مناسبترین زمان برای سفر به دبی
مناسبترین زمان برای سفر به دبی

مناسب ترین زمان برای سفر به دبی | Dubai

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مناسب ترین زمان برای سفر به دبی 

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره مناسب ترین زمان برای سفر به دبی کدام ماه از سال است آشنا خواهیم کرد پس اگر قصد سفر به شهر آسمان خراش ها را دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

شهر دبی بزرگ ترین شهر و مدرن ترین شهر کشور امارت متحده عربی و در جنوب کشور ایران در پیرامون دریای خیلخ فارس و شبه جزیره عربستان قرار دارد و یکی از محبوب ترین شهر نزد گردشگران در سراسر دنیا می باشد و سالانه گردشگران زیادی به این شهر برای تفریح و کار و… سفر می کنند که تعداد ایرانیان نیز در این دسته کم نیست به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا مقاله درباره مناسب ترین زمان برای سفر به دبی در اخیتار کاربران عزیز قرار دهیم

شهر دبی امروز به عنوان یک شهر موفق در زمینه بازرگانی در جهان و منطقه جای گرفته است . اگر چه اقتصاد دبی با صعت نفت رشد کرد اما بیشتر درآمد دبی از منطقه آزاد جیل علی از فروش ملک به شهروندان خارحی در مناطق آزاد و اعطای اقامت صدور دوباره کالا، ترانزیت مسافر و کالا و همچنین قسمت بزرگی نیز از گردشگری و دیگر خدمات مالی و بازرگانی تأمین می‌شود. دبی به تازگی توجه جهانیان را از راه ساخت و سازهای بزرگ و همین‌طور رویدادهای تفریحی و ورزشی هیجان‌انگیز به خود جلب کرده‌است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مناسب ترین زمان برای سفر به دبی
مناسبترین زمان برای سفر به دبی

دبی دارای سبک‌ های مختلفی از معماری‌ های جهان می‌باشد. اما بسیاری از تفاسیر مدرن معماری اسلامی را می‌توان در این شهر پیدا کرد. دبی نه تنها در نوآوری و ساخت‌ و ساز اسلامی در بین جهان عرب رتبهٔ اول را دارد بلکه به صورت بین‌ المللی هم در رده‌های بالای ساخت و ساز قرار دارد.

گردشگری یکی از استراتژی‌های مهم امیرنشین دبی برای سرازیری دلار به امارات متحده می‌باشد. گردشگری دبی بیشتر بر خرید است اگر چه جذابیت‌های مدرن و تاریخی نیز دارد. در سال ۲۰۰۷ میلادی شهر دبی ۸اُمین شهر پربازدید جهان بود

دبی به «پایتخت خرید خاورمیانه» مشهور است و به تنهایی بیش از ۷۰ مرکز خرید بزرگ (شامل دبی مال، بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان) را در خود جای داده‌است ضمن اینکه دبی یکی از شهرهای مدرن جهان با مراکز خرید دنیا مثل دبی مال ، امارات مال و … ، برند های پوشاک و جواهر ، و پیست اسکی سرپوشیده در دل کویر ، ورستوران های خوشمزه و … است

مناسب ترین زمان برای سفر به دبی
مناسبترین زمان برای سفر به دبی

قبلا در مقاله های جداگانه جاهای دیدنی دبی را معرفی کرده ایم که از طریق لینک زیر می توانید آنها را مشاهده کنید

آب و هوای دبی

از لحاظ موقعیت جغرافیایی این شهر در منطقه ایی بیابانی واقع شده و آب و هوای گرمسیری بیابانی دارد.تابستان های به شدت گرم و مرطوب که متوسط دمای روز حدود 41 درجه و در شب حدود 30 درجه سانتی گراد است، زمستان هایی گرم و کوتاه که متوسط دمای روزانه حدود 23 درجه و در شب 14 درجه سانتی گراد است.اینطور که گفتیم معلوم است که تابستان غالب بر این شهر سخت و طاقت فرسا است و زمستان های کوتاه بسیار دلچسب و مطلوب برای سفر علاقمندان و تماشای جاهای دیدنی دبی می باشد.

مناسب ترین زمان برای سفر به دبی
مناسبترین زمان برای سفر به دبی

مارس ، آوریل ، می ( اواسط اسفند تا اواسط خرداد )

میانگین دمای هوا از اواسط ماه اسفند 28 درجه سانتی گراد به همراه گرما و رطوبت متوسط شروع می شود و در اواسط ماه خرداد این میانگین به 38 درجه سانتی گراد می رسد که هوا به شدت گرم و مرطوب می باشد.در بهترین حالت ممکن در ماه مارس 4 روز امکان بارش باران وجود دارد و در ماه می 1 روز احتمال بارندگی است.

ژوئن ، جولای ، آگوست ( اواسط خرداد تا اواسط شهریور )

میانگین دمای هوا از اواسط خرداد ماه 40 درجه سانتی گراد و هوا به شدت گرم و مرطوب آغاز می شود و احتمال بارندگی بسیار کم است و در اواسط شهریور میانگین دما به 43 درجه سانتی گراد می رسد که دمای هوا و گرما و رطوبت به اوج خود می رسد و تقریبا احتمال بارش باران به صفر می رسد.

سپتامبر، اکتبر، نوامبر ( اواسط شهریور تا اواسط آذر )

میانگین دمای هوا در اواسط شهریور 39 درجه سانتی گراد و هوا به شدت گرم و مرطوب است و در اواسط ماه اذر میانگین دمای هوا به 31 درجه سانتی گراد می رسد که هوا همچنان گرم است اما از شدت گرمای هوا اندکی کاسته شده است و امکان اندکی بارش وجود دارد.

دسامبر، ژانویه ، فوریه ( اواسط آذر تا اواسط اسفند )

میانگین دمای هوا در اواسط ماه آذر 26 درجه سانتی گراد و هوا تقریبا خنک ولی با رطوبت بالا است و امکان بارش باران در دو روز از ماه آذر وجود دارد، و میانگین دمای هوا در اواسط اسفند به 25 درجه سانتی گراد می رسد و میزان بارش هم اندک است.

مناسب ترین زمان سفر دبی

اگر به دنبال سفری رویایی در بهترین زمان ممکن به دبی هستید پیشنهاد می شود در فصل پاییز و زمستان گه شرایط آب و هوایی مطلوب است به این شهر سفر کنید، درست از اواسط مهرماه تا اواخر اسفند و فروردین شرایط نسبتا بهتری برقرار است و فصل پر مسافر و های سیزن شهر دبی می باشد.

 



 الی گشت    

                تور کیش