ساحل درخشان مالدیو
ساحل درخشان مالدیو

ساحل درخشان جزیره Vaadhoo | مالدیو

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

ساحل درخشان مالدیو

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با ساحل درخشان مالدیو در جزیره زیبای Vaadhoo آشنا خواهیم کرد . با ما همراه باشید .

بسیاری از جزایر به دلیل زیبایی های خاص و منحصر به فردی که دارند بهشت روی زمین خوانده می شوند. در این میان جزیره ‏وادهو (‏Vaadhoo) در مالدیو با نمایش دیگری شما را سورپرایز می کند. نمایشی که با تاریک شدن هوا در شب آغاز می شود.

ساحل درخشان مالدیو

این جزیره ساحلی زیبا دارد که بهنگام شب همانند آینه ای که ستاره های آسمان را در خود نمایش می دهد می درخشد. هر چند این ‏درخشندگی در اصل بخاطر ستارگان نیست. این صحنه خیره کننده را موجوداتی بسیار ریز که میکروب های دریایی هستند ایجاد ‏می کنند. این موجودات بسیار ریز در طول روز نور را در خود ذخیره می کنند و در شب درخشندگی آنها با تاریک شدن فضا ‏نمایان می شود و این صحنه زیبا و باورنکردنی را در این ساحل ایجاد می کنند. بسیاری از افرادی که به مالدیو و این جزیره سفر ‏می کنند در شب به این ساحل می آیند تا این تصویر زیبا و جادویی را از نزدیک مشاهده کنند. ‏

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


ساحل درخشان مالدیو

ساحل درخشان مالدیو

ساحل درخشان مالدیو

این ساحل درخشان یکی از پدیده های طبیعی نادر در جهان است، درخشش آن در شب منطره ای بی نظیر را خلق میکند. علت این درخشش وجود میکروب های دریایی به نام فیتوپلانکتون ها است؛ این موجودات کوچک زمانی که درهم میتابند از خود نور ساطع میکنند، و هنگامی که موج به ساحل برخورد میکند پوسته سلولی آنها به سیگنال های الکتریکی پاسخ داده و نتیجه ی آن پدید آمدن نور زیبا در این ساحل معروف خواهد شد. این نور طبیعی رمانتیک عکاس ها را مجذوب خود میکند برای ثبت صحنه هایی خارق العاده.آنها همچنین می توانند شکل ردپای افرادی که برروی ساحل قدم می زنند،را بگیرند.

ساحل درخشان مالدیو

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)