هتل ال وینو اند سوئیتز
هتل ال وینو اند سوئیتز

هتل ال وینو اند سوئیتز بدروم (El Vino Hotel & Suites)

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل ال وینو اند سوئیتز

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با هتل ال وینو اند سوئیتز ، هتل 4 ستاره عالی در بدروم آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

هتل ال وینو اند سوئیتز (El Vino Hotel & Suites) یکی از لوکس‌ ترین هتل های 4 ستاره بدروم است که یک چشم انداز بسیار رویایی از ساحل را در برابر چشمان شما به تصویر می‌کشد. هتلی ارزنده با اتاق‌های فوق العاده شیک. اتاق‌های این هتل بی نهایت تمیز هستند، به همین خاطر مهمان‌ها در آن احساس راحتی زیادی می‌کنند.

هتل ال وینو اند سوئیتز

در هتل ال وینو بدروم امکاناتی از قبیل استخر روباز، ایوان مخصوص، حمام آفتاب، ساحل اختصاصی و اتاق ماساژ در اختیار تمام مسافران قرار می‌گیرد. شما در زمان اقامت‌تان می‌توانید در باغ‌های هتل استراحت کنید و در فعالیت‌های ورزشی مثل تنیس شرکت کنید. امکان استفاده از اینترنت رایگان در همه جای هتل برای شما وجود دارد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هتل ال وینو اند سوئیتز داراي 21 اتاق مي باشد.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد. هتل داراي کتابخانه مي باشد. در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

هتل ال وینو اند سوئیتز

از امکانات این هتل میتوان به اینترنت رایگان در تمام نقاط ساختمان ، پارکینگ ، سرویس اتو زدن ، خشکشویی ، سرویس خدمتکار روزانه ، رخت شویی ، کپی ، فکس ، مرکز تناسب اندام ، ماساژ ، استخر روباز ، جکوزی ، وان آب داغ ، زمین تنیس ، امکانات آفتاب گیری ، ترانسفر فرودگاهی و …. اشاره کرد .

توجه داشته باشید که در رستوران‌ها بهترین غذاهای ترکیه‌ای سرو می‌شود و برای ایرانیان هم استفاده از غذاهای لذیذ و باب میل آن‌ها هم فراهم است. فاصله این هتل تا ساحل 15 دقیقه است.

دلایل انتخاب :

  • پاکیزگی بسیار عالی هتل

  • قیمت مناسب نسبت به امکانات عالی ارائه شده در مقایسه با سایر هتل های بدروم
  • فاصله نزدیک با اکثر مکان های توریستی و تفریحی بدروم، باعث صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد شما می گردد.
  • وجود پرسنل مجرب، حرفه ایی، با اخلاق و دوره دیده
  • استخر در فضای باز
  • استخر در فضای باز با قابلیت استفاده برای تمامی فصول
  • استخر با دایو شیرجه
  • دارای ساحلی خصوصی

هتل ال وینو اند سوئیتز

این هتل از دروازه موسولئوم هالیکارناس و مینداس ۱۰ دقیقه پیاده و از فرودگاه میلاس ۳۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره و مینی‌بار هستند.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)