تور مجازی دبی
تور مجازی دبی

تور مجازی دبی به صورت ۳۶۰ درجه

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی دبی

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی دبی آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشدید به کشور امارات سفر کنید در این با سفر مجازی به دبی با ما همراه باشید.

کشور امارات متحده عربی و به خصوص شهر دبی (Dubai) یکی از مقاصد توریستی و گردشگری بسیار محبوب در جهان است. این شهر با چهره لوکس، ساختمان های بلند و حس و حال لاکچری خود گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. دیدنی های دبی فقط معماری های باشکوه و لوکس این کشور نمی باشد، بلکه این کشور به طور کلی رو به پیشرفت بسیار زیادی است و جاذبه های تفریحی متنوعی نیز دارد. دبی به عنوان مقصدی لوکس و گرانقیمت شناخته می شود اما با این حال سفر به آن سفری مقرون به صرفه است و بین ایرانیان بسیار محبوب است.

تور مجازی دبی
تور مجازی دبی

دبی شهری است که در آن سنت و مدرنیته در کنار هم مکانی جذاب را به وجود آورده است؛ می توانید در هتل های لوکس و گران اقامت کنید و به مراکز خریدی بروید که از لوکس ترین مراکز دنیا به شمار می روند در عین حال در قسمت های تاریخی شهر خانه های قدیمی و موزه های سنتی ببینید. نزدیکی دبی به ایران و هوای ملایمش در پاییز باعث می شود که ایرانی های زیادی این فصل را برای سفر به شهر لوکس و مدرن دبی انتخاب کنند.

آب و هوا

به طور کلی دبی دو نوع آب و هوا دارد؛ گرم و گرم تر ! دبی آب و هوای گرمسیری بیابانی دارد. تابستان ها به شدت گرم و مرطوب و متوسط دمای روز حدود ۴۱  و  در شب حدود ۳۰ درجه سانتی گراد است.  زمستان ها گرم و کوتاه و متوسط دمای روز حدود ۲۳ و در شب ۱۴ درجه سانتی گراد است. بیشتر روزهای سال آفتابی است و مقدار بارش باران در دهه های اخیر افزایش پیدا کرده و سالانه حدود ۱۵۰ میلی متر است که بیشتر در ماه های آذر تا اسفند اتفاق می افتد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهترین زمان سفر

در ماه های دسامبر تا مارس (آذر تا اسفند) بهترین شرایط آب و هوایی برای سفر فراهم است. در دبی باید همیشه انتظار آب و هوای گرم را داشته باشید اما پاییز و زمستان هوا ملایم می شود و خیلی از گردشگران هم در این دو فصل به دبی سفر می کنند.

           

امیدواریم که از تور مجازی دبی لذت برده باشید. لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره دبی با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)