بهترین رستوران های دوحه ، پایتخت قطر | Qatar

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین رستوران های دوحه

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست بهترین رستوران های دوحه را خواهیم داشت. برای آشنایی با معروف ترین رستوران های قطر در ادامه با ما همراه باشید.

قطر (Qatar) کشوری در جنوب غربی قاره آسیا در منطقه خاورمیانه و در شرق شبه‌جزیره عربستان، و در بخش جنوبی خلیج فارس واقع شده ‌است و پایتخت آن، دوحه است. در طول سفر به مقاصد مختلف با فرهنگ، آداب و رسوم و غذاهای یک کشور آشنا می شوید. غذاها و شیرینی های عربی و کشورهای حاشیه خلیج فارس آوازه زیادی در سراسر دنیا دارند. بنابراین یکی از لذت های سفر امتحان کردن غذاهای کشور مقصد است.

رستوران های قطر از تنوع بسیاری برخوردار است. بدون شک بخش قابل توجهی از لذت سفر به هر شهری چشیدن طعم و مزه خوراکی­‌های آن شهر است. شکم‌گردی یک تجربه‌ی توریستی ناب است. برای انتخاب در میان رستوران های قطر، گزینه‌­های متعددی دارید، از غذای خاورمیانه­‌ای تا ژاپنی، چینی و فرانسوی، این کشور و پایتخت آن تمام سلیقه ها را پاسخگوست. در ادامه شما را با بهترین رستوران های دوحه آشنا می کنیم.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


رستوران های معروف قطر

رستوران الهوبارا – Al Hubara Restaurant

رستوران الهوبارا یکی از بهترین، پرترددترین و محبوب ترین رستوران های ساخته شده در قطر می باشد. این رستوران انواع غذاهای عربی، مدیترانه ای، بین المللی و محلی را به مشتریان ارائه می دهد. در رابطه با این رستوران این نکته قابل ذکر است که این مجموعه واقع شده در هتل شرایتون می باشد و دارای کارکنانی بسیار مهمان نواز و همچنین مودب می باشد. حتی اگر در این هتل شیک و لوکس نیز اقامت نداشتید می توانید به رستوران آن رفته و صبحانه یا عصرانه ای لذیذ در آن میل کنید.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: Al Corniche, Doha, Qatar

بهترین رستوران های دوحه
بهترین رستوران های دوحه

باغ رستوران النافوره – Alnafourah Garden

در این رستوران انواع غذاهای مدیترانه ای، عربی، لبنانی، بین المللی و محلی پخته می شود. این نکته قابل ذکر است که این رستوران در باغی سرسبز و زیبا و دنج ساخته شده است. در این رستوران می توانید با خیال راحت به همراه خانواده تان اوقاتی لذت بخش را داشته باشید، زیرا سرویس دهی بسیار بالایی دارند و محیطی آرام برای لذت بردن از حضورتان تجربه خواهید کرد.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: Al Matar St, Doha, Qatar

رستوران عربی الشرفه – Al Shurfa Arabic Restaurant

رستوران عربی الشرفه نیز یکی دیگر از محبوب ترین رستوران های عربی دوحه و از محیط هایی است که مسافران برای خوردن غذاهای لذیذ عربی، لبنانی،بین المللی، محلی و… به آنجا می روند. محیط این رستوران بسیار عالی و دنج و آرام می باشد و با حضور خود در آن می توانید نهایت لذت را ببرید.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: Al Jomrok Boutique Hotel Souq Waqif, Doha, Qatar

بهترین رستوران های دوحه
بهترین رستوران های دوحه

رستوران کیو لانج – Q Lounge & Restaurant

رستوران کیو لانج به عنوان یکی از گران قیمت ترین رستوران های کشور قطر شناخته شده می باشد. برای رفتن به این رستوران که بر روی آب می باشد ابتدا باید به جزیره بنانا بروید و سپس وارد رستوران مدنظر شوید. محیط این رستوران بسیار دلچسب و آرام بخش می باشد و با حضور خود در آن علاوه بر نوش جان کردن غذاهای لذیذ آنجا می توانید از محیط آن نیز بسیار لذت ببرید.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: Banana Island، Qatar

رستوران هانترز روم اند گریل – Hunters Room & Grill Doha

یکی دیگر از رستوران های با کیفیت در قطر می باشد که انواع غذاهای لذیذ را به مشتریان ارائه می دهد. این رستوران دارای کادری مجرب و مهمان نواز می باشد و در هنگام حضورتان در انجا آرامش خاصی را نیز تجربه خواهید کرد. گل‌ها و گیاهان این رستوران نیز فضای آرام بخشی را به محیط می بخشند و لذت حضورتان در آنجا را چندین برابر می کنند. بسیاری از مشتریان معمولا برای یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین غذاهای این رستوران که استیک آن می باشد به آنجا می روند.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: Salwa Road, Bin Mahmoud South, Zone 23, Doha, Qatar

بهترین رستوران های دوحه
بهترین رستوران های دوحه

رستوران واین – Vine Restaurant

رستوران واین ترکیبی از آرامش میزبانی عربی را با همه چیزهای عالی درباره غذاهای بین المللی ارائه می کند. محیط داخلی این رستوران از سنگ مرمر سفید پوشانده شده است و این محیط با نور پنجره های منحنی بزرگ و بلند روشن می شوند. منوی کباب های روز جمعه این رستوران بسیار مشهور هستند و از بهترین گوشت دنده موجود در شهر برای پخت آن ها استفاده می شود. علاوه بر غذای خوب، چشم انداز فراگیر و بزرگی از خلیج فارس از روی بالکن این رستوران می تواند یک راه عالی برای شروع تعطیلات آخر هفته شما باشد.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: St Regis، Doha, Qatar

رستوران بندر عدن – Bandar Aden Restaurant

بندر عدن یک رستوران خاورمیانه ای است. در میان رستوران های دوحه ی قطر از هر ملیتی یک رستوران پیدا می کنید. این رستوران با معماری بازارهای شرقی، محل فوق العاده ­ای برای غذا خوردن است. «بندر عدن» رستورانی است که با پخت و پز یمنی مشتریان زیادی دارد. مشتریانی که علاقه مند هستند روی زمین بنشینند و حجم زیادی از برنج و گوشت را در یک دیس در کنار یکدیگر بخورند. همچنین خورشت ­های این رستوران بسیار عالی هستند.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: Abdullah Bin Jassim St, Doha, Qatar

بهترین رستوران های دوحه
بهترین رستوران های دوحه

رستوران پریسا – Parisa Restaurant

رستوران ایرانی پریسا که در کوچه‌های بازار واقف قرار دارد، با فضای داخلی پیچیده‌اش که با آینه کاری‌های پیچیده و آثار هنری نقاشی شده با دست پوشیده شده است، ضیافتی شاهانه را برای شما فراهم می کند. این رستوران با ارائه طیف وسیعی از غذاهای ایرانی، بازدیدکنندگان را به سمت خود می کشاند. طعم بی نظیر غذاها و زیبایی فضای رستوران اوقاتی لذتبخش را برایتان فراهم می کند. توصیه می شود قبل از رفتن رزرو انجام دهید.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: 7GPM+VC8, Doha, Qatar

رستوران میکونوس دوحه – mykonos doha

میکونوس یک رستوران اصیل یونانی در نزدیکی ساحل دوحه است که یکی از بهترین چشم اندازهای موجود را به شهر دارد. این رستوران غذاهای متعدد یونانی را در محیطی با طراحی مدیترانه ای به مشتریان عرضه می کند. منوی این رستوران از غذاهای سنتی زیادی تشکیل شده است. یکی از بهترین غذاهای پیشنهادی این رستوران گوشت کبابی خوابانده شده در مواد معطر به همراه زاتزیکی خامه ای و خوش بو است.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: Street 900, Bldg. No. 25, Zone 61 Al Dafna, Doha, Qatar

رستوران ایدام – IDAM

رستوران ایدام یک رستوران فرانسوی در میان رستوران های قطر است. این رستوران سبک غذاهای آلن دوژس سرآشپز معروف فرانسوی را دارد. این رستوران در موزه ی هنرهای اسلامی واقع است. خرچنگ آبی و یا گوشت ترد شتر، قارچ سیاه خوراکی و سوفله ی سیب زمینی از پیشنهادات بسیار جذاب این رستوران است. هم چنین می توانید تسلیم سرآشپز شوید و اجازه دهید او بهترین گزینه های خود را از منوی «تجربه شده ها» برای شما انتخاب کند.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: Museum of Islamic Art, 5th Floor، Corniche Promenade, Doha, Qatar

بهترین رستوران های دوحه
بهترین رستوران های دوحه

کافه رستوران اور گرین ارگانیکس – Evergreen Organics

اور گرین ارگانیکس را باید اولین کافه گیاهی دوحه دانست که زاییده ی فکر دو جوان قطری است و در مروارید قطر واقع شده است. این دو جوان علاقه مند به تغییر و بهبود سلامت مردم بودند. در این کافه همه چیز گیاهی و سبز است. تمام غذاهای این کافه در آشپزخانه ی آن درست می­ شود. حتی سس و ترشیجات این رستوران هم ارگانیک است. غذاهای منوی این کافه کاملا بیانگر مفهومی هستند که این کافه بر اساس آن بنا شده است. در این رستوران از سالادهای سالم، برگر، ساندویچ، تاکوی گیاهی و غذاهایی در این سبک لذت ببرید.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: The Pearl, Mercato – Palazzo 1, Doha, Qatar

بهترین رستوران های دوحه

رستوران زنجیره‌ای آسیا لایو – Asia Live

آسیا لایو یک رستوران زنجیره‌ای با غذاهای شرقی است که در آسیا مشهور است. این رستوران بسیار دنج و راحت است و با غذاهای خوشمزه‌ی خود شما را به شرق دور می­‌برد. «دراگن رول» یکی از بهترین غذاهای این رستوران است. این رستوران در هتل مرییت دوحه قرار گرفته است.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: Omar Al Mukhtar Street, Area 61, Street #850, Doha, Qatar

رستوران روبی وو – Ruby Wu’s

رستوران روبی وو یک رستوران چینی است که غذاهای اصیل چینی عرضه می کند وشامل مواردی مانند دامپلینگ های بخارپز مرغ و میگو (siew mei) و مخلوط میگو و بادام هندی سرخ شده سیچوان نیز می شود. این رستوران با نزدیک بودن به بسیاری از مراکز تفریحات شبانه دوحه می تواند یک گزینه ایده آل برای توقف پیش از شروع زندگی شبانه در قطر باشد.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: Salwa Road, Intersection of، C Ring Rd, Doha, Qatar

بهترین رستوران های دوحه
بهترین رستوران های دوحه

خانه بیجینگ – Beijing House Restaurant

خانه بیجینگ یک رستوران چینی در دوحه است. این رستوران کوچک، دکوری ساده و مینیمال دارد. یک دکور مینیمال که فضای دوست داشتنی و گرمی به این رستوران داده است. کیفیت غذاهای این رستوران بی نظیر است. خانه ی بیجینگ را در محله ی بروای دوحه پیدا می کنید.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: 6H7H+4VQ, Doha, Qatar

رستوران هوانگ – Hwang

هوانگ هم یکی دیگر از رستوران های شرقی دوحه است. اگر شما طرفدار غذای آسیایی هستید، حتما به این رستوران بروید. در این رستوران فقط یک غذای خوب آسیایی نمی ­خورید؛ بلکه این غذای بی ­نظیر و فوق العاده ی آسیایی را در یک مکان زیبا و شیک با منظره ای فوق العاده میل می­ کنید.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: InterContinental Doha The City Off Al Wahda Road, West Bay 22178، Qatar

رستوران بان تای – Baan Thai Restaurant

رستوران تایلندی بان تای به‌ خاطر یکی از غذاهای شرقی‌اش معروف است. کاری سبز تایلندی یکی از غذاهای خوشمزه در این رستوران است که امتحان آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوست دارید غذاهای لذیذ تایلندی را امتحان کنید حتما سری به این رستوران بزنید.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: Furousiya Street, Ar-Rayyan, Qatar

رستوران زنجیره ای نوبو – Nobu Doha

نوبو رستوران بین المللی ژاپنی است که از لحاظ معماری بسیار قابل توجه است و در هتل فورسیزن دوحه واقع شده است. این جا شعبه ای از رستوران سرآشپز ژاپنی «نوبو ماتسویزا» است. شکل ساختمان همانند صدفی است که منظره ی شهر از بالای این رستوران کاملا دیده می ­شود. غذا در این رستوران بسیار عالی و البته گران است اما کیفیت غذای آن ارزش دارد که یک بار امتحانش کنید.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: Diplomatic St, Doha, Qatar

بهترین رستوران های دوحه
بهترین رستوران های دوحه

خانه استیک پرایم – Prime Steakhouse

رستوران پرایم یک مقصد ایده آل برای دوستداران استیک است و به تازگی نیز در پایان سال ۲۰۱۳ برنده جایزه بهترین خانه استیک دوحه شده است. ویژگی این رستوران این است که در آن وعده های غذایی بزرگ و حجیمی ارائه می شود که همه آن ها از بهترین بخش های گوشت که به بهترین وجه پخته شده تهیه می شود. علاوه بر استیک گوشت، گزینه های متنوعی از غذاها برای مشتریان قابل دسترسی است که شامل خوراک جگر چرب، خوراک دنده ویژه بره، کارپاچیوی گوشت و ماهی خاردار دریایی می شود.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: InterContinental Doha The City, Off Al Wahda Road، Doha, Qatar

رستوران آرگان – Argan Restaurant

رستوران آرگان رستورانی مراکشی است که در هتل بوتیک بازار واقف واقع شده است. در رستوران آرگان لذت ناب غذاخوردن در دل دکوری سنتی را تجربه کنید. در آرگان غذاهای فوق العاده ی مراکشی با طبخی بی نظیر سرو می­ شود. غذای دریایی تاجین که یک غذای مغربی است در این رستوران طرفداران زیادی دارد. انتخاب­ های بسیار دیگری در این رستوران از سوپ و سالاد تا مزه های شمال آفریقا وجود دارد.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: Boutique Hotel Souq Waqif, Doha, Qatar

آشپزخانه کونتری ریک – Ric’s Kountry Kitchen

آشپزخانه کونتری ریک یک رستوران آمریکایی در دوحه قطر است. این رستوران که از سال ۱۹۹۷ افتتاح شده است و یکی از قدیمی ترین رستوران های کل این کشور به حساب می آید. در آشپزخانه کونتری ریک همه چیز از نان گرفته تا خود همبرگر به صورت خانگی تهیه می شود. به غیر از برگرهای بزرگ، پنکیک، استیک و صبحانه های این رستوران، آشپزخانه کونتری ریک برای کیفیت پای سیب خود نیز مشهور است.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: Ground Floor, C-Ring Road, Al Emadi Financial Square Bldg. No.2, Doha, Qatar

رستوران زعفران – Saffron Lounge

رستوران زعفران که چهار سال پیاپی موفق به بردن جایزه بهترین رستوران هندی سال شده است، به عنوان یکی از بهترین رستوران های هندی در سراسر قطر به حساب می آید. این رستوران در سال ۲۰۰۹ و توسط سرآشپزی به نام وینت باتیا که دارای رتبه میشلین در آشپزی است راه اندازی شده است و تلفیقی از غذاهای مختلف منطقه را ارائه می کند. غذایی که بیش از هر وعده دیگری در این رستوران به شما پیشنهاد می کنیم، گوشت دنده بره تنوری است. پس از صرف غذا نیز سالن چای خوری این رستوران می تواند گزینه ها و عطرها و طعم های مختلفی از چای را به شما ارائه کند.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: Katara Cultural Village، Doha, Qatar

بهترین رستوران های دوحه
بهترین رستوران های دوحه

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨