معرفی بهترین رستوران های دبی ، امارات | Dubai

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین رستوران های دبی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست با بهترین رستوران های دبی با شما خواهیم بود. برای آشنایی بهتر با معروف ترین رستوران ها در دبی در ادامه با ما همراه باشید.

کشور امارات متحده عربی و به خصوص شهر دبی یکی از مقاصد توریستی و گردشگری بسیار محبوب در جهان است. این شهر با چهره لوکس، ساختمان های بلند و حس و حال لاکچری خود گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. دیدنی های دبی فقط معماری های باشکوه و لوکس این کشور نمی باشد، بلکه این کشور به طور کلی رو به پیشرفت بسیار زیادی است و جاذبه های تفریحی متنوعی نیز دارد.

دبی به عنوان مقصدی لوکس و گرانقیمت، علاوه بر جاذبه های بسیار، رستوران های بسیار زیادی نیز دارد که غذاهای متنوعی سرو می کنند. در دبی می توانید غذاهایی از سراسر دنیا که در هر رستوران سرو می ‌شود را میل کنید چرا که شعبه هایی از برترین رستوران های جهان در این شهر بزرگ امارات متحده وجود دارد. اگر اهل غذا خوردن در رستوران‌های لوکس و مجلل هستید، دبی مقصد فوق‌العاده‌ای برای شما است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


به جز هتل‌های لوکس، آسمان‌خراش‌ها و جاذبه‌های تفریحی فراوان، دبی کانون بهترین رستوران‌های بین المللی است و می‌توان بدون اغراق دبی را بهشت طعم‌ها نامید. تعداد رستوران های دبی آنقدر زیاد است که در یک مقاله نمی گنجد. در ادامه شما را با برخی رستوران های دبی آشنا خواهیم کرد.

رستوران Pierchic ، محل عشاق

رستورانی در انتهای اسکله هتل قصر در منطقه جمیرا، که بدون شک صاحب زیباترین چشم انداز در بین رستوران های دبی است. شما می‌توانید غذا خوردن روی آب، با نمای زیبای برج العرب را در این رستوران تجربه کنید. Pierchic رستورانی مدیترانه‌ای دریایی است. منو این رستوران شامل منو صبحانه، پیش غذا، انواع ماهی‌ها، خرچنگ، خاویار و غذاهای غیر دریایی که با گوشت گوساله و بره سرو می‌شود و دسرهای متنوع است. کوکتل‌ها و نوشیدنی‌های این رستوران هم بسیار معروف است.

آدرس: هتل القصر، جمیرا

بهترین رستوران های دبی
بهترین رستوران های دبی

رستوران Tom & Serg

رستوران Tom & Serg یکی از بهترین رستوران‌های دبی است. شعار این رستوران روی تخته‌ای سیاه در ورودی رستوران قرار گرفته است: «تام اهل استرالیا است. سرژیو اهل اسپانیا است. تام دوست دارد غذاهای خوبی بپزد. سرژیو دوست دارد این غذاها را امتحان کند.» همانطور که از همین جملات بر می‌آید، رستوران تام و سرژ، محیطی عالی و دوستانه برای خوردن غذایی لذیذ و فراموش‌نشدنی دارد. با وجود اینکه رستورانی عالی و باکیفیت است، ممکن است نتوانید آن را به‌راحتی پیدا کنید چون در یک جای دنج و نسبتا مخفی در منطقه‌ی شلوغ Al Quoz در نزدیکی انبارهای صنعتی قرار دارد.

آدرس: بزرگراه شیخ زاید

رستوران Latitude

اگر برای ناهار خوردن و انتخاب رستوران مردد هستید پیشنهادمان رستوران لاتیتود است. این رستوران با منوی متنوعش یکی از بهترین رستوران های منطقه جمیرا دبی است و مشتریان می توانند مراحل پخت غذا را از نزدیک مشاهده کنند. انواع غذاهای دریایی و ماهی تازه، گوشت و پاستاهای خوش طعم و لذیذ با سرویس دهی فوق العاده به مشتریان ارائه می شود. در این رستوران تسهیلات ویژه ای برای بازی کودکان در نظر گرفته شده و بخشی نیز برای اجرای موسیقی زنده در نظر گرفته شده است. به همین دلیل، رستوران لاتیتود هم فضایی برای غذا خوردن و هم مکانی برای استراحت و آرامش است. شب ها هم برنامه های مفرح و سرگرم کننده ای برای مشتریان اجرا می شود و مثلا سه شنبه ها شب های عربی و شنبه ها هم فضایی آمریکایی در این رستوران حاکم می شود.

آدرس: هتل ساحل جمیرا

بهترین رستوران های دبی
بهترین رستوران های دبی

رستوران BB Social Dining ، طعم اصیل شرقی

یکی دیگر از رستوران های دبی که در مرکز تجاری (DFIC) قرار دارد BB Social Dining است. این رستوران علاوه بر محلی برای صرف غذا، جز دیدنی‌ترین جاهای دبی است. BB Social Dining سه طبقه دارد که هر طبقه یک تم غذایی منحصر به فرد را سرو می‌کند. منوی این رستوران مفصل است و گزینه‌های متعدد گوشتی و گیاهی در اختیار شما است. از اردک سرخ شده، مرغ‌های بی‌بی‌کیو، انواع سالاد، غذاهای گوشتی، لقمه‌های مخصوص گیاهی تا دسر و نوشیدنی‌های خوش طعم برای هر ذائقه‌ای فراهم شده است.

آدرس: دبی اینترنشنال فایننشال سنتر

رستوران La Petite Maison

رستوران La Petite Maison یک رستوران فرانسوی شیک است. دکوراسیون آن به زیبایی تمام با رومیزی‌های سفید و وسایل تزیینی جذاب، مزین شده است. استفاده از بهترین و تازه‌ترین مواد غذایی برای تهیه‌ی باکیفیت‌ترین غذاها باعث شده که این رستوران از سایر رستوران‌های اروپایی دبی، متمایز باشد. با وجود اینکه رستورانی شیک و مجلل است؛ ولی در آن احساس راحتی خواهید داشت و از خوردن لذیذترین غذاهای فرانسوی در محیطی دوست‌داشتنی لذت ببرید. گرچه این رستوران فرانسوی است، غذاهای منو علاوه بر آشپری فرانسوی با الهام از آشپزی ایتالیایی و منطقه‌ی نیس، تهیه می‌شود. این رستوران یک بهشت واقعی برای دوستداران غذا است.

آدرس: دبی اینترنشنال فایننشال سنتر

بهترین رستوران های دبی
بهترین رستوران های دبی

رستوران Le Petit Belge ، بلژیک کوچک

رستوران Le Petit Belge نمادی از بلژیک است. با محیطی پویا، غذاهای معروف بلژیکی، مهمان‌نوازی زبانزد بلژیکی‌ها و جذابیت و افسونگری خاص اروپایی آن‌ها. در بین رستوران های دبی Le Petit Belge معروف به سرو غذاهای اصیل بلژیکی مثل بشقاب صدف، Coq و وافل بلژیکی است. اگرچه بلژیک کشور کوچکی است، اما پر از ذائقه‌های متنوع و یک فرهنگ آشپزی غنی است.

آدرس: برج های Lake جمیرا، هتل Pullman

رستوران Mythos Kouzina & Grill

رستوران Mythos Kouzina & Grill یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های دبی است که در چند سال اخیر افتتاح شده است. فضای رستوران مثل یک غذاخوری کوچک و دنج و دوستانه است. دیوارهایی از سنگ سفید و فضایی شبیه به غار دارد. منوی رستوران بسیار متنوع و شامل انواع پیش‌غذا، غذای اصیل و دسر است. حتی انواع غذای دریایی هم در منو وجود دارد. از دیدن غذاهای جدید و تلفیقی در منوی رستوران نباید تعجب کنید چون تهیه‌ی این غذاها، رویه‌ی رستوران است. هر غذایی که از منو انتخاب کنید، کیفیتی عالی و طعمی بی‌نظیر دارد که تا مدت‌ها فراموش نمی‌کنید.

آدرس: بزرگراه شیخ زاید

بهترین رستوران های دبی
بهترین رستوران های دبی

رستوران Em Sherif

رستوران Em Sherif یک رستوران عالی لبنانی است. دکوراسیونی مجلل تزیین شده با رنگ آبی و آینه‌های طلایی عثمانی دارد. سرویس‌دهی در این رستوران بسیار رضایت‌بخش و تجربه‌ی خاصی برایتان رقم می‌زند انگار که در یک عمارت قدیمی لبنانی، به مهمانی دعوت شده‌اید. در منوی رستوران انواع مزه‌های سرد و گرم و مشهورترین غذاها و سالادهای عربی پیدا می‌شود. پیتای سرخ شده، سالاد تبوله، فتوش، انواع نان‌ها و دسرهای عربی را می‌توانید اینجا نوش جان کنید. گوشت‌های کبابی رستوران را نباید از دست بدهید و از دسرهای محبوب و لذیذ آن می‌توان محلبیه با عطر بهارنارنج اشاره کرد.

آدرس: داون تاون دبی، خیابان شیخ محمد بن الرشید

رستوران شایان ، طعم ایرانی اصیل

اگر در سفر به دبی، هوس غذای ایرانی کردید، بهتر است چشیدن غذای رستوران شایان را در برنامه خود جای دهید. رستوران شایان با منو غذای ایرانی و حلال به یکی از پاتوق‌های ایرانی‌ها و حتی غیرایرانی‌ها در دبی تبدیل شده است. منو این رستوران شامل پیش غذاهای سرد و گرم، انواع غذاهای ایرانی از کباب تا سبزی پلو با ماهی، کباب‌های متری و دسر است. از میرزا قاسمی، جوجه کباب و فالوده رستوران شایان غافل نشوید. در این رستوران امکانات برای افراد معلول هم وجود دارد.

آدرس: خیابان عمر بن الخطاب، مرکز خرید الغریر

بهترین رستوران های دبی
بهترین رستوران های دبی

رستوران Zuma ، ژاپن لاکچری

Zuma طعم بی‌نظیری از تجملات ژاپنی در قلب دبی است. این رستوران با ۱۵ شعبه در مهم‌ترین شهرهای دنیا، در بین بهترین رستوران‌های دبی نیز قرار دارد. سوشی های نیگی، ساشیمی و ماکی Zuma از لذیدترین سوشی‌هایی است که در دبی می‌توانید میل کنید. غذاهای دریایی، گیاهی، گوشتی، سالاد و اسنک از دیگر غذاهای این رستوران است. فضایی با معماری مینیمال و ژاپنی که طراحی آن توسط شرکت ژاپنی Super Potato انجام شده است. Zuma همچنین اتاق‌های خصوصی غذاخوری را برای جلسات و یا جشن‌های خانوادگی در نظر گرفته که باید از قبل رزرو کرد.

آدرس: خیابان Happiness، podium level

رستوران Downtown Toko

رستوران Downtown Toko یک رستوران عالی است که بنای آن را معماری به نام متیو دارون طراحی کرده است. این معمار، شعبه‌ی اصلی رستوان در استرالیا را نیز طراحی کرده است. غذای خود را می‌توانید با غذاهای سبک و ساده‌ای مثل سالمون ترد اسپایسی، بال مرغ لیمویی و تاکو با آووکادو شروع کنید. از مهم‌ترین غذاهای اصلی منوی این رستوران می‌توان به نیگیری گوشت گوساله همراه با پنیرخامه‌ای واسابی اشاره کرد.

آدرس: بلوار شیخ محمد بن راشد

بهترین رستوران های دبی
بهترین رستوران های دبی

رستوران TOMO

رستوران TOMO را باید جزو رستوران های زنجیره‌ای دانست که یکی از خاص‌ترین شعب خود را در دبی ساخته است. با وجود تعدد بهترین رستوران های دبی که اغلب، اطرافشان منظره و محیط بسیار دیدنی ایجاد شده است، کمتر رستورانی چشم‌انداز TOMO به شهر دبی را رو به رویتان قرار می‌دهد. مخصوصا اگر حین غروب آفتاب در آن قرار داشته باشید، با منظره‌ای وصف نشدنی رو به رو خواهید شد.

آدرس: خیابان شیخ رشید، خروجی ۵۶

رستوران Fish Beach Taverna

رستوران Fish Beach Taverna در کنار دریا قرار دارد. برای رسیدن به این غذاخوری روباز باید از مسیری سنگ‌فرش شده و زیبا عبور کنید. رستوران، با میزهای سفید و شیک و لامپ‌های چشمک‌زن و ریسه‌های زیبا تزیین شده است. برای اینکه لذت واقعی را در این رستوران تجربه کنید، یکی از میزهای قرار گرفته در ساحل را برای غذا خوردن انتخاب کنید و در حالی که پاهای خود را در شن‌های نرم ساحل فرو برده‌اید، چشم‌اندازهای زیبایی از اطراف را تماشا کنید و از خوردن لذیذترین و باکیفیت‌ترین غذاها در محیطی جذاب و دوست‌داشتنی لذت ببرید.

آدرس: ساحل Le Meridien Mina Seyahi

بهترین رستوران های دبی
بهترین رستوران های دبی

رستوران 101 Dining Lounge and Bar

رستوران 101 Dining Lounge and Bar یکی از بهترین رستوران‌های شهر برای لذت بردن از چشم‌انداز زیبای آسمان‌خراش‌های دبی با نورپردازی‌های جذاب و خیره‌کننده است. این رستوان دارای دو بخش فضای باز و فضای بسته است و برای کسانی مناسب است که دوست دارند در دورهمی‌های اجتماعی شرکت کنند. از دکوراسیون شیک و جذاب و محیط دوست داشتنی رستوران که بگذریم، غذای این رستوران بسیار باکیفیت است و با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه‌ی غذایی تهیه می‌شود. رستوران گرانی است ولی بدون شک ارزش هزینه کردن دارد.

آدرس: پالم جمیرا

رستوران Soho Garden ، مهمانی‌های شبانه در باغی دنج

سوهو گاردن یک رستوران مدرن در حاشیه شهر، که خلاقیت و مدرنیته را با ظرافت یک باغ زیبا ترکیب کرده است. این رستوران ترکیب منحصر به فرد و متنوع از غذاخوری، صندلی‌هایی برای استراحت در کنار استخر و زندگی شبانه است. این رستوران از چهار بخش مختلف با غذا و نوشیدنی‌های مختلف تشکیل شده است. یکی از بخش‌های این رستوران بخش ژاپنی است که بار و رستورانش زیر یک سقف در قلب Soho Garden قرار دارد. شما می‌توانید در طول شب در کنار نوشیدنی‌های مخصوص ژاپنی، سوشی هم سفارش دهید و از فضای باغ لذت ببرید.

آدرس: خیابان المیدان

بهترین رستوران های دبی
بهترین رستوران های دبی

رستوران Al Iwan ، عربی و لوکس

همه آنچه از یک رستوران عربی انتظار دارید را در Al Iwan می‌توانید پیدا کنید. رستورانی با دکور مجلل که بیشتر شبیه غذاخوری قصر پادشاهان است تا رستوران. Al Iwan دارای بوفه غذای عربی است و جز بهترین و در عین حال گران‌ترین رستوران های دبی است. منوی تقریبا کامل شامل انواع پیش غذاها، سالادها، هوموس، موتابِل، فاتوش، باباگونی، کباب برهو روکاکِت پنیری و… است. این رستوران در طبقه اول برج العرب و با چشم‌انداز خلیج فارس لحظاتی به یاد ماندنی را برایتان خلق می‌کند.

آدرس: جمیرا، هتل برج العرب

رستوران Al Hadheerah ، زیر نور ماه

کسانی که بیش از یک بار به دبی سفر کردند، به احتمال زیاد نام Al Hadheerah به گوششان آشناست. با رفتن به اقامتگاه باب الشمس، قدم در رویای عربی می‌گذارید، همان طور که راجع به آن شنیده بودید. باب الشمس در تپه‌های ماسه‌ای دور از مرکز شهر دبی و در نزدیکی فرودگاه دبی قرار دارد. رستوران Al Hadheerah در این اقامتگاه قرار دارد. از یک ناهار در بوفه این رستوران، اجرای زنده موسیقی و رژه اسب‌ها لذت ببرید. الحدیراه شب‌های پینج شنبه و جمعه نیز برنامه آتش‌بازی هیجان انگیزی دارد. در این رستوران غذاهای اصیل اماراتی که در مقابل چشمان شما بر روی اجاق‌های چوبی پخته می‌شوند. گوشت گوسفند، مرغ سوخاری و ماهی کبابی همگی در منو قرار دارند. اما حواستان باشد که برای دسرهای خوشمزه هم جا بگذارید.

آدرس: اقامتگاه باب الشمس

بهترین رستوران های دبی
بهترین رستوران های دبی

کافه Arabian Tea House

کافه Arabian Tea House در منطقه‌ی تاریخی الفهیدی قرار دارد که این محله زمانی محل سکونت تاجران مروارید بود. امروزه اینجا یک مقصد گردشگری جذاب برای آشنایی با فرهنگ و سنت‌های اماراتی است. محوطه‌ای سرسبز و زیبا دارد که با صندلی‌های حصیری، نیمکت‌های آبی و تصاویر سیاه‌وسفید و قدیمی از دبی مزین شده است. اگر دوست دارید یک صبحانه‌ی اماراتی بخورید حتما به این کافه سر بزنید. بادمجان مارینه شده، نیمرو، زیتون سیاه، پنیر فتا از جمله بخش‌های تشکیل‌دهنده‌ی یک صبحانه‌ی اماراتی است که در یک سینی بزرگ نقره‌ای برای مهمانان سرو می‌شود.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨