قیمت تور برزیل در تابستان ۱۴۰۳ چقدر است ؟

قیمت تور برزیل چقدر است و برای این سفر باید چقدر پول کنار بگذاریم؟ این اولین سوالی است که همه مشتاقان رویای برزیلی می‌پرسند. از همین ابتدا باید بدانید از فصل سفر گرفته تا تعداد مقاصد، هتل محل اقامت، کلاس پروازی، تعداد روزهای سفر و غیره، قیمت تور برزیل تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی قرار دارد؛ اما اگر قرار است برزیل مقصدی بعدی سفرتان است، این مطلب برای شما است تا بتوانید بهترین قیمت تور برزیل را رزرو کنید.

برزیل یکی از زیباترین کشورهای جهان است که می‌توانیم ساعت‌ها از زیبایی‌ها و جاذبه‌هایش حرف بزنیم. از جنگل‌های اسرارآمیز آمازون و آبشارهای حیرت‌انگیز گرفته تا سواحل جادویی، فرهنگ غنی، آثار تاریخی متعدد، سفر به برزیل یک ماجراجویی بی‌نظیر است. این کشور زیبا سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان است و در بین گردشگران ایرانی محبوبیت زیادی دارد اما برای سفر به برزیل باید چقدر هزینه کنید؟

قیمت تور برزیل
قیمت تور برزیل

قیمت تور برزیل ۱۴۰۳ چقدر است

قیمت تور برزیل ایوار در تابستان ۱۴۰۳ تقریبا از ۴۳۹۰ دلار + 69.900.000 تومان به ازای هر نفر بزرگسال در اتاق دوتخته آغاز می‌شود. قیمت تورهای خارجی معمولا به‌ صورت ترکیب نرخ ارزی و ریالی است و نرخ بلیط هواپیما به‌صورت ریالی و سایر هزینه‌های تور مثل اقامت، ترانسفر، ورودی گشت‌ها و غیره به‌صورت ارزی محاسبه می‌شود. حالا این سوال مطرح می‌شود که چطور تور برزیل را ارزان رزرو کنیم؟

خدمات تور برزیل چیست؟

تور ۱۱ روزه برزیل ایوار شامل هزینه بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، ترانسفرهای فرودگاهی، هتل، ویزا، پرواز داخلی، خدمات تشریفات فرودگاه مبدا، راهنمای فارسی زبان، گشت شهری نظیر پرواز با هلیکوپتر و غیره است.

اگر به‌دنبال تور برزیل ارزان یا لحظه‌آخری هستید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید بسته سفر، ابتدا خدمات بسته سفر را مقایسه کنید و پاسخ این سوالات را پیدا کنید:

  • قرار است با چه شرکت هواپیمایی پرواز کنید؟ پروازتان چه ساعتی است و چقدر طول می‌کشد؟
  • قرار است در چه هتلی اقامت کنید؟ این هتل چقدر با جاذبه‌های معروف فاصله دارد؟
  • آیا این بسته تور شامل گشت شهری و هزینه‌ ورودی جاذبه‌های گردشگری نیز است یا خیر؟
  • هزینه ترانسفرهای بین شهری برعهده آژانس است یا مسافر؟
  • آیا این بسته سفر شامل خدمات ویزا است؟
  • آیا در طول سفر یک تورلیدر فارسی‌زبان و همچنین یک تورلیدر محلی، مسافران را همراهی می‌کند؟
  • آیا این بسته شامل بیمه مسافرتی است؟

اگر به این سوالات پاسخ دهید خواهید فهمید که آیا واقعا بسته سفری که تبلیغش را دیده‌اید تور برزیل ارزان است یا فقط قرار است با یک هتل بی‌کیفیت، پرواز نامناسب، بدون گشت شهری یا حتی خطر ردشدن درخواست ویزا، سفرتان را بی‌کیفیت و سخت کند.

بهترین زمان سفر به برزیل

اگر نمی‌خواهید در بین انبوه گردشگران برزیل غرق شوید، بهترین زمان برای سفر به این کشور از ماه سپتامبر تا اکتبر (شهریور و مهر) است که تعداد گردشگران کمتر است و خبری از ماه‌های بارانی و گرم نیست. از ماه دسامبر تا مارچ (آذر تا اسفند)، در حالی که نیمکره شمالی درگیر زمستانی سرد است گرم‌ترین ماه‌های برزیل فرامی‌رسد و دیگر در برزیل جای سوزن‌انداختن نیست.

اگر قصد تماشای حیات وحش برزیل را دارید، بهتر است بین ماه‌های جولای و سپتامبر (تیر تا شهریور) به برزیل سفر کنید. کارناوال مشهور ریو نیز معمولا در ماه‌ فوریه یا اوایل ماه مارچ (اواخر بهمن تا اوایل اسفند) برگزار می شود.

قیمت تور برزیل
قیمت تور برزیل

شرایط تور برزیل

مهم‌ترین شرط برای حضور در تور برزیل، دریافت ویزای برزیل است. مسافران ایرانی برای سفر به این کشور باید اقدام به دریافت ویزای توریستی برزیل کنند. دریافت ویزای گردشگری برزیل، ۱۰ تا ۲۰ روز کاری زمان می‌برد و باید مدارک مختلفی را ارائه دهید؛ از جمله:

  • گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • شناسنامه
  • کارت ملی
  • گواهی تمکن مالی
  • مدارک شغلی

ویزای برزیل نیازی به مصاحبه حضوری ندارد اما اگر سفارت تشخیص دهید، متقاضی باید برای مصاحبه به سفارت برود.

قیمت تور برزیل
قیمت تور برزیل

رویای برزیل؛ سفری که نظیرش را پیدا نمی‌کنید

اگر می‌خواهید از پرواز بر فراز آبشارهای ایگواسو لذت ببرید، طعم غذاهای جذاب برزیلی را بچشید و از سواحل بکر ریو لذت ببرید، همین الان می‌توانید سری به وبسایت ایوار به آدرس www.eavar.com بزنید و یا با کارشناسان فروش تور برزیل ایوار به شماره 02191009100 تماس حاصل نمایید.

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨