هتل دی گلس کانادا
هتل دی گلس کانادا

هتل یخی دی گلس در شهر کبک کانادا | Canada

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل دی گلس کانادا

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با هتل دی گلس کانادا ، هتلی یخی در شهر کبک آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

یکی از هیجان‌ انگیزترین تجربیات هر شخصی می‌تواند اقامت یا بازدید از هتلی باشد که تنها سه ماه از سال دایر است، هتلی ساخته شده از یخ که اولین هتل یخی آمریکای شمالی نیز به شمار می‌آید.

هتل دی گلاس (hotel de glace) یا هتل یخی در شهر کبک کشور کانادا قرار دارد. این هتل با استفاده از ۱۵ هزار تن برف و بیش از ۵۰۰ هزار تن یخ ساخته شده است. با توجه به اینکه مصالح به کار رفته در این هتل یخ و برف است، هر ساله با آغاز فصل زمستان و به مدت یک ماه، طراحی این هتل تغییر می‌یابد. هتل یخی کبک که اولین بار سال 2001 افتتاح شد.

هتل دی گلس کانادا

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


50 کارگر این هتل را طی 45 روز مطابق با افسانه‌ها و داستان‌های کودکانه با دیوارهایی به ضخامت بیش از 4 متر می‌سازند. هرچند ماه ژانویه این برف‌ها و یخ‌ها آب می‌شوند. دکوراسیون هتل کاملا از یخ تشکیل شده است از جمله مجسمه‌ها و تخت‌ها. هتل یخی دارای ۳۶ اتاق است که با دکوراسیون کاملا یخی ساخته شده است. بازدید کنندگان با ظروف یخی پذیرایی می شوند و می توانند از وسایل تشکیل شده از یخ استفاده کنند.

یخ های به کار رفته در بخش های مختلف این هتل و اتاق های آن به قدری شفاف هستند که شما هرگز گمان نمی کنید که این ها یخ باشند بلکه شیشه در نظر شما جلوه خواهد کرد و همانند آینه در برابر شما خواهد درخشید. هتل یخی الهام گرفته شده از قصرهای داستان‌های کودکانه طراحی شده و همه ساله میزبان هزاران گردشگر از اقصی نقاط جهان است.هتل دی گلاس، از جمله هتل‌های خاص جهان به شمار می‌آید و به قطب گردشگری کشور کانادا و شهر کبک شهرت یافته است.

هتل دی گلس کانادا

امکانات هتل 

این هتل امکاناتی را در نظر گرفته است که افراد علیرغم این که در اتاق های یخی هستند سرما را احساس نکنند؛ شما می توانید از کیسه های خواب بسیار گرم و راحتی که در اتاق ها در اختیار شما قرار داده شده است استفاده کنید.

بنای دی گلس در سال 2001 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون مسافران بسیار زیادی را پذیرایی کرده است. هم چنین شما اگر نخواهید در این اتاق ها اقامت داشته باشید می توانید فقط از بخش های مختلف هتل بازدید کنید. هتل دی گلس در فاصله چند دقیقه ای با کبک واقع شده است و دسترسی به آن برای شما راحت خواهد بود.

هتل دی گلس کانادا



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)