هتل ماناستیر اند سوئیتز بدروم ، ترکیه | Bodrum

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل ماناستیر اند سوئیتز بدروم

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست هتل ماناستیر اند سوئیتز بدروم را معرفی خواهیم کرد. برای آشنایی با این هتل زیبا در شهر ساحلی بدروم ترکیه در ادامه با ما همراه باشید.

بُدروم شهری ساحلی و توریستی در کشور ترکیه است که در استان موغله واقع شده ‌است. بندر بدروم با جاذبه‌های تاریخی، سواحل زیبا و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای که دارد یکی از  محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ترکیه است. این شهر ساحلی پر از هتل‌، کافه‌ و رستوران‌های جذاب است. یکی از مهمترین انتخاب ها در سفر به بدروم، انتخاب محل اقامت است. در ادامه با هتل ماناستیر اند سوئیتز بدروم، امکانات و موقعیت آن آشنا می شویم.

هتل ماناستیر اند سوئیتز بدروم (Manastır Hotel & Suites) یکی از بهترین هتل های 4 ستاره لوکس در شهر بدورم است. این هتل در مرکز شهر، در فاصله کمی از تمامی جاذبه‌های گردشگری شهر بدروم نظیر آسیاب‌های بادی، موزه باستان شناسی زیرآب و قلعه بدروم قرار گرفته است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این هتل در فاصله نزدیک و 2.5 کیلومتری شهر بدروم واقع شده است و شما با تنها حدود 10 دقیقه فاصله با ماشین می توانید به راحتی به مرکز شهر بدروم بروید و از آثار تاریخی، کوچه پس کوچه های زیبا و سنگفرش شده بدروم نیز دیدن کنید و لذت ببرید و لحظاتی را در این شهر یونانی قدم بزنید.

هتل ماناستیر دارای 74 اتاق بزرگ و مجهز به تهویه مطبوع می‌باشد. اتاق های هتل شامل ۳۴ اتاق استاندارد با منظره باغ، ۱۰ اتاق استاندارد با منظره دریا، ۱۱ اتاق سوپریر با منظره دریا، 3 اتاق لوکس با منظره دریا و 16 سوئیت می باشد.

به غیر از اتاق های استاندارد با منظره باغ، تمام اتاق های هتل دارای منظره دریا، تراس یا بالکن هستند. اتاق های سوپریر هتل نیز در قسمتی که استخر قرار دارد واقع شده اند و منظره دریا دارند.

هتل ماناستیر اند سوئیتز بدروم
هتل ماناستیر اند سوئیتز بدروم

تمامی اتاق ها به نشیمن، گاوصندوق، بالکن چوبی اختصاصی و جذاب تزیین شده با گل‌های کاغذی، روم سرویس تمام وقت، حمام، اینترنت رایگان و تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای مجهز هستند. به علاوه برای فرزندان شما اتاق بازی و استخر کودکان نیز در این هتل در نظر گرفته است.

از جمله مهم ترین امکانات دیگر این هتل 4 ستاره می توان به خود پرداز، آرایشگاه، باغ، بار، حمام آفتاب، اجاره خودرو، پارکینگ رایگان و منظره زیبای هتل و ویو بی نظیر آن به دریای اژه اشاره کرد.

این هتل شیک که در محل صومعه‌ای متعلق به قرن هجدهم ساخته شده است، دارای موقعیت خیره‌کننده‌ای در بالای تپه مشرف به خلیج بدروم است. شما می توانید در تراس مشرف به خلیج این هتل بنشینید و غروب خیره کننده خلیج بدروم را تماشا کنید. همچنین هتل تور قایق در دریای اژه نیز برای مسافران فراهم کرده است.

هتل ماناستیر که به خاطر محیط خانوادگی دوستانه و نزدیکی به رستوران‌ها و جاذبه‌های دیدنی معروف است، لذت بردن از شهر بدروم را آسان می‌کند و یک انتخاب عالی برای استراحت و تجدید قوا است.

هتل ماناستیر اند سوئیتز بدروم
هتل ماناستیر اند سوئیتز بدروم

این هتل 8 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد و شما با یک پیاده روی کوتاه می توانید به ساحل بروید و از آب گرم ساحل فیروزه ای و آفتاب لذت ببرید. همچنین هتل دارای 2 استخر، شامل استخر روباز بی نهایت (Infinity Pool) و یک استخر دیگر دارای قسمت مخصوص کودکان می باشد.

همچنین بار هتل با میزهای کنار استخر و سرویس نوشیدنی و تنقلات آماده خدمت رسانی در طول روز به مسافران هتل هستند. شما می توانید کنار استخر بنشینید و از نوشیدن یک کوکتل در کنار آب لذت ببرید.

رستوران آلاکارته هتل ماناستیر دارای یک اتاق غذاخوری با دیوارهای شیشه ای و همچنین محوطه روباز جهت صرف غذا می باشد که مهمانان می توانند از غذاهای لذیذ ترکی همراه با غذاهای بین المللی لذت ببرند.

از خدمات غذایی این هتل تنها صبحانه هتل به صورت رایگان می باشد، اما شما می توانید با پرداخت هزینه بهترین غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران هتل امتحان کنید. اگر به رستوران های ایتالیایی نیز علاقه دارید، هتل ماناستیر سوئیتز در نزدیکی رستوران های چرچیل، رستوران و پیتزا آرکا و پیتزا سانگر قرار دارد.

هتل ماناستیر اند سوئیتز بدروم
هتل ماناستیر اند سوئیتز بدروم

همانطور که گفتیم هتل ماناستیر در نزدیکی تمام دیدنی های اصلی شهر، از جمله قلعه بدروم واقع شده و تنها 20 دقیقه از فرودگاه بین المللی میلاس بدروم فاصله دارد. هتل ماناستیر دارای شاتل رایگان از فرودگاه می باشد و سرویس رفت و آمد مناسبی را ارائه می دهد. همچنین کارکنان هتل به دو زبان انگلیسی و ترکی مسلط هستند.

این هتل بسیار زیبا و دنج بسیار مورد توجه گردشگران بوده است و رضایت بالایی داشته است. هتل ماناستیر دارای امتیاز 4/5 در سایت تریپ ادوایزر و امتیاز 8.6/10 در سایت بوکینگ می باشد.

آدرس: ترکیه، بدروم، محله کومباهچه، خیابان کمال مصطفی

سایت رسمی هتل: www.manastirhotel.com

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨