هتل 5 ستاره سیرن ، هتلی لاکچری در بدروم | Bodrum

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل 5 ستاره سیرن بدروم

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست هتل 5 ستاره سیرن بدروم را معرفی خواهیم کرد. برای آشنایی با این هتل زیبا و لاکچری در شهر ساحلی بدروم ترکیه در ادامه با ما همراه باشید.

بُدروم شهری ساحلی و توریستی در کشور ترکیه است که در استان موغله واقع شده ‌است. بندر بدروم با جاذبه‌های تاریخی، سواحل زیبا و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای که دارد یکی از  محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ترکیه است. این شهر ساحلی پر از هتل‌، کافه‌ و رستوران‌های جذاب است. یکی از مهمترین انتخاب ها در سفر به بدروم، انتخاب محل اقامت است. در ادامه با هتل سیرن بدروم، امکانات و موقعیت آن آشنا می شویم.

هتل سیرن بدروم (Sirene Luxry Bodrum Hotel) یکی از بهترین هتل های 5 ستاره لوکس و لاکچری در شهر ساحلی بدورم است. این هتل ساحلی در مجاورت ساحل یالیکاواک و ساحل مجی، از بهترین سواحل بدروم قرار گرفته است. این هتل یکی از بهترین انتخاب ها برای زوج های جوان است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هتل سیرن دارای موقعیتی عالی در کنار ساحل می باشد و شما می توانید از ساحل اختصاصی در طول اقامت خود استفاده کنید. این هتل ساحلی با ترکیبی متمایز از جذابیت سنتی و امکانات رفاهی معاصر در منطقه یالیکاواک، بر روی تپه ای در یکی از زیباترین خلیج ها در مقابل پس زمینه درخشان شبه جزیره بدروم قرار دارد.

این هتل دارای 115 اتاق بزرگ و دلباز با منظره دریا، سوئیت و همچنین ویلاهای لوکس مجزاست. اتاق‌های مدرن با مساحت 70 مترمربع، هر کدام دارای تراس رو به دریای اژه، تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. یک مینی بار، صندوق امانات و یک میز نیز در اتاق ها قرار داده شده است.

از دیگر امکانات هتل و اتاق ها می توان به صبحانه رایگان، اینترنت رایگان، خدمات ماساژ، اسپا، نگهداری کودک، خدمات خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان، بار ساحلی، بار کنار استخر و… اشاره کرد.

هتل سیرن بدروم
هتل سیرن بدروم

این هتل با ساحل خصوصی خود با ماسه های سفید، دارای یک اسکله برای مهمانانی است که با قایق وارد هتل می شوند. یک استخر سرپوشیده، دو استخر روباز شامل استخر بی نهایت، یک آبگرم بسیار مدرن به مساحت 2700 مترمربع با 24 اتاق درمانی شامل اتاق نمک، کودکان، خدمات باشگاه و… از جمله امکانات عالی این هتل هستند.

هتل لوکس سیرن بدروم دارای مجموعه‌ای از رستوران‌ها و بارها می باشد، از جمله رستوران و بار جید که در تمام طول روز خدمات ارائه می‌دهند. اما این رستوران و بار برای صبحانه بسیار ایده‌آل است زیرا امواج ملایم خلیج و نسیم ملایم صبحگاهی تجربه ای بی نظیر را برایتان رقم می زند. همچنین رستوران بیچ هیل (Beach Hill Kitchen)، یک رستوران آلاکارته است که همزمان با غروب خورشید، غذاهای خاص و با ذوق هنری سرو می کند.

هتل سیرن بدروم
هتل سیرن بدروم

این هتل به میهمانان بازدید از شمار زیادی مناظر و فعالیت های ماجراجویی از جمله بازدید از مارینای معروف جهانی یالیکاواک، که 4 کیلومتر از هتل فاصله دارد، شنا و یا دریانوردی با قایق در دریای مدیترانه، غواصی و… را پیشنهاد می دهد. همچنین هتل سیرن در نزدیکی آمفی تئاتر بدروم قرار دارد که منظره قلعه بدروم و بندر معروف آن را دارد.

فرودگاه میلاس بدروم 57 کیلومتر با موقعیت هتل سیرن فاصله دارد. اما از مزایای عالی این هتل سرویس شاتل رایگان است که مهمانان را از فرودگاه به هتل می آورد.  هتل 5 ستاره و لوکس سیرن دارای امتیاز 8.6/10 در سایت بوکینگ و دارای امتیاز 4.5/5 در سایت تریپ ادوایزر می باشد که خود نشان دهنده رضایت مهمانان هتل بوده است.

هتل سیرن بدروم
هتل سیرن بدروم

آدرس: ترکیه، بدروم، یالیکاواک، محله گریش، خیابان اردمیل

وبسایت هتل: bodrum.sirene.com.tr

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨