نحوه گرفتن وقت سفارت هلند و سفارت فرانسه+ دریافت انواع ویزا به صورت فوری با کمترین هزینه

کشورهای زیبای هلند و فرانسه به عنوان پرطرفدارترین مقاصد برای مهاجرت و سفر تفریحی معرفی شده اند. این دو کشور جاذبه های تفریحی، فرهنگی و گردشگری فوق العاده زیبایی دارند. با سفر به این دو کشور چاشنی جدیدی از هیجان و لذت را تجربه خواهید کرد. فرانسه و هلند، جزء کشورهای مدرن و پیشرفته در جهان می باشند‌. برای مهاجرت تحصیلی و حتی کاری می توانید این دو کشور را انتخاب کنید. هلند و فرانسه بهترین موقعیت های شغلی را در اختیار مهاجرین عزیز قرار می دهند. اولین و کلیدی ترین گام برای دریافت ویزا از این دو کشور، دریافت وقت از سفارت می باشد. ویزا در انواع مختلفی برای این دو کشور صادر می شود. شما بر اساس هدف خود از سفر به این کشورها می توانید ویزای مربوط را دریافت کنید. از انواع ویزاهای کشور هلند و فرانسه می توان به ویزای کاری، تحصیلی و سفر اشاره کرد‌. نحوه گرفتن وقت سفارت هلند و فرانسه نیاز به تدارکات خاصی ندارد. برای تعیین وقت سفارت فرانسه به صورت حضوری و اینترنتی می توانید اقدام کنید. ابعادی جدیدی از موفقیت در انتظار افرادی که جهت تحصیل و سفر این دو کشور را انتخاب می کنند. برای قرار گرفتن در مدار پیشرفت همین روز نسبت به دریافت وقت اقدام نمایید.

نحوه گرفتن وقت سفارت
نحوه گرفتن وقت سفارت

نحوه گرفتن وقت سفارت هلند+ بررسی تمامی مراحل مربوط:

هلند نیز همانند دیگر کشورهای اروپایی شرایط خاص و متفاوتی را برای دریافت ویزا در نظر گرفته است. برای سفرهای تفریحی و حتی مهاجرت به این کشور باید نسبت به دریافت ویزا اقدام کنید. شرایط و نحوه گرفتن وقت سفارت هلند جهت اخذ انواع ویزا بسیار راحت و آسان می باشد. شما به دو صورت حضوری و اینترنتی می توانید نسبت به دریافت وقت از این سفارت اقدام کنید. برای صرفه جویی در عنصر زمان و جلوگیری از پرداخت هزینه های مازاد می توانید به صورت اینترنتی نسبت به گرفتن و تعیین وقت اقدام کنید. تحت چنین شرایطی در کوتاه ترین زمان ممکن موفق به دریافت وقت خواهید شد. این کشور تمامی اقدامات اینترنتی مربوط دریافت وقت سفارت هلند را به کارگزاری رسمی و معتبر vsf سپرده است. شما از طریق این کارگزاری در عرض چند دقیقه موفق به دریافت وقت خواهید شد. مراحل مربوط به دریافت وقت به صورت اینترنتی بسیار راحت و آسان می باشد.

در کمتر از چند دقیقه موفق به رزرو وقت خواهید شد. همچنین برای رزرو وقت به صورت حضوری می توانید به کارگزاری vsf در شهر تهران مراجعه کنید. آدرس دقیق وی اس اف در تهران به نشانی تهران، خیابان پاسداران، خیابان موسوی، مجتمع هروی سنتر، طبقه چهارم است. هر یک از افرادی که قصد سفر به کشور هلند را دارند؛ به هر شیوه ای می توانند نوبت خود را دریافت کنند.

نحوه دریافت وقت سفارت هلند به صورت اینترنتی:

به دلیل محدودیت های زمانی و همچنین مشغله کاری اغلب افراد ترجیح می دهند؛ به صورت اینترنتی نسبت به دریافت وقت اقدام کنند. جالب است بدانید، که شرایط و نحوه دریافت وقت به صورت اینترنتی کاملا آسان و راحت است. برای دریافت وقت ابتدا باید وارد سایت کارگزاری vsf شوید. سپس بعد از ورود اولین گام ایجاد حساب کاربری می باشد. در گام بعدی باید نسبت به ساخت اکانت در این سایت اقدام کنید. پس از ایجاد حساب کاربری درخواست تعیین وقت خود را ثبت نمایید. درخواست مربوط به تعیین وقت، تحویل مدارک و انگشت نگاری در سایت ثبت خواهد شد.

حتما در زمان مقرر در سفارت هلند حاضر شوید. نکته: برای جلوگیری از ازدحام و شلوغی در وقت تعیین شده به سفارت هلند مراجعه کنید.

نحوه گرفتن وقت سفارت
نحوه گرفتن وقت سفارت

آشنایی کامل با انواع وقت سفارت هلند:

در حال حاضر وقت سفارت هلند به صورت فوری و عادی صادر می شود. شرایط هر فردی تعیین کننده نوع وقت خواهد بود. بر اساس شرایط موجود سفارت وقت فرد مراجعه کننده را تعیین خواهد کرد. به طور کلی خدمات مربوط به تعیین وقت در این سفارت بدون معطلی ارائه می شوند. برای افرادی که قصد دریافت ویزای مسافرتی به کشور هلند را دارند؛ وقت عادی بهترین گزینه می باشد. به نوعی فرد فرصت کافی جهت جمع آوری و ارائه مدارک را خواهد داشت. همچنین هزینه دریافت وقت فوری و عادی متغیر می باشد. برای صرفه جویی در هزینه های پرداختی می توانید وقت خود را به صورت عادی رزرو کنید.

برای دریافت وقت عادی هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. افرادی که دارای دعوت نامه هستند؛ به راحتی می توانند موفق به دریافت وقت از سفارت هلند شوند. تمامی افراد مشغول به تحصیل و شاغل در این کشور نیز می توانند وقت فوری دریافت کنند. در حالت کلی در تعیین وقت به صورت فوری به هیچ عنوان زمان را از دست نخواهید داد‌.

چگونه از سفارت فرانسه وقت بگیریم؟

برای دریافت وقت سفارت فرانسه نیز می توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی نیز وقت خود را رزرو کنید‌. برای تعیین وقت جهت دریافت ویزای شینگن می توانید اطلاعات مربوط جهت دریافت ویزا را به این ایمیل visas.teheran@diplomatie.gouv.fr ارسال کنید. تمامی درخواست ها به دقت مورد بررسی قرار می گیرند. همچنین پس از بررسی درخواست ها بر حسب مدارک وقت متقاضی تعیین خواهد شد‌.

برای دریافت وقت به صورت حضوری نیز می توانید به خیابان نوفل لوشاتو، پلاک ۶۴ مراجعه کنید. سفارت فرانسه به استثنای روزهای تعطیل همه روزه آماده ارائه خدمات می باشد. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و مدارک مورد نیاز می توانید با شماره تلفن های این سفارت ارتباط برقرار کنید. حتما پیش از مراجعه حضوری تمامی مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشید. همچنین پس از دریافت وقت حتما باید در ساعت مشخص در محل سفارت حاضر شوید.

نحوه گرفتن وقت سفارت
نحوه گرفتن وقت سفارت

گام به گام نحوه دریافت وقت از سفارت فرانسه به صورت آنلاین:

کشور فرانسه نیز همانند دیگر کشورهایی که عضو اتحادیه اروپا هستند؛ تعیین وقت سفارت را به صورت آنلاین انجام می دهند. درصد قابل توجهی از متقاضیان جهت صرفه جویی در عنصر زمان این روش را جهت دریافت وقت انتخاب می کنند.

برای دریافت وقت به صورت اینترنتی باید ابتدا وارد سایت https://france-visas.gouv.fr/en_US/web/france-visas/visa-application-guidelines شوید. سپس بعد از ورود به سایت روی گزینه ایجاد حساب کاربری کلیک نمایید. در این بخش حتما اطلاعات حقیقی و صحیح را وارد کنید‌. حتما تمامی فیلدهای خالی در فرم را با اطلاعات درست پر کنید. پس از پر کردن فرم گزینه ثبت درخواست را فشار دهید. سپس برای دریافت وقت باید تقاضای خود را ثبت کنید‌. درخواست های مربوط به تعیین وقت به صورت دقیق مورد بررسی خواهند گرفت. در نهایت بر اساس نیاز متقاضی یک وقت فوری یا عادی برای وی تعیین خواهد شد.

از طریق افزونه Do you need visa کاربر وارد بخش visa wizard می شود، که نوعی پرسشنامه است. با تکمیل این پرسشنامه مدارک، هزینه ها و مشخصات شما نمایش داده می شود. نکته: برای دریافت وقت از سفارت هلند حتما باید هزینه های مربوط را پرداخت کنید. در غیر اين صورت وقت کاربر کنسل خواهد شد. از طریق سایت می توانید وضعیت تعیین وقت از سفارت هلند را حتی مورد بررسی قرار دهید.

مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت گرفتن وقت از سفارت فرانسه به صورت اینترنتی:

برای دریافت وقت به صورت اینترنتی باید اطلاعات و مدارک مربوط را در سایت بارگذاری کنید. تمامی اطلاعات مربوط به کاربران به دقت مورد بررسی قرار می گیرند. همچنین برای تعیین وقت باید یک ایمیل رسمی به appointmentfrance@vfshelpline.com ارسال کنید. نکته: حتما تمامی اطلاعات را به صورت انگلیسی وارد نمایید. در غیر این صورت درخواست کاربر به هیچ عنوان مورد بررسی قرار نخواهد گرفت. حتما در این ایمیل نام و نام خانوادگی خود را به صورت صحیح و درست وارد نمایید. شماره پاسپورت را در ایمیل شخصی خود درج کنید. تاریخ تولد دقیق خود را قید کرده و تاریخ اعتبار پاسپورت را نیز ذکر کنید. به ملیت و جنسیت نیز در این ایمیل باید اشاره نمایید و در نهایت شماره تماس خود را وارد کنید، که در صورت نیاز با شما تماس بگیرند.

در صورتی که اطلاعات متقاضی ناقص باشد؛ وقت کاربر رزرو نخواهد شد. در صورتی که درخواست کاربر به تایید برسد؛ نامه ای برای وی ارسال خواهد شد. از محتویات این نامه می توان به زمان دقیق حضور در سفارت اشاره کرد. حتما این نامه را هنگام مراجعه حضوری به سفارت به همراه داشته باشید. به دلیل تقاضای بسیار زیاد متقاضیان جهت دریافت ویزای کشور فرانسه آفیسرهای پرونده با دقت بیشتری اطلاعات متقاضی را مورد بررسی قرار می دهند.

لیست مدارک مورد نیاز جهت تعیین وقت فرانسه:

برای تعیین وقت علاوه بر موارد ذکر شده هنگام مراجعه حضوری به سفارت مدارک ذیل را نیز باید به همراه داشته باشید. از آن جایی که اطلاعات به دقت مورد بررسی قرار می گیرد؛ حتما تمامی مدارک بیومتریک را در پرونده خود قرار دهید. هرگونه نقصی در پرونده می تواند فرایند دریافت ویزا متقاضی را به تعویق بیاندازد. حتما هنگام مراجعه به سفارت مدارک ذیل را به همراه داشته باشید.

  • پرینت نامه تایید شده توسط سفارت فرانسه
  • فرم تکمیل شده انگلیسی درخواست دریافت ویزا به همراه تاریخ و امضا
  • عکس بیومتریک
  • پاسپورت با حداقل ۳ ماه اعتبار و همچنین دو صفحه خالی
  • شرح دقیق و کتبی قصد از سفر یا مهاجرت به فرانسه
  • بیمه نامه سلامت برای کل مدت ویزا
  • اسناد و مدارک اسکان مانند: رزرو هتل و دعوت نامه
  • پرینت معتبر بانکی
  • گواهی شغلی مانند: استخدام و مرخصی
  • رسید پرداخت هزینه های مربوط به سفارت

برای دریافت وقت و همچنین ویزا از کشورهای هلند و فرانسه می توانید با شرکت گردشگری ویزا فوری اعتماد کنید. این شرکت بیش از یک دهه تجربه موفق در حیطه اخذ ویزا برای متقاضیان دارد. همچنین از سال ۲۰۱۳ فعالیت رسمی خود را در زمینه اخذ ویزا برای متقاضیان ایرانی آغاز کرده است. این شرکت با ارائه خدمات مطلوب و شایسته موفق به جلب رضایت حداکثری مراجعه کنندگان خود شده است. ما در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین امکانات ویزای شما را دریافت خواهیم کرد. این مجموعه هرگونه محدودیتی را در فرایند دریافت و اخذ ویزا را به فرصت طلایی تبدیل می کند. ویزا فوری چالش دریافت ویزا را برای شما متقاضیان عزیز سهل و آسان خواهد کرد.

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨