بهترین کافه های تفلیس ، گرجستان | Tbilisi

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین کافه های تفلیس

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین کافه های تفلیس آشنا خواهیم کرد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

نشستن و خوردن در یک کافه دنج در تفلیس یکی از فعالیت های اصلی بسیاری از مردم محلی گرجستان است. گرجی ها دوست دارند وقت خود را در مکان های منحصر به فرد در حال صحبت کردن با دوستانشان، بحث های داغ و یا صرفا لذت بردن از نوشیدنی مورد علاقه شان بگذرانند. این عشق ناگسستنی مردم تفلیس برای ساعت ها نشستن در یک کافه آنها را به کافه گردانی حرفه ای تبدیل کرده است.

با توجه به تعداد زیاد کافه ها که در خیابان های تفلیس پنهان هستند، ممکن است نخستین بار انتخاب اینکه به کجا بروید برای شما سخت باشد، بنابراین ما لیستی از بهترین کافه های تفلیس را برای شما تهیه کرده ایم.

لینویلLinville

طراحی کافه به سبک کلاسیک یکی از روش های رایج در تفلیس در طول پنج سال گذشته بوده است و در حالی که گزینه های زیادی وجود دارد کافه لینویل (Linville) یکی از بهترین گزینه ها در میان مردم محلی است. این مکان قبلا یک ساختمان مسکونی بوده است. پیدا کردن آن ممکن است کمی سخت باشد، زمانی که در خیابان کت آبخازی (Kote Abkhazi) به از میدان آزادی عبور می کنید در پیچ دوم سمت راست جاده به دنبال یک در فلزی رنگ شده بگردید، از روی پله های چوبی که سر و صدا می کنند عبور کنید و در نهایت شما در لینویل هستید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این کافه دنج، با یک فضای جذاب، مکانی عالی برای دست کشیدن از همه گشت و گذارها و لذت بردن از یک فنجان قهوه، ناهار و یا دسر است. در طول شب، شما می توانید شراب بخورید و به موسیقی زنده پیانو گوش دهید.

بهترین کافه های تفلیس
بهترین کافه های تفلیس

اطلاعات بیشتر:

ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه ، 12:00pm – 2:00am

شماره تماس: +995322933651

کافه گابریادزه – Cafe Gabriadze   

کافه گابریادزه (Cafe Gabriadze) درست در کنار تئاتر عروسکی گابریادزه و برج ساعت تفلیس قرار گرفته است. این کافه زیبا و دنج بخشی از کل مجموعه گابریادزه است. ریزو گابریادزه یک مجسمه ساز، نمایشنامه نویس، کارگردان تئاتر و فیلم، نویسنده و نقاش است که برج ساعت، تئاتر عروسکی برای نمایش آثار خود و کافه گابریادزه را خود طراحی و ساخته است.

کافه گابریادزه دارای سه اتاق و یک تراس تابستانی است که به برج ساعت دید دارد. این کافه محل نمایش هنرهای ریزو گابریادزه است. در اینجا شما نقاشی ها و پوستر های خود او را می بینید که دیوارها را تزئین کرده اند. همچنین مجسمه های او و سرامیک های ساخته خودش در سراسر کافه پراکنده است. و پرده هایی که به پنجره ها آویزان است نیز طراحی خود اوست.

بهترین کافه های تفلیس
بهترین کافه های تفلیس

اطلاعات بیشتر:

ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه ، 11:00am – 11:00pm

شماره تماس: +995577556594

کافه لیلا – Cafe Leila 

کافه لیلا (Cafe Leila) یک کافه با طراحی منحصر به فرد و خاورمیانه ای در انتظار گیاهخواران و کسانی است که می خواهند غذاهای لذیذ و خوشمزه گرجی را امتحان کنند. در کافه لیلا، می توانید خوراک های لذیذ گرجی مانند بادمجان، اسفناج، هویج، لوبیا و سبزیجات با خاچاپوری (پای پنیری مانند پیتزا) و نان ذرت بخورید.

بهترین کافه های تفلیس
بهترین کافه های تفلیس

اطلاعات بیشتر:

ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه ، 12:00pm – 2:00am

شماره تماس: +995555949420

فکتوری – Factory 27

عاشقان هنر کافه فکتوری (Factory 27) را مکانی عالی برای فرار از شلوغی شهر و لذت بردن از ساعاتشان می دانند. این کافه دارای صندلی هم در فضای باز و در فضای داخل است و با دیوارهای نقاشی شده خود به راحتی قابل مشاهده است. دیوارهای کافه توسط هنرمند گرجستانی تامونز نقاشی شده است.

منو بین المللی این کافه شامل برگرهای خوشمزه، انواع سوپ، سالاد، ساندویچ، فلافل، و انواع سس می باشد. کافه فکتوری 27 مکانی جذاب برای گذراندن اوقات فراغت شما است.

بهترین کافه های تفلیس
بهترین کافه های تفلیس

اطلاعات بیشتر:

ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه ، 12:00pm – 12:00am

شماره تماس: +995595255552

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨