اپل استور دبی ، بزرگترین نماینده‌ اپل در امارات

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

اپل استور دبی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره اپل استور دبی را از مرزهای مختلف خواهیم گفت. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دبی، شهری کوچک در امارات در چند دهه اخیر رشد چشمگیری در زمینه‌ی اقتصاد و بازرگانی داشته و بسیاری از تاجران و سرمایه‌ گذاران از این شهر خرید می‌کنند. تجارت تلفن همراه و وسایل الکترونیکی بسیار پر رونق بوده و پاساژها و بازارهای ویژه‌ای در این شهر وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کنند. در این میان یکی از برندهای بسیار با کیفیت و خاص برند اپل است. اپل محبوبیت جهانی دارد و این محبوبیت بی دلیل نیست! بهره‌گیری از بهترین مهندسان طراحی و همچنین تکنولوژی‌‌های بسیار نوین، هرکسی را مشتاق به خرید از این برند می‌کند.

هرچند قیمت محصولات اپل به خصوص در ایران بسیار بالاست ولی این برند در کشورهای همسایه نظیر امارات با نرخ‌های مصوب به فروش می‌رسد و بسیاری از مردم و سرمایه گذاران اقدام به خرید از فروشگاه‌های این کشور می‌کنند. اپل استور بزرگترین و معتبرترین نماینده‌ی اپل در امارات است و یک مکان عالی برای خرید محصولات اپل از این کشور محسوب می‌شود.

اپل استور دبی
اپل استور دبی

مزایای خرید کالاهای اپل از دبی

یکی از شعبه‌های رسمی شرکت اپل در امارات اپل استور است. واردات محصولات اپل از دبی به عوامل مختلفی از جمله نرخ دلار و درهم وابسته خواهد بود. از آنجا که قیمت دلار و درهم هر روز دستخوش تغییر است توجه و رصد قیمت‌ها می‌تواند تجربه‌ی خرید بهتری را به شما بدهد. در دبی فروشگاه‌هایی وجود دارند که با بسیاری از کمپانی‌های اپل در آمریکا قرارداد داشته و این محصولات را به طور مستقیم از آن‌ها دریافت می‌کنند. پس می‌توان ضمانت اصالت کالا را از این فروشندگان دریافت کرد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


همچنین اگر خرید شما به صورت عمده باشد خرید مقرون‌به‌صرفه تری خواهد بود. امروزه بسیاری از شرکت‌های واسطه‌ای این کار را برای سهولت خریداران انجام می‌دهند و تجربه‌ی خریدی امن را برای آن‌ها ایجاد می‌کنند. همچنین ارائه‌ی خدمات پس از فروش برای شما کاملا مجاز است و پیگرد قانونی ندارد. چون کشور امارات در لیست کشورهای تحریم به وسیله‌ی آمریکا نیست.

اپل استور دبی
اپل استور دبی

مراکز خرید اپل در دبی کجا هستند؟

دبی یکی از قطب‌های صنعت دیجیتال جهانی است. در چند دهه اخیر دبی در صنعت رایانه، رباتیک، گوشی‌های هوشمند و همچنین محصولات الکترونیک رشد چشمگیری داشته که این شهر دارای پاساژها و بازارهایی است که به طور ویژه به محصولات الکترونیکی اختصاص پیدا کرده‌اند.

اپل استور در کشور امارات در شهر دبی و در دبی مال قرار دارد. در کنار برج خلیفه فروشگاهی با چشم انداز سیب گاز گرفته‌ی نقره‌ای، نظر هر رهگزری را به خود جلب می‌کند. جالب است که بزرگترین فروشگاه برند اپل در دنیا در یکی از کوچکترین کشورهای خاورمیانه واقع است! بله فروشگاه اپل فروشگاهی با دیوارهای سفید و پنجره‌هایی شیشه‌ای مجهز به سیستم تهویه‌ی بسیار و با میزهای چوبی که روی آن‌ها زرق و برق محصولات اپل به چشم می‌خورد. بازدید از این فروشگاه و دیدن محصولات ‌آن شما را با یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا خواهد کرد و تجربه‌ی خرید خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

این فروشگاه یکی از شعبه‌های اصلی اپل در کشور امارات است و انواع محصولات اپل، از ‌آی‌پد تا آیفون‌های جدید در این فروشگاه به چشم می‌خورد. ساعت کاری این فروشگاه از ۸ صبح تا ۱۱ شب است. لذت تماشای محیط بیرون از ساختمان با بهره گیری از پنجره‌های جالب این ساختمان خستگی خرید را از تن بازدیدکنندگان دور می‌کند. ویو این ساختمان که مشرف به برج زیبای خلیفه است لذت خرید را دوچندان می‌کند. همچنین به دلیل زیبایی این مکان هرساله بسیاری از رویداد‌ها و نمایشگاه‌ها نیز در اپل استور برگزار می‌شوند.

  • تلفن اپل استور: 97180004449012+
اپل استور دبی
اپل استور دبی

کلام آخر

خرید از کشورهای خارجی و تحویل کالا بدون واسطه و از شعب معتبر برندهای معروفی همچون اپل کار بسیار اطمینان بخشی است. در کشور ایران به دلیل وجود شرکت‌های غیرمعتبر و همچنین دلال‌های کالاهای الکترونیک، محصولات غیر اصل به وفور دیده می‌شود که به هیچ وجه کیفیت جنس اصل را نداشته و با قیمت جنس اصل به فروش می‌رسند. شاید خرید از کشورهای خارجی برای بسیاری از مردم که ریسک پذیر نیستند سخت باشد ولی امروزه با وجود شرکت‌های واسطه‌ای و انجام خرید و واردات به کمک آنها از استرس خریداران کاسته شده و خریدهای رضایت بخش‌تری را نیز تجربه خواهند کرد.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨