان ایده آل برای سفر به سانتورینی ، با آب و هوا معتدل، قیمت های پایین تر و شلوغی کمتر، آوریل تا ژوئن (فروردین تا تیر) همچنین سپتامبر تا اکتبر (شهریور تا آبان) است. به طور کلی در ماهای ژانویه،فوریه،مارس،آوریل و مه آب و هوای سانتورینی خوب و معتدل است. ماهای مارس، آوریل، مه، ژوئن، جولای، آگوست، سپتامبر، اکتبر و نوامبر فصل گرم این شهر را می سازند.

           

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


امیدواریم که از تور مجازی جزیره زیبای سانتورینی لذت برده باشید. لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره سانتورینی با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)