معرفی بهترین هتل های قطر | Qatar

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین هتل های قطر

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بهترین هتل های قطر خواهیم گفت. برای آشنایی با بهترین هتل های قطر و دوحه در ادامه با ما همراه باشید.

قطر (Qatar) کشوری در جنوب غربی قاره آسیا در منطقه خاورمیانه و در شرق شبه‌جزیره عربستان، و در بخش جنوبی خلیج فارس واقع شده ‌است. پایتخت آن، دوحه است. قطر مرز مشترک زمینی با عربستان سعودی، و مرز آبی با کشورهای ایران، کویت، عراق، عربستان، بحرین و امارات متحده عربی دارد. این کشور تا سال ۱۹۷۱ تحت‌الحمایه بریتانیا بود. پس از استقلال در سال ۱۹۷۱ به سبب درآمدهای سرشار نفتی و گاز طبیعی، این کشور تبدیل به یکی از ثروتمندترین کشورهای منطقه شد. مجله فوربز نیز قطر را ثروتمندترین کشور جهان معرفی کرده ‌است. قطر بالاترین شاخص توسعه انسانی بین کشورهای جهان عرب را داراست. این کشور بالاترین درآمد سرانه را در جهان دارد.

کشور قطر به ۱۰۰ مقصد مختلف در سرتاسر جهان متصل و از این بابت یک نقطه حمل و نقل بسیار شلوغ است؛ در واقع فرودگاه بین‌المللی Hamad به سرعت به یک دروازه جهانی برای مسافران خارجی تبدیل شده است. قبل از سفر به هر مقصدی یکی از مهمترین انتخاب ها انتخاب هتل و محل اقامت است که شما می توانید با توجه به بودجه تان از هتل 5 ستاره تا 3 ستاره را انتخاب کنید. در ادامه شما را با بهترین هتل های قطر آشنا می کنیم.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهترین هتل های قطر

هتل سنت رجیس دوحه – The St. Regis Doha

هتل اس تی رجیس دوحه با وجود معماری عربی و خاص یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره قطر جهت اقامت است. هنگام اقامت در هتل اس تی رجیس دوحه می‌توانید از سالن‌های اسپا مخصوص و خدمت ماساژ استفاده کنید یا در ساحل اختصاصی هتل حمام آفتاب بگیرید. چشم انداز زیبای این هتل سبب می‌شود که اقامت طولانی مدت برای مسافران لذت بخش باشد و خودشان را مانند مرواریدی در میان دریا تصور کنند.

بهترین هتل های قطر
بهترین هتل های قطر

غذاهایی که در هتل سرو می‌شوند طعم و مزه بخصوصی دارند و با دستور بهترین سرآشپزهای دنیا طبخ شده‌اند. هتل اس تی رجیس دوحه دارای استخر در فضای باز، اتاق­ هایی با بهترین دیزاین عربی و زمین تنیس است.

تمامی اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع هوا هستند تا مسافران بتوانند هنگام اقامت در قطر از آرامش کامل برخوردار باشند. همچنین درون اتاق‌ها تلویزیون‌های 42 اینچی تعبیه شده‌اند تا هنگام استراحت نیز گردشگران بتوانند برنامه‌های دلخواهشان را تماشا کنند.

هتل موندریان دوحه – Mondrian Doha

هتل موندریان دوحه نیز یکی دیگر از بهترین هتل‌های 5 ستاره قطر جهت اقامت است. این هتل به عنوان یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های خاورمیانه دارای مراکز مجهز اسپا و ماساژ برای مسافران می‌باشد. هتل موندریان دوحه در نزدیکی West Bay Lagoon قرار دارد و محل مناسبی برای تست غذاهای متنوع و تفریحات شبانه می‌باشد. همچنین با وجود این که هتل موندریان در نزدیکی برج‌های Zig Zag و در قلب خلیج عربی ساخته شده است، امکان دسترسی به شهر لوسیل و مراکز مالی و تجاری را به خوبی برای گردشگران فراهم می‌کند.

بهترین هتل های قطر
بهترین هتل های قطر

طراحی خاص و منحصر به فرد، سالن تناسب اندام 24 ساعته و سرو غذاهای بین المللی با بهترین کیفیت ممکن، سبب می‌شود که گردشگران به هتل موندریان دوحه هنگام اقامت در قطر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

برای شنا کردن در فضای باز می‌توانید از استخری که بر فراز پشت بام هتل موندریان دوحه وجود دارد استفاده کنید. این هتل در 24 طبقه طراحی شده و دارای 211 اتاق و 59 سوئیت است. همچنین سالن رقص 2000 مترمربعی زیبا و آسانسوری از جنس طلای 24 عیار از دیگر ویژگی‌های بارز این هتل می‌باشد.

هتل شرایتون گرند دوحه – Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel

این هتل که یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های 5 ستاره قطر است در سال 1982 ساخته شده و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل شرایتون گرند دوحه نیز یکی دیگر از بهترین هتل‌های قطر جهت اقامت گردشگران و مسافران قطر می­باشد. این هتل دارای نمای ظاهری هرمی شکل بوده و در نزدیکی رستوران La Veranda که یک رستوران مخصوص برای سرو انواع غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا و پاستا می‌باشد واقع شده است.

بهترین هتل های قطر
بهترین هتل های قطر

همچنین Irish Harp که یک محل شناخته شده برای تفریحات شبانه است در نزدیکی این هتل قرار دارد و گردشگران می‌توانند تا پاسی از شب در این محل به تفریح بپردازند و سفر مهیج‌تر و جذاب‌تری را به قطر تجربه کنند.

این هتل تنها سه دقیقه با ساحل فاصله دارد و مسافران هنگام اقامت در این هتل پنج ستاره می‌توانند از تماشای دریای نیلگون هنگام صرف یک چای عصرانه در اتاقشان لذت ببرند. اگر به شنا علاقه‌مند هستید می‌توانید در ساحل اختصاصی و استخرهای هتل به شنا بپردازید. همچنین رستوران این هتل با وجود بهترین سرآشپزهای دنیا انواع غذاهای مدیترانه‌ای، ایتالیایی و آسیایی را به مسافران ارائه می‌کند.

از دیگر هتل های لوکس و شیک دوحه پایتخت قطر می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

هتل های 5 ستاره

  • هتل هیلتون دوحه – Hilton Doha Hotel
  • هتل سیتی سنتر روتانا دوحه – City Centre Rotana Doha Hotel
  • هتل جی دبلیو ماریوت مارکویس سی تی سنتر دوحه – JW Marriott Marquis City Center Doha
  • هتل و ویلای گرند حیات دوحه – Grand Hyatt Doha Hotel & Villas
  • ویندهام گرند ریجنسی دوحه – Wyndham Grand Regency Doha
  • هتل فور سیزنز دوحه – Four Seasons Hotel Doha
  • هتل مارسا مالاز کمپینسکی – Marsa Malaz Kempinski
  • هتل کرون پلازا وست بی دوحه – Crowne Plaza Doha West Bay
  • هتل میلنیوم دوحه – Millennium Hotel Doha
  • هتل د ریتز کارلتون – The Ritz-Carlton
  • هتل دبلیو دوحه – W Doha Hotel

هتل های 4 ستاره

  • هتل مرکور گرند سیتی سنتر – Mercure Grand Hotel Doha City Centre
  • هتل بست وسترن پلاس دوحه – Best Western Plus Doha Hotel
  • هتل هالیدی این دوحه – Holiday Inn Doha
  • هتل ازدان – Ezdan Hotel
  • هتل عشریج – Asherij Hotel

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨